Конкурс "Ну-мо, хлопці-козаки" (До дня Збройних Сил України) - Виховні заходи - Виховна робота - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Виховна робота » Виховні заходи

Конкурс "Ну-мо, хлопці-козаки" (До дня Збройних Сил України)
Конкурс «Ну-мо, хлопці-козаки»
(Для учнів 9-11 класів)
Л.Т.Дідук,
вчитель-методист
Мокрокалигірської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Катеринопільського району
Черкаської області

Програма:
1. Дозвольте представитись
2. Чи готовий ти до армії? (Бліцтурнір)
3. Чи володієш зброєю? (Зібрати і скласти автомат)
4. Будні армії (пришити ґудзика і почистити картоплю )
5. Що це означало? (пояснити що демонструє противник)
6. На привалі (Пісні про армію та солдат)
7. Д.З „Воїн - завжди воїн”
8. Влучного стрільця

Ведуча: Доброго вам дня, шановне панство.
Ведучий: Вітаємо вас на шкільному конкурсі «Ну-мо, хлопці-козаки!» . Конкурс ми проводимо в переддень Збройних сил України, а тому в нашій шоу-програмі змагаються старшокласники – майбутні захисники України. Запрошуємо учасників конкурсу «Ну-мо, хлопці-козаки» на сцену.
Ведуча Не хизувався красою він ніколи,
Бо має він великої душі красу.
Ми зустрічаємо оплесками Миколу
І посмішку його милу й чарівну.
Ведучий: Для нас Вадим суцільна таємниця
І передбачити його немає сил.
Там, де не чекаєш – зможе появиться,
А зникнути з очей вже навіть й не проси.
Ведуча: Максима в школі люблять за кмітливість.
Він вміє з друзями дружить.
Він добре знає техніку і їздить на машині,
І мріє добровільно в армії служить.
Ведучий: Сергій наш скромний і спокійний.
Взірець в навчанні і в труді.
І друг він однокласникам надійний,
Процент позичить – вдвічі більше віддає.
Ведуча: Богдан на конкурс не збирався.
Та клас переконав його.
Хоча й добряче він злякався,
Та в конкурсі він досягне свого.
Ведучий: Ось в такій поетичній формі ми вирішили вам представити наших учасників. Гадаємо, що вони вам добре відомі, а от поетичні замальовки доповнили ваші прогалини в знаннях.
Ведуча: За ними будуть спостерігати та оцінювати члени журі в складі: ________
При оцінюванні конкурсів журі буде користуватися п’ятибальною шкалою.
Ведучий: А переживати, вболівати будуть болільники ось такими гучними оплесками та плакатною підтримкою.
Ведуча: І в продовж усього вечора з вами будуть наш красень та джентльмен школи Олександр
Ведучий: Та чарівна і неповторна Ольга.

1 конкурс. „ Дозвольте представитись”
Ведуча: Ми вже звикли до того, що на початку всіх конкурсів учасники робили своє представлення в різній формі. Нашим хлопцям теж необхідно буде представитися. Але це зробити по військовому.
Ведучий: Кожен юнак вже познайомився з основними вимогами військової служби. Опанували правилами поведінки, стройовою підготовкою. То ж використовуючи ці знання хлопцям необхідно вийти стройовим кроком, привітатися та представитися.
Ведуча: Я думаю, що наш військовий керівник допоможе членам журі правильно оцінити наших учасників. Ото ж я запрошую на сцену учасника під №1.
( Виступ всіх учасників)
Ведучий: не знаю, як вам, а мені сподобалися привітання хлопців. Як справжні військові. А чи сподобався виступ конкурсантів членам журі – побачимо. Просимо вас оголосити оцінки конкурсу.

2 конкурс. „Чи готовий ти до армії?” (Бліцтурнір)
Ведуча: Так як наш конкурс присвячений армії, то як же обійтися без своєрідних тестувань. Наш конкурс називається „Чи готовий ти до армії?” То ж і запитання будуть про армію, минуле, сьогоднішнє і майбутнє життя солдатів. За кожну хорошу відповідь ви отримуєте 1 бал.
- Чи готовий ти до армії?
- В яких військах ви мрієте служити?
- В яких військах ви зустрічатимете слово „Кубрик”? (Морського флоту)
- Як називається пробіжка на довгу дистанцію в повній екіпіровці? (Маршбросок)
- Як в армії називають солдат останніх місяців служби? (Діди, дембель)
- Як називають місце для утримання порушників військової дисципліни? (Гауптвахта)
- Що означає слово „камбуз”? (кухня на кораблі)
- Назвіть найдавніших воїнів України? (Козаки)
- Хто головний командуючий військ України? (Президент)
- Головний символ влади козацького гетьмана? (Булава)
- Чи є в сучасній армії піхота і як вона називається? (Мотострілки)
- Назвіть автора стрілецької зброї, якою озброєна сучасна армія? Автомат (Калашникова)
- Назвіть основний технічний засіб пересування мотопіхоти? (БМП –Бойова Машина Піхоти)
- Назвіть основне місце проживання солдат в армії ( Казарма)
- З яких частин складається танк? (Гармата, башня, корпус, гусениці)
Ведучий: Бачимо, що наші хлопці орієнтуються в військовій справі. А от на скільки – нам про це повідомить журі.
(Оголошення результатів)

3 Конкурс „Чи володієш зброєю?”
(Зібрати і скласти автомат)
Ведуча: На заняттях з „Захисту Вітчизни” ви знайомилися з будовою автомата Калашникова, вчилися розбирати та складати. Ми вирішили перевірити чи засвоїли ви цю нелегку справу. Перед вами на столику автомат. Кожен учасник повинен в найкоротший термін розкласти та скласти автомат. Піднятий автомат вгору означатиме закінчення завдання. За секундоміром буде слідкувати вчитель фізкультури. Думаю, що все зрозуміло. То ж запрошуємо першого учасника до столика. Приготувалися. Час!
(Всі учасники конкурсу показують вміння розбирати та складати автомат)
Ведучий: Поки члени журі порівняють результати я запрошую на сцену з учасника художньої самодіяльності ______________.
Звучить пісня ________ для всіх учасників конкурсу, чоловіків вчителів на хлопців школи .
Ведуча: Бачу, що журі вже чекає на нас . і я запрошую оголосити та прокоментувати результати конкурсу.
(Оголошення результатів)

4. Конкурс «Будні армії»
(пришити ґудзика і почистити картоплю )
Ведучий: (Співає) У солдата выходной – пуговицы в ряд.
Ярче солнечного дня золотом горят...
Ведуча: Ти чого це раптом розспівався? Це ще не пісенний конкурс.
Ведучий: А я радію, що знайшов пісню про ґудзики. Чесне слово, думав, що про них не співатиметься в жодній пісні.
Ведуча: Здається я зрозуміла. Ти хотів розпочати не ординарно наш наступний конкурс. Що ж, у тебе це вийшло. Звичайно, якщо прийняти до уваги, що в армій військові і служать і живуть, то їм доводиться самому робити все: навіть пришивати ґудзики. Що ми хочемо перевірити. Вам необхідно швидко та якісно пришити до тканини ґудзика. Враховується і якість виконання роботи.
Ведучий: Перед вами всі необхідні предмети: тканина, голки, нитки, ножиці. Можна приступати до справи. А щоб робота не видалася вам скучною – звучить пісня _________________ у виконанні ________________________________ .
Ведуча: Першим закінчив свою роботу учасник _________ Просимо продемонструвати її вболівальникам та віднести журі для огляду та оцінювання.
Ведучий: а тепер просимо шановне журі оголосити результати конкурсу та прокоментувати роботи .

5. Конкурс „Що це означало?”
(пояснити що демонструє противник)
Ведуча: В армії потрібно дуже бути відповідальним, дисциплінованим, уважним і кмітливим.
Ведучий: А ще потрібно бути спостережливим. Адже від того, що побачать твої очі і про що доповіси своєму керівництву залежить подальша доля і твоєї служби і долі народу. Ми запропонували для проведення цього конкурсу підготувати учасникам пантоміму чи то малюнок з таємничим підтекстом чи-то повідомленням. Після показу всі учасники висловлюють свої думки, а журі оцінює та визначає найкращі відповіді.
Ведуча: У вболівальників є унікальна можливість прийняти участь в цьому конкурсі. Бажаючі отримують папір і олівці, записують своє прізвище та відповіді, зазначаючи до якого номера учасника дається відповідь. Кращі відповіді оцінять члени журі та будуть представлені до відзначення в номінації „Сюрприз вечора”.
Ведуча: І так, „Що це означало?” (Проводиться конкурс)
Ведучий: Журі дамо час порадитися. А ми перейдемо до наступного конкурсу.
6.Конкурс „На привалі”
(Пісні про армію та солдат)
Ведуча: Армію не можна уявити без хорошої стройової пісні.
Ведучий: Чому тільки стройової? Пісня завжди допомагала нашим воїнам і в походах, і в боях, і на війні. Скільки пісень існує періоду козаччини, Великої Вітчизняної війни та і сучасного періоду? А чи знають ці пісні наші хлопці? Звичайно, всі пісні переспівати не можливо. А тому наші учасники представлять зі своїми помічниками одну з найулюбленіших своїх пісень.
Ведуча: Розпочинає своєрідний пісенний марафон учасник конкурсу під №5.
(Виступи учасників конкурсу)
Ведучий: Надаємо слово журі для оголошення результатів двох конкурсів.
(Оголошення результатів)
Ведучий: Загальний результат .... Лідирує учасник під № ___
Ведуча: Хлопців просимо пройти за сцену і приготуватися до наступного конкурсу. А ми запрошуємо до мікрофону нашу солістку Любов з пісенним вітанням _________________ .

7. Конкурс „Д.З „Воїн - завжди воїн”
Ведуча: Конкурс домашнього завдання „ Воїн - завжди воїн ” наші учасники отримали заздалегідь. Це допомогло їм зосередитися та ретельно підготуватися. Під час висвітлення домашнього завдання хлопцям потрібно , використовуючи різні жанри мистецтва, розкрити глибину всієї солдатської служби в армії. Своє домашнє завдання „ Воїн - завжди воїн ” демонструє __________
(Виступ учасників конкурсу)
Ведучий: Молодці хлопці. Здається охопили всі сторони життя в армії. Побачимо і почуємо, що на це скаже журі?
(Оголошення результатів та коментарій)

8.Конкурс „Влучного стрільця”
(Влучити з рогатки в кульку з побажаннями)
Ведучий: Сучасні воїни повинні бути добре підготовлені, розбиратися в техніці, уміти влучно стріляти. Наші юнаки не раз доводили, що вони влучні стрільці, під час стрільби з лазерної гвинтівки. А от сьогодні їм потрібно це довести ще раз, але використовуючи дитячу зброю – рогатку. Ви повинні попасти в повітряну кульку, в яких знайдете побажання від організаторів цього конкурсу.
Ведучий: Просимо асистентів винести нашу зброю. Перший постріл виконує учасник _____________________
(Проходить конкурс)
Ведучий: Зроблений останній постріл, прочитане останнє побажання. То ж надаємо шановному журі і останнє слово для оголошення результатів останнього конкурсу та загальних результатів.
(Оголошення результатів конкурсу і болільників в номінації „Сюрприз вечора”)
Ведучий: Запрошуємо на сцену директора школи та голову журі для нагородження переможців та учасників конкурсу. (Нагородження)
Ведучий: Ось і все. Конкурс закінчився. Але ми думаємо, що він не відбив охоту в юнаків, які вирішили своє життя присвятити військовій службі. То ж нехай ваші мрії здійсняються!
Ведуча:
А всім дякуємо за участь у конкурсі, за підтримку – болільникам, за хорошу роботу – членам журі. До нових зустрічей на конкурсних хвилях!

Джерело: http://авторський текст
Категорія: Виховні заходи | Додав: dsdukl (21.02.2016) | Автор: Людмила E
Переглядів: 525 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: