Головна » Файли » Нова українська школа (НУШ) » МАТЕМАТИКА 1 клас - Розробки уроків до підручника О. П. Корчевська - 2018

Урок 3. Порядкова лічба
25.07.2019, 16:44

Урок 3. Порядкова лічба (с. 5)

Мета. Навчальна. Учити школярів лічити об’єкти (предмети) по порядку. Закріплювати кількісну лічбу, визначення ознак об’єктів.

Розвивальна. Розвивати вміння порівнювати об’єми за різними ознаками.

Виховна. Виховувати уважність.

Засоби навчання. Підручник, демонстраційний та індивідуальний лічильний матеріал.

Перебіг уроку

I. Усна лічба.

1. Робота з індивідуальним лічильним матеріалом.

Учитель показує, що в лічильному наборі є двоколірна смужка. Учні називають кольори: блакитний і жовтий.

— На цій смужці ми будемо викладати лічильний матеріал: круги, трикутники і квадрати.

Під керівництвом учителя учні викладають на жовтій смужці 6 великих червоних кружечків; на блакитній — усі малі фіолетові трикутники і т. д. Щоразу учні вголос лічать фігури.

2. Робота з демонстраційним лічильним матеріалом.

Учитель викладає на столі іграшки, на набірному полотні — предметні малюнки і геометричні фігури. Учні мовчки лічать об’єкти і називають їх кількість.

II. Вивчення нового матеріалу.

Підготовча робота.

Учитель показує на групу предметів, які учні щойно полічили за допомогою кількісних числівників, і пояснює, що предмети можна лічити таким чином, щоб указувати, яким є по порядку кожний предмет: перший, другий і т. д. Учні перелічують ці предмети за допомогою порядкових числівників.

Пояснення нового матеріалу.

1. Учні лічать ту саму групу предметів з іншого кінця, вживаючи порядкові числівники. З’ясовують, що порядковий номер об’єкта при лічбі зліва направо і справа наліво найчастіше не збігається: якщо предметів шість, то третій зліва предмет є четвертим справа і т. д. Якщо предметів 5 (непарна кількість), то третій предмет ліворуч є третім предметом і праворуч.

2. Робота з підручником.

Фронтальна робота за вправами 1, 2.

III. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Бесіда за вправами 3, 4.

2. Вправляння в письмі за зразком учителя. Діти пишуть стільки рядків, скільки встигнуть виконати.

Підсумок уроку.

Учитель повідомляє, що учні вже ознайомилися з кількісною і порядковою лічбою. На набірному полотні виставлено фігури. Учні лічать їх спочатку кількісними, а потім порядковими числівниками.

Категорія: МАТЕМАТИКА 1 клас - Розробки уроків до підручника О. П. Корчевська - 2018 | Додав: uthitel
Переглядів: 395 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: