Конкурс „На рівних правах” (Для учнів 8-11 класів) - Виховні заходи - Виховна робота - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Виховна робота » Виховні заходи

Конкурс „На рівних правах” (Для учнів 8-11 класів)
Конкурс „На рівних правах”
(Для учнів 8-11 класів)
Л.Т.Дідук,
вчитель-методист
Мокрокалигірської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Катеринопільського району
Черкаської області

Програма:
1. Познайомимося з вами
2. Побажання шлем найкращі (Побажання противникам)
3. На рівних правах (Хлопці зав’язують дівчатам банти, дівчата – хлопцям галстуки)
4. Всі професії важливі ( хлопці записують жіночі професії, дівчата – чоловічі; написати найважливіші професії кожної статі)
5. Кулінарні перегони (салат)
6. Мода від фірми „Сам склепав”

Ведуча: Здрастуйте, здрастуйте, здрастуйте! Чи чули ви, дівчата, новину: наші хлопці хочуть оголосити нам війну. Бачите, їм надоїло, що ми займаємося чоловічими справами і хтять звернутися до Верховної ради, щоб наші шановні депутати переглянули закон рівності жінок і чоловіків. Не діждуться! Це ж нам буде закрита дорога на всі чоловічі професії. Ми їм доведемо, що ми теж чогось варті і на рівних правах можемо виконувати і чоловічі справи.
Ведучий: Я її чекаю біля входу в зал, а вона вже репетує на сцені. Ти чого оце розкричалася отут та ще й набираєш на нас? До речі, я тобі запросто можу довести, що ми - сильна половина людства і вам, дівчатам нічого тут доводити не потрібно. І, взагалі, чого це ми сперечаємося, забули для чого нас сюди випустили.
Ведуча: І справді, розкричалася, а привітатися забула. Здрастуйте, любі друзі!
Ведучий: Доброго вам вечора, шановні судді та глядачі. Ми вітаємо вас на шкільній шоу-програмі „На рівних правах”. Сьогодні на сцені дівчата та хлопці будуть доводити, що чоловіки та жінки в нашій державі мають однакові права.
Ведуча: Розпочинаємо конкурсну програму і запрошуємо на сцену
Валентину та Вадима, учнів 8 класу;
Юлію та Олександра, учнів 9 класу;
Ольгу та Сергія, учнів 10 класу;
Олену та Владислава, учнів 11 класу.
Ведучий: Наш конкурс буде проходити під пильним оком найшановнішого журі в складі: (Оголошується склад журі)
Ведуча: Підтримувати учасників конкурсу будуть болільники. Прошу поаплодувати дівчат. Тепер свою присутність озвучать аплодисментами хлопці.
Якось не дуже мені сподобалося . А давайте поаплодуйте всі разом: і дівчата, і хлопці. (Аплодують) Так це ж інша справа! Разом і на рівних правах завжди краще!

1конкурс „Познайомимося з вами”
Ведучий: Про всіх розповіли, а про себе забули. Що ж, дозвольте представитись: ведучі конкурсу Юлія і Сергій.
Тепер спокійно можна приступати до конкурсної програми. І за традицією наш перший конкурс «Познайомимося з вами» повинен краще познайомити нас з учасниками.
Ведуча: Вони повинні розповісти нам про себе. Але головною умовою конкурсу було представлення хлопцями уподобань та обов’язків по дому жіночих, а дівчат – чоловічих.
Ведучий: То ж запрошуємо до знайомства Вадима, учасника від хлопців 8класу.
(Виступ всіх учасників)

2 конкурс „Побажання шлем найкращі”
Ведуча: Поки журі ввійде в курс справи – перейдемо до наступного конкурсу.
Ми всі любимо отримувати вітання в яких звучать щирі побажання. Сьогодні ми є свідками дружніх змагань між хлопцями та дівчатами. Можна сказати, що у них своєрідне свято. А яке свято без побажань? Учасники конкурсу повинні в оригінальній формі надіслати найкращі побажання своїм противникам.
Ведучий: Про це завдання ми оголосили на передодні. Щоб було всім цікаво сприймати ці побажання ми рекомендували хлопцям та дівчатам використати найцікавіші форми представлення та різні жанри мистецтва.
Ведуча: Ото ж надіємося, що побажання противникам будуть оригінальні та цікаві.
Ведучий: Запрошуємо Олександра зі своїми вітаннями на сцену.
(Виступ всіх учасників конкурсу)
Ведуча: Ти знаєш, я не змогла б так придумати вітання хлопцям, та ще й з доведенням такої рівноправності.
Ведучий: Я згоден з тобою. Це було чудово! Але мені цікаво, чи сподобалися виступи учасників конкурсу членам журі. Просимо оголосити результати.
(Оголошення результатів попередніх двох конкурсів)

3конкурс „На рівних правах”
Ведучий: Конкурс на рівних правах доведе нам, що хлопці можуть справитися з дівчачою роботою дуже легко. Адже вони майбутні чоловіки та татки.
Ведуча: Ну, а дівчатка – майбутні дружини та мами. Тому і завдання буде для вас на рівних правах: хлопці зав’язують дівчатам банти, дівчата – хлопцям галстуки.
Ведучий: Просимо асистентів винести для хлопців гребінці, бантики, а дівчатам – галстуки. Першими завдання починають виконувати хлопці, а коли будуть зроблені зачіски, банти зав’язані – приступають до виконання завдання дівчата. Вони зав’язують хлопцям галстуки. Закінчивши роботу – подають сигнал. Пари працюють від класів. Просимо виконати завдання без ущербу для здоров’я. І так, почали!
Ведучий: А на сцені болільники 11 класу зі своїми театральними інтермедіями.
(Виступ болільників 11 класу)
Ведучий: Конкурсанти справилися зі своїм завданням. Просимо продемонструвати свої роботи.
(Показ зачісок з бантами та зав’язаних бантів.)

2 конкурс „Всі професії важливі”
Ведуча: Якщо ми сьогодні вирішили посперечатися хто важливіший - дівчата чи хлопці, то пропоную перевірити це на професіях. Відомий вислів : «Всі професії важливі – вибирай на смак» хочу запропонувати учасникам конкурсу розшифрувати. Вони повинні за 5 хвилин написати найважливіші професії кожної статі. Хлопці записують жіночі професії, дівчата – чоловічі. В кінці конкурсу ми порівняємо записи та попробуємо відшукати хоч одну професію яка б належала тільки чоловікам або жінкам.
Ведучий: Асистенти приготували вам папір та маркери. Просимо вас підійти до столиків. Засікаю час. Розпочали.
Ведуча: Ну, а ми пропонуємо вам переглянути виступ болільників 8 класу.
( Виступ болільників 8 класу)
Ведучий: Час вичерпався. Просимо підійти на авансцену та представити свої дослідження. Записи після оголошення списку професій – передавайте журі.

3 Конкурс „Кулінарні перегони”
Ведуча: Скажи, ти допомагаєш мамі на кухні?
Ведучий: А чого це тобі так цікаво?
Ведуча: Дівчатам завжди цікаво, чи вміють готувати хлопці. Та і коли переглянеш канали, то у всіх передачах, де розповідають про якусь кухню завжди готують одні чоловіки. Таке враження, що жінок скоро з кухні ви витісните взагалі.
Ведучий: Не знаю, чи витіснять, але здавна вважаються чоловіки найкращими кухарями та кондитерами. Та і якщо прослідкувати життя царів та інших великих особистостей, то вони мали при дворі тільки чоловіків-кухарів.
Ведуча: Але багато видатних кондитерів-жінок та кухарів описали свої продуктові творіння в кулінарних книгах. Я, наприклад, завжди готую пироги та тістечка за рецептами Дар’ї Цвек. Смакота, пальчики оближеш!
Ведучий: Не знаю, як там твої тістечка, а от я люблю м’ясо та салати. М’ясо використовувати на конкурсах якось дороговато та і обтяжливо, а от приготовити салати учасники зможуть.
Ведуча: На столиках приготовлені одинакові компоненти для приготування салатів. Кожен добирає собі набір продуктів для салату і готує. Добре було б придумати влучну назву та представити. По закінченні учасник одразу подає сигнал. Час приготування салатів -10 хв. По моєму сигналу одіваєте фартушки і приступаєте до роботи.
(Подається сигнал. Учасники конкурсу готують салат)
Ведучий: Ну а ми, поки будуть дівчата та хлопці змагатися у кулінарній спритності та майстерності, переглянемо виступи болільників 9 та 10 класів.
Ведуча: То ж запрошуємо болільників 9 класу зі своїми музичними вітаннями.
Ведучий: На сцені болільники 10 класу.
Ведуча: Тепер коли всі болільники виступили ми хочемо ще раз перевірити активність залу.
Ведучий: І як це ти хочеш зробити?
Ведуча: Дуже просто. Чи сподобалися вам виступи болільників?
(Реакція залу)
Бачиш, як реагує зал на виступи своїх представників. А тепер побачимо, чи здивують їх наші учасники своїми салатними шедеврами. Запрошуємо учасників конкурсу представити свої роботи. А журі буде оцінювати цей конкурс двома оцінками. Перша – смакові якості, а друга – оформлення, назва, представлення.
(Представлення салатів з коментаріями)

4 Конкурс „ Мода від фірми „Сам пан склепав”
Ведуча: Ну, як тобі мій прикид? Правда ж кльово?
Ведучий: Що за манери? Що за говір? Що за стиль? Можна було б краще, та не придумаєш! І де ти оце лахміття взяла?
Ведуча: Отакої! Я змінила свій імідж, старалася, щоб хоч в кінці конкурсу звернув на мене свою увагу та зробив хоч один мені комплімент, а він якої заспівав. Невже ви, хлопці не розумієте, що ми все таки ніжна, красива половинка, без якої життя на землі не існує? Ми ж і створені для того, щоб творити красу на Землі.
Ведучий: Не знаю, чи ви зможете всі створювати красу, а от наші учасники для будинку мод конкурсної програми створили колекцію чоловічого та жіночого одягу з використанням підручних матеріалів. Журі оцінює конкурс за п’ятибальною шкалою. Учасники демонструють свої моделі та коментують.
Ведуча: І так, запрошуємо вас на показ моделей від фірми „Сам пан склепав”
(Показ мод)
Ведучий: Закінчився останній конкурс. Позаду залишилися хвилювання і переживання. І поки журі підіб’є підсумки, а наші учасники приведуть себе в порядок я запрошую на сцену нашу улюбленицю Любов з пісенним привітанням «Білі зорі»
Ведуча: Запрошуємо всіх учасників конкурсу на сцену. Журі просимо оголосити оцінки останнього конкурсу та загальні результати.
(Оголошення результатів. Нагородження переможців.)
Ведучий:
На рівних правах сьогодні змагались
Дівчата і хлопці в нелегкій боротьбі.
І хоч перемога найкращим дісталась
Та скажем відверто: «Ви всі молодці!»
Ми можемо всі зробити роботу,
Яка жіноче має обличчя й ім’я.
І чоловічу щоденну турботу
Ведуча: Ось і все. Все, що ми сьогодні запланували – виконали. А головне, ще раз довели, що чоловіки та жінки в нашій країні рівноправні та на рівних правах можуть жити, творити, працювати і радувати один одного прожитим днем.
Ведучий: Дякуємо всім за увагу. До скорої зустрічі!

Джерело: http://авторський текст
Категорія: Виховні заходи | Додав: dsdukl (21.02.2016) | Автор: Людмила E
Переглядів: 266 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: