Зустріч з випускниками - Шкільні свята - Виховна робота - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Виховна робота » Шкільні свята

Зустріч з випускниками
ЗУСТРІЧ З ВИПУСКНИКАМИ ШКОЛИ
Л.Т.Дідук,
вчитель-методист
Мокрокалигірської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Катеринопільського району
Черкаської області

ВЕДУЧА: Доброго вам вечора гості, учні, вчителі. Ми раді, що сьогодні маємо чудову нагоду зустрітися з вами, випускники нашої школи, аби ще раз полинути спогадами в чудову країну з простою назвою „Дитинство”
ВЕДУЧИЙ: Засвітились в школі вікна,
Гамір, сміх лунає
Це шкільна родина наша
Випускників стрічає.
ВЕДУЧА: Раді гостям всі у школі,
Кожному радіють .
Вчителі все розпитають
Як учні зросліють.
ВЕДУЧИЙ: Як навчається, живеться,
Чи важко жити в світі?
А чи легко все вдається,
Як думають діти?
ВЕДУЧА: Учням школи теж цікаво
Правду всю дізнатись:
Як до ВУЗу поступити,
Мрії як дістатись.
ВЕДУЧИЙ: Дійсно, у кожного учня школи, випускника цього року, сьогодні безліч є запитань. Попереду не одне випробування, що чекає кожного з них за порогом рідної школи. Саме тому ми сьогодні і зібралися на цю зустріч в рідних стінах школи.
ВЕДУЧА: На наший шкільний вогник завітали випускники різних років. Давайте привітаємо їх гучними оплесками та звуком веселого шкільного дзвоника.
(Представляють гостей вечора - випускників школи різних років)
ВЕДУЧИЙ: Давно ви розлучилися зі школою. Канули в минуле веселі шкільні перерви, безтурботні ігри країни Дитинства. Але кожен з вас згадує цей чудовий період свого життя і в глибині душі бажав би повернутися, хоч на хвилинку, в золоте веселе дитинство.
ВЕДУЧА:Та існує лиш один спосіб здійснення мрії – сьогоднішня зустріч та уявна подорож в минулі шкільні роки.
ВЕДУЧИЙ: Чи пам’ятаєте ви той день, коли вперше прийшли до школи маленькими хлопчиками та дівчатками. Вас за руку тримали батьки, а ви сприймали школу як незвідане велике місто, в якому було гамірно і, зовсім нічого не зрозуміло. А потім – лінійка, буквар, дзвінок і перший в житті у класі урок.
ВЕДУЧА:
А скільки їх було за все шкільне життя – не злічити. А потім – екзамени і випускний.
ВЕДУЧИЙ: Мені здається, що у вас радості не було меж, коли отримали атестати в руки.
ВЕДУЧА:
Та ні, не згодна я з тобою,
Бо ж то лиш мить, коли раділо все.
Попереду життя екзамен -
Воно і прикрощі несе.
Розчарування, злети і падіння,
Підйоми й творчості порив...
Вам з Божого благословення
Путівку вчитель у життя вручив.
ВЕДУЧИЙ: За період існування нашої школи, майже з столітньою історією, закінчили школу надзвичайно багато випускників. В різних сферах нашого життя працюють учні школи. Це прості робітники і працівники сільського господарства, шофери і трактористи.
ВЕДУЧА: Це лікарі і вчителі, науковці і військові, вихователі дитячих садочків і бухгалтери. Та хіба всіх перерахуєш і розкажеш ?
ВЕДУЧИЙ: Давай краще надамо випускникам слово. Вони самі про себе розкажуть та можливо і порадять щось слушне сьогоднішнім випускникам та учням.
ВЕДУЧА: Це, так би мовити, вони будуть розповідати домашнє завдання?
ВЕДУЧИЙ: Звичайно. Домашнє завдання школи на всі роки самостійного життя. Та перш за все, давайте уявимо, що всі випускники – учні. То ж спочатку, як завжди, потрібно зібратися до школи. У нас два класи: клас сьогоднішніх випускників та клас-збірна випускників минулих років. Перед вами портфелі, шкільні підручники, зошити та шкільне приладдя. По сигналу кожна команда повинна, передаючи всі предмети по черзі , зібрати портфель до школи. Та в зошиті поставити відмітку присутності на уроках, вказавши прізвище, ім’я, по батькові, рік закінчення школи, де навчаєтеся, чи працюєте. Учні школи вказують клас. І так, приготувалися, почали!
(Команди збирають портфелі.)
ВЕДУЧА: Молодці! Швидко впоралися з завданням А перемогу здобула команда .... (називає переможців)
ВЕДУЧИЙ: Тепер можна і в школу , в школу сьогоднішнього і минулого, в школу нашого дитинства.
ВЕДУЧА: Ми довго думали яким же першим уроком розпочати нашу зустріч, і дійшли до висновку, що це має бути наша рідна мова. Саме вона навчила нас спілкуватися, розуміти один одного. Вона ввійшла в наше життя з маминою колисковою піснею, з татковою мудрістю, з милозвучним чарівним словом учителя.
ВЕДУЧИЙ: О, мово рідна, солов’їна,
Ти викупана в зоряній росі.
О, люба ненько Україна!
Тебе ми любимо усі.
Для тебе пісню ми співаємо,
Навчаємось, працюємо, ростем.
Задумане завжди здійсняємо
Для тебе, Батьківщино, ми живем
ВЕДУЧА: То ж на нашому символічному уроці розвитку мовлення просимо Вас, дорогі випускники, поділитися з нами вашими успіхами та розповісти про труднощі які вам довелося переборювати .
ВЕДУЧИЙ: На нашому вечорі присутні наймолодші випускники школи минулого навчального року. Всі вони навчаються в вищих та середньо-спеціальних навчальних закладах. Це майбутні лікарі, банкіри, психологи, юристи, вчителі, економісти. Ви щойно пройшли перші серйозні сесійні випробування. Залишилися позаду екзаменаційні хвилювання . То ж просимо вас поділитися вашими враженнями від перших кроків самостійного життя та студентських буднів.
ВЕДУЧА:
Свого учителя, напевне, так любили,
Що за велінням серця в педагогіку пішли.
Ви вчили все і все робили,
Щоб у житті наставників не підвести.
ВЕДУЧИЙ: То ж надаємо слово випускникам минулого року, студентам педагогічних вузів.
Славо має ... ( виступають студенти педагогічних ВУЗів.)
Слово надається випускникам минулих років, які працюють в навчальних закладах села...
ВЕДУЧА: Велике спасибі за вашу цікаву розповідь. Яка ж то зустріч друзів без гарної пісні? Запрошуємо послухати пісню ....
у виконанні ....
ВЕДУЧИЙ: Професія вчителя дає нам знання, збагачує та лікує душі.
ВЕДУЧА: А професія лікаря лікує тіло, і також душі хворих. Саме цю професію обирають люди з особливо добрим і чутливим серцем. У нас на вечорі присутні майбутні лікарі. Давайте довідаємося в них самих як же вони здійснюють свою мрію і що було головною причиною вибору цієї професії.
То ж слово вам, майбутні працівники охорони здоров’я. (Виступають студенти медичних вузів та медичні працівники )
ВЕДУЧИЙ:
Ви в холод і спеку на виклик прийдете.
Врятуєте хворих, пораду дасте.
В долонях життя і спасіння несете
А може, як треба, й частинку себе.
ВЕДУЧА: Для вас звучить пісня ....
ВЕДУЧА: А давайте трішки згадаємо дитинство. У мене в руках тексти перших віршів, що доводилося вам вчити на пам’ять. Прошу за бажанням взяти по листочку та прочитати дитячі віршики дитячою мовою. За звичай, вчителі ставлять оцінки, ну а ми сьогодні будемо нагороджувати солодощами.
І так, запрошую на сцену бажаючих прийняти участь в конкурсі читців.
(Ведучі проводять конкурс юних декламаторів та підводять підсумки і нагородження)
ВЕДУЧИЙ: Уроки математики даються нелегко. Проте, випускники нашої школи пересвідчилися, що без математики прожити й дня не можна.
ВЕДУЧА: А скільки професій зв’язані зі знаннями математики. Професії бухгалтера, економіста, банкіра, менеджера, підприємця, працівників переробної і сільськогосподарської промисловості та й просто вчителів-математиків.
ВЕДУЧИЙ: Приміром, директор нашої школи Кравченко Валентина Володимирівна, випускниця 1983 року – математик. Для неї математитка – вершина наук. Вона і сама, як математика, точна, правильна, пряма. То ж надаємо слово вам, Валентино Володимирівно. Просимо вас до слова.
(Виступає директор школи)
ВЕДУЧА: Подруга математики – фізика. Саме вини завжди ідуть поруч та майже не розлучні. Тому ми просимо розповісти нам про себе, роботу радощі і труднощі математиків та фізиків.
( Виступають студенти та працівники професій, які поєднані з математикою)
ВЕДУЧА: Пісня завжди звеселяє душу, прикрашає свято та об’єднує друзів. Для всіх гостей звучить пісенне вітання....
ВЕДУЧИЙ: Не завадило б нам провести тепер конкурс ерудитів. Побачимо тепер, хто ж переможе: випускники, чи сьогоднішні учні.
ВЕДУЧА:
Я буду задавати запитання з логічним навантаженням, а ви відповідайте. Правильна відповідь оцінюється одним балом. Хто набере найбільше балів – той отримає приз
Конкурс знавців математики та ерудитів.
1. Хто носить найбільше взуття? Найбільша нога)
2. Яке число не можна ні розділити, ні помножити , ні відгадати? (Число зірок)
3. Які три числа , якщо їх додати чи перемножити дають один і той же результат? (1,2,3)
4. Як число1888 поділити на 2, щоб отримати 1000 ? ( 1888)
5. 5 картоплин варилося 20 хв. За скільки зварилася одна картоплина? ( 20 хв)
6. качка важить 2 кг, коли стоїть на двох ногах. А як стане на одну – скільки тоді важитиме? ( Так само)
7. Назвіть які ви знаєте твори , де зустрічаються цифри.
ВЕДУЧИЙ: Сучасне життя таке непередбачене. Багато випускників, здобувши освіту, працюють зовсім в інших сферах. Приміром, відкривають свої особисті підприємства. Навіть і назву своєї професії мають: підприємці. Лише в нашому маленькому селі 6 випускників мають свій бізнес. І хто не вникав в організацію роботи підприємця , то й не повірить як це складно. Хотілося б почути на нашій зустрічі і розповіді підприємців села. Просимо вас до слова.
ВЕДУЧА: Кожна професія вимагає великих знань від людини, щоб стати дійсно фахівцем своєї справи. А ще - культури мовлення та спілкування. Швидко і чітко говорити ми вчимося ще з скоромовок, прислів’їв та приказок. Давайте перевіримо, як справитися з цими завданнями.
1. Закінчи прислів’я
- Без охоти – нема ... (роботи)
- Хочеш їсти калачі – не ... (сиди на печі)
- Загадай дурневі молитися, ,,, (він і лоба поб’є)
- Ніхто не народжується ... (вченим)
- Не хвали себе сам, нехай ... (люди похвалять)
- Не одежа красить людину, а (добрі справи)
- Хочеш знати – не сором ... (спитати)
2. Проскоромов
(На пелюстках квітки ромашки знизу написані скоромовки. Викликається 8 випускників і учнів які відривають пелюстки ромашки та швидко проскоромовлюють скоромовки.
ВЕДУЧИЙ: І знову хвилина відпочинку. Для вас танцює танцювальний колектив дівчат. Зустрічайте оплесками.
ВЕДУЧА: На нашому вечорі присутні наші випускники, які працюють на виробництві та сільському господарстві. Надаємо їм слово
(Виступ випускників школи працівників с/г виробництва та переробної промисловості)
Музична пауза
_ВЕДУЧА: Слухаю я оце розповіді наших випускників і зловив себе на думці, що якби вони сіли знову за парти – вчилися б усі на відмінно. Чому ж це все усвідомлюється пізно? І як би все оце розуміти під час навчання?
ВЕДУЧА: Я згодна з тобою. Через кілька місяців ми теж залишимо школу. То ж хочеться і нам звернутися до вас, дорогі учні школи:
ВДВОХ: УЧІТЬСЯ!
ВЕДУЧИЙ: Учіться всім премудростям, які так щиро вкладає у ваші голови вчитель.
ВЕДУЧА: Учіться бути самим собою але таким, ким гордиться будуть не лише ваші батьки, а й школа, рідний край.
ВЕДУЧИЙ: І скільки б літ не відкувала б нам усім зозуля – добрим словом згадаймо школу і наших рідних вчителів.
ВЕДУЧА: Як в школі вчились - ще того не знали,
Що ви бажали дати знань побільше нам.
Що той багаж, що винесемо школи
Завдячувати треба рідним вчителям.
Спасибі, вчителю, за всі твої уроки,
За мудрість, ласку і любов до нас.
Ми дякуєм тобі, що нас навчаєш жити
Повік ми не забудемо всі вас.
ВЕДУЧИЙ: І хай літа у вирій відлітають,
А в вас крадеться в коси сивина.
Повірте, вас всі учні пам’ятають
І щастя зичать вам усі сповна.
ВЕДУЧА: Вам, наші любі вчителі від вдячних ваших учнів – пісня ______
ВЕДУЧИЙ: Ось і закінчується наша зустріч. Ми раді, що ви не забуваєте рідної нашої школи та найкращу в світі країну Дитинства.
ВЕДУЧА: Спасибі всім, за цікаву та змістовну зустріч. До нової традиційної зустрічі випускників в першу п’ятницю лютого наступного року
Бажаємо вам, щоб мрії здійснялись,
Щоб казка дитинства не мала кінця.
Щоб в школі частіше всі зустрічались,
А зустріч хай пам’ятною буде оця.

Джерело: http://авторський текст
Категорія: Шкільні свята | Додав: dsdukl (19.02.2016) | Автор: Людмила E
Переглядів: 176 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: