Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із біології 6 клас (нова програма) |
Урок № 38 Нестатеве розмноження рослин. Вегетативне розмноження рослин Мета: розширити знання учнів про розмноження рослин, ознайомити з типами розмноження; дати поняття про те, як передається спадкова інформація від дорослого організму до молодої рослини; з’ясувати значення нестатевого та вегетативного розмноження у природі; розвивати вміння порівнювати життєві процеси рослин; уміння визначати вид нестатевого розмноження; уміння логічно мислити та робити висновки; виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища, любов до рідного краю. Очікувані результати: учні називають форми розмноження рослин (статеве, нестатеве); наводять приклади способів вегетативного розмноження рослин; уміють розмножувати рослини одним зі способів вегетативного розмноження. Обладнання та матеріали:................................................................................................................... Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку.
«Асоціативний кущ» Учні висловлюють свої асоціації щодо поняття «розмноження». Усі відповіді записуються до «асоціативного куща», який зображений на дошці. Можливі варіанти відповідей учнів: збільшення кількості, подібність, сперматозоїди, яйцеклітини, спеціальні органи, батьківські організми, нащадки тощо. Узагальнення відповідей учнів учителем.
Слово вчителя Не може не дивувати те величезне розмаїття рослин і тварин, які нас оточують! Щойно прийде весна і ласкаве сонечко зігріє землю, як усе навкруги зазеленіє, заквітне, дзвінко защебечуть пташки, заметушаться комахи. Пізніше на рослинах з’явиться насіння, а у тварин — малеча. А тепер уявіть собі, що раптом з якихось причин усе живе втратить здатність до розмноження. З кожним роком природа ставатиме все біднішою, аж поки Земля не перетвориться на мертву пустелю. Отже, здатність розмножуватися, тобто давати потомство, що з дивовижною точністю повторює будову, спосіб життя, пристосування батьківських форм, є запорукою продовження життя на нашій планеті. Сьогодні на уроці ми почнемо вивчати типи розмноження рослин. Повідомлення теми, формулювання разом з учнями мети та завдань уроку.
План пояснення нового матеріалу
«Ажурна пилка» Учні в групах самостійно опрацьовують теми: I група — вегетативне розмноження рослин підземними видозміненими пагонами; II група — вегетативне розмноження коренем; III група — вегетативне розмноження листком; IV група — вегетативне розмноження надземними пагонами; V група — вегетативне розмноження щепленням.
Складання Т-схеми до уроку
Підручник............................................................................... Зошит......................................................................................
| |||||||||
Переглядів: 1325 | Коментарі: 8 | |
Всього коментарів: 0 | |