Валентинів день - Шкільні свята - Виховна робота - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Виховна робота » Шкільні свята

Валентинів день
Валентинів день
Дійові особи
в едуча
в едучий
Танцювальний гурт учнів
Журі конкурсної програми
(чотири особи)
Учасники конкурсної програми
(вісім хлопців та вісім дівчат)
Для проведення свята учні класу заздалегідь готують
«валентинки» для своїх друзів або для тих, у кого закохані.
На конверті, куди вкладено листівку, має бути написані ім’я,
прізвище та клас, у якому навчається адресат. Організаторам
свята слід подбати про святкове частування усіх гостей свята
та про сувеніри для переможців конкурсної програми.
Ранком 14 лютого у класі (або школі) діє «Валентинова
пошта», листоноші розносять «валентинки» відповідним
адресатам.
Свято відбувається у класі. Його приміщення прикрашене
червоними повітряними кульками у формі сердечок,
сріблястим та золотистим дощиком, яскравими гірляндами із
сердечок та пташок та паперовими квітами. На видному місці
прилаштовано великий плакат із запрошенням на святкування
дня Валентина.
Звучить музика. До глядачів виходять в е д у ч і.
в е д у ч а. Привіт, друзі!
в е д у ч и й. Раді вас вітати на святкуванні Дня святого Ва-лентина.
в е д у ч а. І, звичайно, сьогоднішній вечір ми присвячуємо віч-ній темі — коханню.
в едучий
Життя без кохання,
Життя без любові —
То небо без сонця,
То небо беззоре!
в едуча
Життя неможливе,
Воно не існує,
Коли наше серце
Любові не чує!
(Звертається до ведучого.) Гарно сказали, правда?
в е д у ч и й. Так, дуже красиві рядки. Але перед тим, як роз-почати свято, давай представимось. (Звертається до глядачів.)
Нашу святкову програму вестимуть: чарівна … (називає ім’я ве-дучої) .
в е д у ч а. І не менш чарівний … (називає ім’я ведучого).
в е д у ч и й (звертається до ведучої) . Як ти гадаєш, чому усі
сьогодні такі веселі?
в е д у ч а. Я гадаю, тому, що для цього є кілька причин: дехто
сьогодні отримав гарну оцінку з улюбленого предмета, дехто —
«валентинку», а дехто навіть закохався.
в е д у ч и й. У кого?
в е д у ч а. Та у будь-кого. Чи ти вважаєш, що у нашій школі
нема кого або що любити? (Звертається до глядачів.) Друзі, чи
є серед вас ті, хто любить дискотеки та розваги? А своїх друзів?
А наш клас? А чи є у кого-небудь із вас улюблений учитель або
урок?
Учні класу відповідають: «Так!».
в е д у ч и й. Отже, усі з нашого класу знайшли свою любов або
принаймні захоплення?
в е д у ч а. Як бачиш. До речі, добре відомо, що ті, у чиєму серці
живе любов, завжди у гарному настрої. І для того, щоб веселощі
не залишали нас до самого кінця свята, пропонуємо сьогодніш-ній вечір назвати вечором усіх закоханих.
в е д у ч и й. А хіба може бути вечір закоханих без ідеальної
пари?
в е д у ч а. Її ми визначимо наприкінці нашої конкурсної про-грами. Але спочатку проведемо відбірний тур, учасники якого
продемонструють нам свої теоретичні знання про любов.
в е д у ч и й. Тож запрошуємо бажаючих взяти участь у кон-курсі «Ідеальна пара».
Учні класу обирають поміж себе членів журі, яке очолюватиме
класний керівник.
В е д у ч і запрошують вийти наперед вісім хлопців та вісім
дівчат із числа глядачів та проводять відбірний тур конкурсу.
Відбірний тур
Тур складається із двох конкурсів: вікторини та конкурсу са-моробок.
Вікторина
Для її проведення виносять жетони-сердечка (кожний дорівню-ватиме одному балу).
Ведучі читають запитання вікторини. Для того, щоб відповіс-ти на них, учасники мають підняти руку. Право відповіді на-дається тому, хто встиг першим підняти руку. Якщо відповідь
виявиться неправильною, питання розігрується знову серед ін-ших учасників. Кожний гравець отримує за правильну відповідь
один жетон.
Запитання вікторини.
1. Як древні греки називали маленького крилатого бога кохан-ня? (Ерот.)
2. Твір якого композитора обов’язково слухають усі молодята?
(«Весільний марш» Мендельсона.)
3. Який твір виконували у давнину закохані юнаки під балко-нами своїх обранок? (серенаду.)
4. Назвіть видатного англійського драматурга, який у своїх тво-рах оспівував кохання. (Вільям Шекспір.)
5. У яку найпрекраснішу пору життя, як правило, приходить
перше кохання? (В юності.)
6. Кожна визначна річниця шлюбу має свою назву: пер-ша — «ситцеве» весілля, десята — «порцелянове», двадця-та — «кришталеве», двадцять п’ята — «срібне», п’ятдесята —
«золоте». А як називають сімдесят п’яту річницю шлюбу?
(«Діамантове» весілля.)
7. Назвіть найвідомішу поему-казку про любов російського
письменника О. Пушкіна. («Руслан і Людмила».)
8. Як називається запланована зустріч двох закоханих? (Поба-чення.)
9. Як звали давньоримську богиню кохання? (Венера.)
10. Як звали дівчинку, у яку закохався Том Соєр, герой твору
американського письменника Марка Твена? (Беккі Тетчер.)
11. Який ювелірний виріб свідчить про те, що людина, яка його
носить, одружена? (обручка.)
12. На якій квітці закохані ворожать: «любить — не любить»?
(на ромашці.)
13. Як називався вечір напередодні весілля, коли до нареченої
приходили подруги? (Дівич-вечір.)
Жу р і підраховує і оголошує бали, які отримали учасники
конкурсу.
Конкурс саморобок
Для його проведення виносять вісім коробків зі скріпками
(хлопцям) та вісім наборів, що складаються з альбомного арку-ша, ножиць та кольорових фломастерів (дівчатам).
Завдання для хлопців — виготовити зі скріпок намисто
дівчині.
Завдання для дівчат — виготовити «валентинку» хлопцеві.
Учасники приступають до виконання завдань.
Звучить музика. До глядачів виходить т а н ц ю в а л ь н и й
г у р т, виконує танець.
Учасники представляють глядачам та журі свої витвори.
в е д у ч и й. Нашому поважному журі було нелегко підводи-ти підсумки відбірного туру, адже усі учасники конкурсної про-грами гідні перемоги і аплодисментів від глядачів. Але конкурс
є конкурс, і у ньому обов’язково визначаються кращі. Отже, сло-во журі.
Жу р і оцінює роботу кожного учасника за п’ятибальною
системою, додає бали, які він отримав у попередньому
конкурсі, і оголошує переможців відбірного туру — шістьох
хлопців та шістьох дівчат.
Учасникам, які вибувають із змагання, в е д у ч і вручають
невеличкі святкові сувеніри.
в е д у ч а. А тепер наступний тур конкурсної програми. Він ви-магатиме від учасників здібностей поетів та співаків.
в е д у ч и й. Саме тому цей тур так і називається: «Ми-стецький».
«Мистецький» тур
Кожен з учасників конкурсної програми має виконати за -вдання.
завдання для хлопців: кожному скласти чотиривірш про кохан-ня або дружбу, де має зустрічатися одна із запропонованих рим
(наприклад, «краса — чудеса», «кохання — сперечання», «вії —
мрії», «ранок — світанок»).
завдання для дівчат: кожна має виконати свою улюблену піс-ню про кохання.
Жу р і оцінює виступи кожного учасника за п’ятибальною
системою, оголошує переможців туру — трьох хлопців і трьох
дівчат.
Учасникам, які вибувають зі змагання, в е д у ч і вручають
невеличкі святкові сувеніри.
в е д у ч а. І от перед нами фіналісти. Саме серед них і визна-чаться остаточні переможці конкурсної програми..
в е д у ч и й. Але спочатку нашим учасникам слід утворити па-ри. Допоможе їм у цій справі гілочка щастя.
Учасникам виносять гілку, на якій знаходиться три червоні
листочки (для дівчат) і три зелені (для хлопців). На кожному
червоному листочку написано ім’я літературної героїні
(Джульєтта, Попелюшка, Герда), на кожному зеленому —
відповідне ім’я літературного героя (Ромео, Принц, Кей).
Учасники зривають листочки і утворюють пари: Ромео —
Джульєтта, Принц — Попелюшка, Кей — Герда.
в е д у ч а. Ну от, пари визначились, і нам залишається лише
побажати учасникам успіху в останньому турі.
в е д у ч и й. Його ми назвали «Аматорський».
«аматорський» тур
За допомогою пантоміми хлопці мають призначити своїм дівча-там побачення. Кожному ведучі пропонують один із висловів:
«Я запрошую тебе у кіно на фільм “Зелена маска”».
«Я чекатиму на тебе о п’ятій годині вечора біля кафе “Сні-жинка”».
«Давай зустрінемось завтра о десятій годині ранку під годин-ником біля клумби».
в е д у ч и й. Дякуємо парам за талановиту гру. А тепер надає-мо слово журі.
Жу р і оцінює аматорське мистецтво учасників конкурсу
і оголошує його результати. Кожна пара отримує одну
з номінацій: «Пара глядацьких симпатій» (визначається
таємним голосуванням глядачів), «Найромантичніша пара»,
«Ідеальна пара».
Звучить музика. Наперед виходять в е д у ч і та пари
переможців конкурсної програми. В е д у ч і вручають парам
пам’ятні сувеніри.
Свято закінчується частуванням усіх учнів класу
та дискотекою.
Категорія: Шкільні свята | Додав: uthitel (09.02.2014)
Переглядів: 418 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: