Конкурс "Голосую за професію" ( Для учнів 9-11 класів) - Виховні заходи - Виховна робота - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Виховна робота » Виховні заходи

Конкурс "Голосую за професію" ( Для учнів 9-11 класів)
Конкурс
Голосую за професію
( Для учнів 9-11 класів)
Л.Т.Дідук,
вчитель-методист
Мокрокалигірської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Катеринопільського району
Черкаської області

Програма:
Конкурс 1. Здрастуйте, це я... (3 хв.)
Конкурс 2. Діловий (Розмова по телефону) ( 1 хв)
Конкурс 3. Пантоміма „Моя майбутня професія”
з коментарієм противника (3 хв.)
Конкурс 4. Професійна реклама (До 3 хв.)
Конкурс 5. Господарочок і господарів (до 10хв)
Конкурс 6. Дозвольте запросити на танець

Ведучий: Здрастуйте, дорогі друзі, вчителі, батьки, гості. Раді всіх вас вітати у нашій шкільній залі. З вами сьогодні будуть як завжди, ведучі шкільних шоу – Сергій та Олена.
Ведуча: Доброго всім вечора, хто вирішив добровільно, не примусово, завітати на наш конкурс, який присвячений актуальній темі для наших старшокласників - вибору професії. Через кілька місяців їм доведеться покинути стіни нашої рідної школи та відправитися в довготривале плавання самостійного життя.
Ведучий: Що чекає в майбутньому кожного випускника - сьогодні ніхто не зможе сказати. А от поговорити про майбутні професії – це реально. Ось ми і вирішили провести конкурс „Голосую за професію”, під час якого ми зможемо дізнатися про майбутній вибір в учасників конкурсу
Ведуча: В програмі нашого конкурсу:
1. Здрастуйте, це я...
2. Діловий (Розмова по телефону)
3. Пантоміма „Моя майбутня професія” з коментарієм наступного учасника.
4. Професійна реклама
5. Умільців (власні вироби).
6. Господарочок.
Ведучий: Дозвольте представити наших учасниць конкурсу:
Професію лікаря представляє учасниця під №1, учениця 11 класу __ ;
Професію агронома представляє учасник конкурсу під №2 , учень 10 класу ______________ ;
Професію менеджера туристичного і готельного бізнесу учасниця під №3, учениця 9 класу ___________ ;
Професію економіста представляє учасник конкурсу під №4, учень 10 класу ____________ ;
Професію юриста представляє учасниця під №5 учениця 11 класу __ ;
Професію оператора комп’ютерних систем і мереж представляє учасник під №6, учень 9 класу _____________________ .
Ведуча: За нашими учасниками буде спостерігати найсправедливіше, найповажніше журі в складі:
(Оголошується склад журі та голова журі)
Максимальна кількість балів при оцінюванні конкурсів – 5 балів. Журі може приступати до роботи.
Ведучий: А ми хочемо подякувати наших спонсорів, які сьогодні допомогли нам з призами для учасників нашого конкурсу.
Ведуча: Здається, ми нічого не забули. Все сказали перед початком.
Ведучий: Ні, не все – забули себе представити.
Ведуча: Дивак! Хто тебе не знає в школі?
Ведучий: Це зовсім інше! Оголошуй!
Ведуча: Гаразд. Сьогодні програму конкурсу ведуть: Сергій.
Ведучий: І – Олена. От тепер можна і розпочинати наш конкурс.
Конкурс 1. Здрастуйте, це я...
Ведуча: Перший конкурс у нас традиційний – знайомство. Учасники повинні представити свою візитку і нестандартно коротко розповісти про себе та свій вибір. Але початок кожної розповіді повинен розпочинатися з назви нашого конкурсу „Здрастуйте, це я...”
То ж на сцену запрошуємо першу учасницю конкурсу.
(По черзі виступають всі учасниці конкурсу)
Ведучий: Завершили представлення всі учасниці. Поки журі трішки порадиться я хочу звернутися до болільників:
Чи ви готові сьогодні вболівати за конкурсантів?
А чи готові у вас гасла для підтримки?
А чи вмієте ви аплодувати?
Ось тепер я бачу, що болільники вже розігрілися і будуть добре допомагати своїм учасникам. Можна тепер надавати слово журі для оголошення результатів першого конкурсу.
Конкурс 2. Діловий (Розмова по телефону)
Ведуча: Слухай, Сергію, ти вмієш розмовляти по телефону?
Ведучий: А що там уміти? Розблокував. Дзенькнув – і тарабань скільки вистачить бабок.
Ведуча: Ну й мова: дзенькнув, тарабань, бабок. Невже ти не розумієш, що по одній телефонній розмові можна сказати все про людину? Я б вас, шановний, до себе на роботу не взяла б. Цікаво, а наші учасники володіють культурою спілкування? В цьому ми переконаємося під час проведення ділового конкурсу.
Ведучий: Кожен учасник отримує завдання для розмови по телефону та невеличкий словниковий запас, згідно його майбутньої професії, та після обдумування представляє нам ділову розмову по телефону.
Прошу отримати завдання.
Лікар – про забезпечення дільничної лікарні медичними препаратами та приладами.
Агроном – про підготовку до посівної та придбання посівного матеріалу та мінеральних добрив.
Менеджер туристичного і готельного бізнесу – про відкриття та організацію нового туристичного маршруту
Економіст - про придбання та поставку продуктового товару в мережу магазинів населеного пункту;
Юрист – про надання консультації про працевлаштування.
Оператор комп’ютерних систем і мереж – про поставку нового комп’ютерного обладнання .
Ведуча: Думаємо, що завдання зрозуміле. Вам хвилина на обдумування. А ми запрошуємо до гри два бажаючих учасника.
У нас зараз конкурс ділової розмови . Ото ж я вам пропоную скласти якнайбільше слів з словом „ДІЛОВИЙ” (Діло, лови, діви, вий, вій, воли, дій, лівий, долі, доли, вид)
Ведучий: Молодці, справилися з завданням – отримуйте солодку насолоду для поповнення сил після конкурсу.
А ми запрошуємо учасників до ділової розмови.
(Учасники представляють свою ділову розмову)
Конкурс 3. Пантоміма „Моя майбутня професія”
з коментарієм противника
Ведуча: Ми дякуємо учасникам за ділові розмови і чекаємо від журі результатів цього конкурсу.
(Журі оголошує результати конкурсу)
Хочу вам сказати, що мені сподобалися ділові розмови по телефону. Думаю, що ті, хто розмовляє так, як продемонстрував мій ведучий для себе зроблять висновки після цього конкурсу.
Ведучий: А ми продовжуємо наш конкурс, присвячений майбутнім професіям та із задоволенням переглянемо пантоміми „Моя майбутня професія”, що приготували на конкурс учасники. Щоправда, за цей конкурс учасники будуть отримувати по дві оцінки. Перша – за пантоміму, друга – за коментарій. Перший учасник демонструє свою пантоміму, а другий коментує, після закінчення учасники обмінюються ролями: другий – показує пантоміму, а перший – коментує і т.д.
Завдання зрозуміло всім, ото ж запрошую на сцену учасницю під № 1.
(Проводиться конкурс)
Ведуча: Просимо журі оголосити результати
(Оголошуються результати конкурсу)

Конкурс 4. Професійна реклама
Ведуча: От настало в нас життя:
Куди не глянь - реклама всюди,
Стараються навішати нам до пуття
Лапші на вуха і на груди.
В автобусі, аптеці, магазині,
У перукарні, на вокзалі,
За склом вікна і на вітрині –
Усюди заклик : „Ви б придбали....”
Купіть, найміть –доставимо до дому,
Англійську вивчим, зробимо масаж,
Знімемо вам порчу і звичайну втому -
Ми всі чекаємо на вас.
Ото ж і тут рекламна пауза настала:
Професії прорекламують в нас,
І аплодує конкурсантам зала,
І вболіває дружно кожен клас.
Ведучий: Як ви вже здогадалися, наступний конкурс - „Реклама”. Учасники, використовуючи свій артистизм, різні прийоми та жанри мистецтва , повинні за 3 хв. продемонструвати рекламу своєї професії.
На сцену запрошуємо зі своєю рекламою учасника конкурсу _______.
( Виступи учасників конкурсу)
Учасники конкурсу завершили показ реклами. Просимо журі оголосити результати та висловити свої думки.
(Підсумок конкурсу)
Ведуча: Поки наші учасники готуються до наступного конкурсу я з великим задоволенням запрошую на сцену нашу команду КВК зі своїми гумористичними мініатюрами та інтермедіями. Зустрічайте, шкільну команду КВК!
(Показовий виступ команди КВК)
Конкурс 5. Господарочок і господарів
Ведучий: Олено, ти з мене не будеш сміятися?
Ведуча: А до чого це ти ведеш?
Ведучий: Мені так їсти хочеться, що не в силах витерпіть. Може ти залишишся вести програму, а я швиденько збігаю у біологічний кабінет перекушу.
Ведуча: Ти сповна розуму? Та там же самі муляжі!
Ведучий: Я не про муляжі. Там бачив такого багато їстівного стояло. Напевне хтось буде відмічати перемогу.
Ведучий: Ну, до неї ще треба дійти. А от все, що бачив у кабінеті , конкурсанти принесуть на сцену. Адже наступний конкурс „Господарочок і господарів”. Просимо наших помічників приготувати столики та запрошуємо на сцену учасників конкурсу.
Перед вами стоїть нелегке завдання. Уявіть собі, що на роботі ви залишилися з колективом у другу зміну. У вас день народження і ви планували зустріти його в колі своїх друзів. А як відомо, робота – святе діло. Ситуація спонукає відмітити день народження в колективі. Магазин – поруч. З продуктами - не проблема. Зарплата в кишені. Члени колективу сердиті, голодні і з нетерпінням чекають перерви, щоб вас привітати та перекусити. Ото ж, швиденько до магазину по продукти і приступайте до роботи. Вам необхідно з набору продуктів приготувати не традиційні страви для святкування вашого дня народження.
Ведуча: Хочу ще додати, що через 10 хв., по закінченні роботи, кожен учасник повинен своє частування якнайкраще представити. І поки наші конкурсанти будуть творити чудеса , ми , щоб не ковтати слинку, послухаємо пісні у виконанні наших шкільних артистів.
Зустрічайте, на сцені любимиця нашої школи Любов з піснею „Білі зорі” .
Підтримують свого учасника конкурсу учні 10 класу з гумористичними оповідками з життя студентів.
Ведучий: А на сцені наша солістка і ведуча Олена з пісенним вітанням для учасників конкурсу з піснею „А я, молода, на базар ходила”.
Поки ми тут слухали наших артистів - учасники вже закінчили свою роботу. То ж запрошуємо до мікрофону учасника, який перший закінчив приготування своїх страв.
(Представлення страв)
Ведуча: Які молодці! Я й не думала, що хлопці уміють так чудово готувати. Чесно кажучи, переживала, що буде навпаки. Та хвилювання позаду. То ж запрошуємо до мікрофону учасника, який перший закінчив свій святковий експромт.
(Представлення страв учасниками конкурсу)
Конкурс 6. Дозвольте запросити на танець
Ведуча: Скажи, Сергію, ти любиш танцювати?
Ведучий: Не можу цього сказати. Вдома, здається, виходить, а от щоб красиво, так як в телеконкурсах – напевне ніколи не навчуся. А до чого це ти ведеш?
Ведуча: Та ж до танців . Кожна дівчина мріє, щоб її ефектно запросив юнак та ще й в танці показав неабиякі здібності. Але в нас є можливість пересвідчитися, що наші юнаки не тільки вміють запрошувати дівчат до вальсу , а й танцювати.
Останній конкурс в нас так і називається „Дозвольте запросити на танець”
Ведучий: Вам зараз будуть запропоновані мелодії різних танців. Ви повинні відразу переключитися з партнеркою на інший танець і відповідно його танцювати. Будьте уважні. Журі повинно врахувати уміння юнаків запросити дівчат до танцю, вчасно перелаштуватися на інший та гарно станцювати. Наші пари вже готові. Танцюють одночасно всі конкурсанти, а журі оцінює виконання кожного окремого учасника. То ж запрошуємо вас до танцю.
(Звучать мелодії : вальсу, польки, танго, твісту, рок-н-ролу)
Ведуча: ти знаєш, я потайки позаздрила учасникам конкурсу. Так гарно вони танцювали. Цікаво, а що скаже нам журі? Чи сподобалося журі виконання танцювальних фантазій нашими конкурсантами? Надаємо вам слово для оголошення результатів конкурсу „Дозвольте запросити на танець”
і загального результату.
Ведучий: Запрошуємо на сцену всіх учасників нашого конкурсу, голову журі та директора школи для нагородження переможців та учасників конкурсу
( Оголошення результатів. Нагородження.)
Ведуча:
Ну, ось і все.
Наш конкурс закінчився.
І опустіє рідна школа і гамірливий клас.
Та святкове шоу не забариться
На хвилі конкурсній ми знов чекаєм вас.

Джерело: http://авторський текст
Категорія: Виховні заходи | Додав: dsdukl (21.02.2016) | Автор: Людмила E
Переглядів: 170 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: