Оголошується набір на 2024-2025 н.р. для навчання в дистанційному центрі 'Поруч'
 
Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із зарубіжної літератури 7 клас (нова програма)

Урок № 37 Тема: О. Грін. Основні факти життя і творчості митця. Літературний музей О. Гріна (Феодосія). Пам’ятники письменнику в У країні й за кордоно

Урок № 37

Тема: О. Грін. Основні факти життя і творчості митця. Літературний музей О. Гріна

(Феодосія). Пам’ятники письменнику в У країні й за кордоном . «Пурпурові вітрила»

Мета: ознайомити учнів з основними фактами життя та творчості митця, історією

створення повісті «Пурпурові вітрила», літературними музеями О. Гріна

та пам’ятниками письменнику в Україні й за кордоном; розвивати вміння

працювати в команді, логічне, аналітичне та образне мислення, творчу уяву,

мовлення учнів; виховувати високі моральні якості, оптимізм, уміння долати

перешкоди на шляху до своєї мети.

Очікувані результати: учні знають і розповідають про основні факти життя та творчості

О. Гріна, його зв’язки з Україною, увічнення його пам’яті в літературних музеях,

пам’ятниках; уміють відбирати, систематизувати та переробляти інформацію,

створювати в команді творчий продукт та коментувати його зміст.

Обладнання: чотири набори матеріалів для роботи (тексти, маркери), розрізаний на 4 час-

тини плакат із зображенням корабля з пурпуровими вітрилами, портрети

О. Гріна, зображення пам’ятників письменнику, фотографії з видами музеїв

О. Гріна та міст, де він жив, виставка книг письменника.

Ключові поняття: біографія, літературний музей.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Вид уроку: практична робота над створенням малюнка-аплікації «Пурпурові вітрила

Олександра Гріна».

Епіграф до уроку

Олександр Грін — письменник соняч-

ний і, незважаючи на важку долю,

щасливий, тому що крізь усі його

твори переможно проходить гли-

бока й світла віра в людину, у добрі

начала людської душі, віра в любов,

дружбу, вірність і здійсненність мрії.

В. Кетлинська

Перебіг уроку

I. Організаційний етап

II. Ет ап підготов ки учнів до активного

та свідомого засво єння нового матеріалу

;; Повідомлення теми нового матеріалу

;; Формулювання разом з учнями цілей та завдань вивчення нового матеріалу

Отже, сьогодні на уроці ми повиннік:

99повторити…

99зрозуміти…

99дізнатися…

99розвинути…

;; Показ практичної значущості вивчення нового матеріалу,

мотивація навчальної діяльності

;; Робота з епіграфом

1. Чи сподобалась вам повість Олександра Гріна? Яким ви уяв-

ляєте її автора, його життя?

2. Прочитайте епіграф до уроку. Чи згодні ви з наданою

в ньому характеристикою творчості Олександра Гріна? Віра

Кетлинська також говорить про важку долю письменника.

Сьогодні на уроці ми дізнаємось, у яких життєвих обставинах

він писав свої сонячні твори.

;; Постановка перед учнями навчальної проблеми

Я пропоную вам не просто вивчити біографію письменника,

а створити колективний малюнок-аплікацію «Пурпурові вітрила

Олександра Гріна», що відображатиме життєвий шлях митця, уві-

чнення його пам’яті та історію створення повісті «Пурпурові ві-

трила».

III. Ет ап засво єння нових знань

;; Практична робота над створенням колективного малюнка-аплікації

Учні об’єднуються в 4 команди, отримують набори текстів,

фотографій О. Гріна, зображень пам’ятників письменнику та міст,

де він жив. Крім того, команда отримує одну з 4 частин плаката

із намальованим на ньому кораблем з пурпуровими вітрилами.

На цій частині команда й створює свій символічний малюнок-аплі-

кацію, робить необхідні (дуже короткі) написи за тією темою, яку

вона отримала. У процесі роботи учні повинні самостійно дібрати

матеріал, який вони будуть озвучувати в класі, відобразити його

графічно на плакаті або наклеїти відповідну фотографію, продумати

текст своєї розповіді про факти життя письменника, увічнення

його пам’яті, історію створення повісті «Пурпурові вітрила», роз-

поділити між собою, хто яку частину матеріалу буде розповідати.

Залежно від рівня підготовки класу учитель може скоротити по-

дані матеріали або учні мають вирішити, яку частину матеріалу

вони доповідають докладно, а яку скорочено. Залежно від кількості

учнів у класі кількість команд можна збільшити.

;; Доповідь груп про виконану роботу, складання малюнка-аплікації в одне ціле

(див. електронний додаток)

IV. З акріплення нового матеріалу

;; Бесіда

Як ви розумієте назву нашого малюнка?

;; Рефлексія. Прийом «Незакінчене речення»

99Сьогодні на уроці мене вразило…

99Сьогодні на уроці мені було цікаво…

99Сьогодні на уроці мені було важко…

99Після сьогоднішнього уроку я замислився над…

99Після сьогоднішнього уроку я вважаю за потрібне…

V. Ет ап інформув ання учнів про дом ашнє завдання,

інстру ктаж з його виконання

;; Завдання для всього класу

1. Вивчити біографію О. Гріна.

2. Дібрати цитати (зробити закладки) до характеристики

Лонгрена, Ассоль, мешканців Каперни.

Категорія: Конспекти уроків із зарубіжної літератури 7 клас (нова програма) | Додав: uthitel (19.01.2018)
Переглядів: 975 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: