Заняття 1. Ти мій друг, і я твій друг - Тренінги - Виховна робота - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Виховна робота » Тренінги

Заняття 1. Ти мій друг, і я твій друг

Заняття 1. Ти мій друг, і я твій друг                                                                                            

Мета: розвивати в дітей навички спілкування, згуртованість, прагнення усвідомлювати та виражати свої почуття, приймати й розуміти почуття інших людей, уміння прощати, конструктивно критикувати і приймати критику на свою адресу.

Обладнання: магнітофон, пісні про дружбу, чотири малюнки, кожен із яких розрізаний на чотири частини (пазли).

 

Зміст

Час (хв)

Форма роботи

1

1.1.

1.2.

Духовно-естетичний модуль

Привітання

Вправа «Поміняйтеся місцями ті, хто...»

Тренер називає різні ознаки, за якими члени групи повинні помінятися місцями.

Мета: розсадити учнів так, як це потрібно тренеру (учні, які мало спілкуються в повсякденному житті, повинні опинитися поряд)

 

 

3

 

 

Індивідуально-групова

2

2.1.

 

 

 

 

2.2.

Настановчо-мотиваційний модуль

Згадати правила, яких обов’язково потрібно дотримуватися під час роботи в групі (регламент, вислуховувати мовця, говорити відповідно до теми, сміливо висловлювати свою думку, не говорити про відсутніх, не розповсюджувати після заняття сказане іншими тощо).

Вправа «Скажи комплімент другу»

Кожен член групи повинен зробити компліменти сусідам справа і зліва

 

3

 

 

 

 

3

 

Групова

 

 

 

 

Індивідуально-групова

3

 

Змістово-пошуковий модуль

Тренер організовує бесіду-диспут з таких питань:

«Чи є у мене друг?»

«За що я ціную друга?»

«Яким повинен бути мій друг?»

«Чи може друг стати ворогом?»

«Чи може ворог стати другом?»

 

10–13

 

Індивідуально-групова

4

 

Оцінно-змістовий модуль

Сформувати групи по 4–5 осіб за допомогою пазлів. Кожен учасник групи вибирає частину пазла, а потім усі збирають малюнки. У результаті виконання завдання формується 3–4 групи.

Вправа «Сварка»

Усі групи отримують однакове завдання. Необхідно розіграти ситуацію: двоє моїх друзів сваряться. Що можна зробити, щоб їх помирити?

Мета вправи: розвиток відповідальності за всіх членів групи незалежно від їх статусу, вміння домовитися під час розподілу ролей, уміння зайняти позицію в конфлікті. Проаналізувати ситуацію та спробувати знайти аргументи для примирення. Дати зрозуміти, що іноді причини конфліктів незначні, а наслідки — серйозні.

Кожна група демонструє свою сценку.

Обговорення

ОБОВ’ЯЗКОВО дякуємо за роботу.

Оцінюємо результат: чи вдалося учасникам досягти враження реалістичності конфлікту й чи вдалося помирити учасників сварки.

Які прийоми були використані для примирення?

Керівник повинен бути готовий до того, що якась із груп не виконає завдання, у результаті чого може виникнути справжня сварка. Після інсценізацій цю групу треба обов’язково залучити до обговорення

 

1–2

 

 

 

4–5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10–15

 

Групова

 

 

 

Робота в групах

5

Рефлексія

Чи важлива в нашому житті дружба?

Які докази можна запропонувати на користь того, що дружба завжди була важлива?

Згадуємо прислів’я та приказки про дружбу.

Згадуємо пісні про дружбу

Індивідуально-групова

6

Духовно-естетичний модуль

Учні інсценізують та співають пісню про дружбу

3

Групова

Категорія: Тренінги | Додав: uthitel (30.11.2013)
Переглядів: 1136 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: