Головна » Файли » Нова українська школа (НУШ) » МАТЕМАТИКА 1 клас - Розробки уроків до підручника О. П. Корчевська - 2018

Урок 1. Ознаки об'єктів. Кількісна лічба (с. 3)
25.07.2019, 16:41

Урок 1. Ознаки об'єктів. Кількісна лічба (с. 3)

Мета. Навчальна. Вправляти учнів розрізняти об'єкти за кольором, довжиною, шириною, висотою, формою, матеріалом. Учити правильно перелічувати об'єкти множини.

Розвивальна. Розвивати в учнів спостережливість.

Виховна. Виховувати

Засоби навчання. Підручник, мультимедійна дошка*, лічильний матеріал, кольорові олівці, песик Радик.

Перебіг уроку

I. Вступна бесіда.

— Діти! Сьогодні ви вперше прийшли на урок математики. На цей урок до нас завітав песик Радик, який разом з вами хоче вивчати математику. Радик зацікавився речами, які лежать у вас на партах. Що це за речі? (Діти називають).

Перед вами лежить книжка. Це підручник з математики. Розгляньте його обкладинку. Що на ній зображено? Погортайте сторінки підручника. Що ви на них побачили? (Малюнки, цифри, букви). На уроках математики ми будемо писати в зошитах у клітинку. (Учитель розповідає, як користуватися зошитом).

II. Лічба об'єктів. Робота з ознаками об'єктів.

— Хто з вас уміє рахувати? Назвімо разом усі числа від 1 до 10. (Учитель виставляє на стіл 5 іграшок, а на набірне полотно — 7 трикутників і пропонує учням полічити спочатку предмети, а потім — геометричні фігури. Діти лічать разом уголос. Далі вчитель повторює подібні вправи, викликаючи окремих учнів, і щоразу запитуючи, скільки об'єктів у групі. Звертає увагу учнів, що останній названий при лічбі числівник указує на кількість об'єктів у групі).

Робота з підручником.

— Знайдіть першу сторінку підручника. Що на ній зображено? Зверніть увагу: хто заглядає знизу на цей малюнок? Це песик Радик. Перегляньте сторінки підручника. Радик супроводжуватиме нас у підручнику протягом усього навчального року. Його ім'я вказує, що він буде радіти вашим успіхам у вивченні математики, а якщо потрібно — дасть пораду у виконанні завдань.

Учитель ставить запитання за змістом малюнка:

— Скільки звірят йде до школи? А зі школи?

— Якого кольору довша лавка? Коротша лавка?

— Якого кольору вищі дерева? Нижчі дерева?

— Котре дерево більше: жовте чи оранжеве? І т. д.

Учні дають відповіді.

За вправою 2** один учень лічить кружечки вголос, а решта — стежать у своїх підручниках. Рахуючи, можна називати кольори (1 — синій, 2 — зелений тощо). У такому разі учень лічить і за годинниковою стрілкою, і проти. Учитель робить висновок, читаючи речення у рамці.

Підсумок уроку.

Песик Радик дякує учням за урок.

______________________________________________

* Замість мультимедійної дошки тут і надалі можна використовувати набірне полотно.

** Поки учні не ознайомилися із цифрами, вправи уроку в підручнику не нумеруються, а позначаються піктограмами різних кольорів. У посібнику вправи підручника пронумеровані для кожного уроку окремо.

 

Категорія: МАТЕМАТИКА 1 клас - Розробки уроків до підручника О. П. Корчевська - 2018 | Додав: uthitel
Переглядів: 445 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: