Конкурс „МІС ВЕСНА” (Для учнів 2- 5 класів) - Виховні заходи - Виховна робота - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Виховна робота » Виховні заходи

Конкурс „МІС ВЕСНА” (Для учнів 2- 5 класів)
Конкурс „МІС ВЕСНА”
(Для учнів 2-5 класів)
Л.Т.Дідук,
вчитель-методист
Мокрокалигірської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Катеринопільського району
Черкаської області

Програма:
1. Дозвольте познайомитися
2. Святкова ікебана.
3. Музичний (шумовий оркестр із глядачів або фольклорний ансамбль )
4. Сувенір для переможця.
5. Бутерброди на швидкоруч.
6. Колисанки для Оксанки
7. Модельєрів

(На сцені ведучі: хлопчик і дівчинка)
Ведуча:
Затиха, нарешті, зал.
Гості всі зібрались.
Відкривать весняний бал
Висока честь нам ця дісталась.
Ведучий:
Та перш ніж бал наш розпочати –
Дозвольте нам подякувать весні
І любих мам наших вітати,
Й сказати тепле слово від душі.
Ведуча:
Нехай на серці в вас завжди весна буяє,
А очі ніжністю хай світяться й добром.
Нехай душа від радості співає
Коли уся родина зібралась за столом.
Ведучий:
Живіть, матусі, ще багато років,
Не знаючи ні старості, ні бід.
Побавте, крім дітей, іще й своїх онуків,
Які прославлять працею ваш рід.
Ведуча:
А як тут про бабусь нам не сказати
Хороше й лагідне слівце?
Вона ж онукам – друга мати
Їй щиро всі ми дякуєм за це.
Ведучий:
Вона нас приголубить до серденька,
І казочку розкаже перед сном.
Вона ж нам найдорожча та рідненька
І бути завжди поруч нам хороше бом.
Ведуча:
Нехай не срібляться з роками у вас скроні
А старість довго хай домівку обмина,
І не шершавіють у вас долоні
Моя бабусю, мудра й дорога.
Ведучий:
Для вас, матусі і бабусі милі,
Для вас, любимі наші вчителі
Ми конкурсанток на сцену запросили,
Щоб відпочити сьогодні ви змогли.
Ведуча:
Отож, запрошуємо всіх на сцену
Пора наш конкурс розпочати.
Вітаємо ми другокласницю Олену
Й її подругу Юлю будемо вітати.
Ведучий:
А третьокласниць Анастасію й Дашу
У приклад ставить вчителька усім:
Напишуть твір і правильно задачу,
Поділяться із друзями усім своїм.
Ведуча:
А Маша і Оленка представляють
Четвертий клас свій випускний.
Вони усе на світі знають,
Та хвастатись не люблять цим.
Ведучий: Всі учасниці вже на сцені. Та які ж красуні! Кожна мама та класоводи добре постаралися. Тепер залишилося дівчаткам побажати успіху і оголосити склад журі. Сьогодні конкурсанток будуть оцінювати : ... (зачитує склад журі )

1 Конкурс. Дозвольте познайомитися
Ведуча: Щоб всі дізналися добре усе про кожну конкурсантку – дозвольте з ними познайомитися. Але це зроблять самі учасниці конкурсу. Дівчаткам наперед було дане завдання підготувати невеличке привітання та розповісти про себе в оригінальній формі.
Ведучий: Запрошуємо учасницю під першим номером до мікрофону, а всі решту – пройдіть за сцену. Оцінюється конкурс за п’ятибальною шкалою.
( Дівчатка по черзі демонструють підготовлені свої візитки та привітання)
Ведуча: Молодці, дівчатка. Тримаються, як справжні дорослі актори. А які представлення підготували! Побачимо, як оцінять їх члени журі. Просимо показати ваші оцінки.
( Члени журі показують таблички зі своїми оцінками)

2 Конкурс. Святкова ікебана
Ведуча: Скажи, ти часто даруєш квіти мамі та бабусі?
Ведучий: Та, якось не доводиться часто. Напевне на день народження та восьме березня.
Ведуча: А щоб ти тільки знав, як приємно отримувати квіти від дорогої людини! Напевне, нам усім потрібно пам’ятати:
дарувати мамам квіти у будні і у свята.
Ведучий: А наші конкурсантки сьогодні приготують мамам цілі композиції в дарунок. Мистецтво складати квіткові композиції прийшло до нас з Японії. Складені з квітів, рослин, гілок букети створювали художні композиції які назвали ікебанами.
Ведуча: Дівчатка повинні, використовуючи квіткові та рослинні заготовки, що лежать на столах, створити святкові ікебани, дати їм назву та подарувати зі сцени своїй мамі. Максимальна кількість балів – п’ять. Враховується правильність створення композиції, оригінальність, вишуканість, добір назви та уміння робити подарунки своїй мамі.
Ведучий: Першою закінчила свою святкову ікебану учасниця під номером ..., тому і запрошуємо її першою представити свою композицію.
(Учасниці представляють свої роботи. Асистенти прибирають зі сцени столики)
Ведуча: Просимо членів журі показати результати другого конкурсу.

3 конкурс. Музичний
(шумовий оркестр із глядачів або фольклорний ансамбль )
Ведуча: Максиме, Максиме. Та ти що, глухий зробився і не чуєш нічого?
Ведучий: (Витягує з вуха вату) Ти мене гукала?
Ведуча: Не те слово! Кричала, що всі глядачі на мене зглядалися. Ти навіщо це затулив вуха?
Ведучий: Це я так приготувався до наступного конкурсу. Адже зараз наші учасниці повинні створити, з числа глядачів,
самодіяльний шумовий оркестр і експромтом заграти любиму мелодію. Звичайно, їм допоможе наш музичний керівник. За вибором дівчатка можуть , теж з числа глядачів, створити фольклорний ансамбль і заспівати частівки .
Ведуча: Так, дійсно, цікавий повинен бути конкурс.
Ведучий: Ото ж, просимо учасниць конкурсу вибрати з числа глядачів учасників шумового оркестру чи фольклорного ансамблю та пройти з помічниками та музикантом до класу. Вам на підготовку 5 хвилин. А ми на сцену запрошуємо членів літературно поетичної студії зі своїми поетичними вітаннями для мам і бабусь.
Ведуча: П’ять хвилин уже закінчилося і запрошуємо на сцену зі своїм оркестром учасницю під номером три.
Музична композиція звучить уперше і в останнє.
( Проходять виступи учасників конкурсу.)
Ведучий: Просимо журі показати результати цього конкурсу. Лідирує учасниця конкурсу ___________ .

4 конкурс. Сувенір для переможця.
Ведуча: Дівчатка повинні вміти робити все своїми руками . Наступний конкурс і розкриє наших дівчаток як майстринь. Вони повинні на сцені виготовити подарунки для переможців цього конкурсу. Перед вами лежить все необхідне для роботи: папір, пластилін, ножиці, клей, тканинка, пір’ячко, фольга, дріт. Використовуючи цей матеріал вам необхідно за сім хвилин виготовити подарунок та придумати слова вітання для переможця.
Ведучий: Думаю, завдання зрозуміле. То ж можна приступати до роботи. А я на авансцену запрошую наш шкільний ансамбль хлопчиків з вітальною піснею для мам.
Ведуча: Всім присутнім у цьому залі пісню „Розкажи про Україну” подарує солістка естрадної студії ________
Ведучий: Поки ми слухали пісні - дівчатка і завершили виготовляти сувеніри. Просимо учасниць представити свої роботи, а журі відповідно оцінити.
( Учасниці конкурсу демонструють свої роботи. Журі оголошує результати)

5 конкурс. Бутерброди на швидкоруч.
Ведуча: А зараз буде найсмачніший конкурс. Він найбільше мені подобається, адже можна для себе щось корисне перейняти, навчитись і, звичайно, покуштувати якимось добреником.
Ведучий: Не знаю, чи доведеться нам посмакувати, а от поспостерігати за роботою учасниць ми з тобою і глядачами будемо обов’язково. Перед учасниками, на їхніх столиках, лежать кусочки хліба, сир, масло, огірки, ковбаса, риба, зелень, лимон, апельсин, йогурт, ківі, банан. З посуду – розеточки, тарелі, ложечки, ножі.
Ведуча: Вам, дівчатка, за 5 хвилин необхідно придумати та приготувати швидко бутербродні закуски. Враховується час виконання, оригінальність, чистота, правильність оформлення.
Ведучий: То ж розпочинайте приготування , а ми запрошуємо наш дует Юлю і Олену. Для всіх вас звучить пісня ________________ .
Ведуча: А ось і перша конкурсантка зі своєю роботою. Просимо тебе показати свій кулінарний шедевр глядачам і журі та прокоментувати його .
(Показ готових бутербродів учасниками конкурсу)
Ведучий: Хороші з цих дівчаток будуть господині коли вони вже сьогодні з такою майстерністю і любов’ю самостійно приготували і продемонстрували святкові бутерброди.
Ведуча: Просимо журі оцінити конкурсанток за конкурс „Бутерброди на швидкоруч”
(Журі оголошує результати конкурсу)

6 конкурс. Колисанки для Оксанки
Ведуча: Кожна дівчинка в майбутньому – матуся. Саме тому, напевне, так часто дівчатка граються в дитинстві в мами-дочки. Як же вони гарно своїх дітей-лялечок люблять і з любов’ю доглядають: розчісують, переодягають, співають колисанки. Саме конкурс „ Колисанки для Оксанки” і продемонструє вміння дівчаток бути хорошими нянечками у своїх маленьких сестричок та братиків.
Ведучий: Кожна учасниця конкурсу підготувала з учителем музичного мистецтва по одній колисанці . А виконувати її буде зі своєю любимою лялькою. Отож, чекаємо на учасниць конкурсу з нетерпінням. На сцені Анастасія зі своєю лялькою Оксанкою та колисковою „ Люлі-люлі”
(Виступ учасниць конкурсу. Оголошення результатів.)

7 конкурс. Модельєрів
Ведуча: Хто з нас, коли був маленьким, крадькома не наміряли на себе мамин одяг та взуття. Не знаю як ти, Максиме, а от я при першій ліпшій нагоді приміряла все, що для мене було красивим, одягала туфлі на високому каблуку, часто викривляючи ноги та спотикаючись , ходила перед дзеркалом та видавала з себе поважну даму. Як згадаю зараз – смішно стає. Але через все це проходять майже всі дівчатка. Ось тому і ввели в програму конкурсу завершальну його родзинку – конкурс модельєрів. Дівчатка зі своїми мамами придумали моделі одягу та приготували їх для показу. Кожна дівчинка повинна представити свою модель під музику. Словом, вони виступлять не лише в ролі модельєрів, а й моделей. Максимальна кількість балів – п’ять.
Ведучий: Запрошуємо на шкільний подіум юних модельєрів з четвертого класу. Оцінюється кожна конкурсантка окремо.
(Так само виступають парою і учасниці другого і третього класів)
Ведуча: Просимо журі оцінити представлені моделі та підвести підсумки всього конкурсу.
(Оголошуються результати.)
Ведучий: Всі сувеніри, які зробили дівчатка вручаємо по призначенню та присвоюємо учасникам конкурсу звання в номінаціях:
Міс весна ;
Міс господарочка;
Міс майстриня;
Міс симпатія;
Міс талант;
Міс чарівність.
Ведуча: Просимо голову журі вручити подарунки та пам’ятні стрічки учасникам конкурсу.
Ведучий: Як жаль, що конкурс закінчився.
Сподобався дуже він усім.
Лиш бутерброд одненький залишився –
Напевне апетитно його зараз з’їм.
Ведуча: Це, що їсти захотів після конкурсу і закінчив отак наше свято?
Ведучий: Та це я так, для рими. Ну, а якщо серйозно, то хочеться подякувати всім учасницям, тим, хто їм допомагав у підготовці за надзвичайно красивий конкурс, за ці приємні хвилини, які були подаровані нашим мамам.
Хай дитячий сміх лунає -
Наших мам хай звеселяє.
Хай радіє і сміється ,
Бо ж дітям весело живеться.
Ведуча:
Зичимо вам щастя і здоров’я.
Довгих років, сповнених любов’ю.
Хай усе вам удається,
А доля вам завжди сміється.
Ведучий: До скорої зустрічі, дорогі друзі та глядачі, у нашій рідній школі на новому святі у родинному колі!

Джерело: http://авторський текст
Категорія: Виховні заходи | Додав: dsdukl (21.02.2016) | Автор: Людмила E
Переглядів: 176 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: