Свято-конкурс "Шукаємо Попелюшку" - Шкільні свята - Виховна робота - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Виховна робота » Шкільні свята

Свято-конкурс "Шукаємо Попелюшку"
Шукаємо Попелюшку
Дійові особи
в едучий
в едуча
Дівчата-конкурсантки (дев’ять осіб)
Танцювальний гурт учнів (п’ятеро дівчат та
п’ятеро хлопчиків)
Журі конкурсу (король, Принц, придворний
балетмейстер, придворний кухар, Маленький чарівник)
Для участі у цьому святі заздалегідь обираються д і в ч а т а
(двоє-троє від кожного класу шкільної паралелі).
Свято-конкурс відбувається в актовому залі школи. Сцена
являє собою казковий королівський палац: центральна стіна
гарно задрапірована тканиною, до якої пришиті сріблясті
зірочки, праворуч на видному місці встановлено трон та
прикрашені стільці — місця для журі. Угорі прилаштовано
великий годинник, під ним — плакат із назвою свята.
Звучить музика. До залу входить т а н ц ю в а л ь н и й г у р т,
виконує бальний танець.
До залу входять в е д у ч і та М а л е н ь к и й ч а р і в н и к.
в е д у ч и й. Доброго дня, шановні пані та панове!
в е д у ч а. Ми дуже раді зустрітись із вами в цьому святково-му залі.
в е д у ч и й. Сьогодні у королівському палаці сталася дуже не-звичайна подія. На бал приїхала дівчина, яка дуже сподобалася
принцові. Та коли годинник продзвонив північ, вона раптом під-хопилась та вибігла із залу. Принц кинувся за нею, але так і не
наздогнав красуню.
в е д у ч а. Йому вдалося лише підхопити кришталевий череви-чок, який дівчина загубила на сходах. Принц у відчаї. Щоб зара-дити горю, Його Величність король видав наказ шукати прекрас-ну незнайомку, проте ніхто так і не зміг знайти її. Відомо лише,
що звуть загадкову гостю Попелюшка, що вона гарна, привітна,
лагідна та дуже працьовита. Як же нам знайти її?
Маленький чарівник. Я ще не чарівник, я ще тільки вчуся,
проте мені так хочеться допомогти знайти Попелюшку. Я знаю,
що королівська варта приміряла загублений черевичок усім дів-чатам казкового королівства. Були відібрані дев’ятеро гарних дів-чат, які за своїми прикметами схожі на Попелюшку. Мені здаєть-ся, якщо ви запропонуєте їм взяти участь у нашому конкурсі,
вони неодмінно погодяться. І та з них, яка переможе, виявиться
Попелюшкою.
в е д у ч и й. Дійсно, просте рішення. Отже, друзі, представляє-мо вам дівчат, запрошених на конкурс «Шукаємо Попелюшку».
Звучить лагідна музика. До залу по черзі входять усі
у ч а с н и ц і к о н к у р с н о ї п р о г р а м и. В е д у ч і
представляють дівчат, називаючи їхні імена, прізвища та клас,
у якому вони навчаються.
в е д у ч а. А зараз увага! Ми раді відрекомендувати наше по-чесне журі!
Звучить урочиста музика. До залу входять усі ч л е н и ж у р і,
займають свої місця.
в е д у ч и й. Його Величність — Король!
в е д у ч а. Його Високість Принц!
в е д у ч и й. Пан придворний балетмейстер!
в е д у ч а. Пан придворний кухар!
в е д у ч и й. І, звичайно, Маленький чарівник!
в е д у ч а. А тепер оголошуємо перший тур нашого конкурсу —
«Дозвольте відрекомендуватись»
Усі учасниці конкурсу по черзі виходять наперед і розповіда-ють глядачам про себе. Розповідь дівчат може бути побудована
за такими пунктами:
1. Мене звуть…
2. Я народилась під знаком зодіаку…
3. Найбільше мені притаманні такі риси характеру, як…
4. Більше за все я люблю…
5. Більше за все я не люблю…
6. Мені дуже легко вдається…
7. У дружбі я найбільше ціную…
8. Щоб підняти настрій собі або друзям, я зазвичай…
9. Моя найзаповітніша мрія — … (розповідає про мрію).
10. Я бажаю усім учасницям конкурсу…
Після першого туру конкурсної програми ж у р і оцінює
відповіді дівчат за п’ятибальною системою, оголошує підсумок.
в е д у ч и й. А зараз ми дізнаємось, як у наших учасниць розви-нені уява, фантазія та винахідливість. Другий тур конкурсу має
назву «Я вчинила б саме так».
«я вчинила б саме так»
Ведучі пропонують учасницям незвичайні життєві ситуації.
Кожна дівчина має розказати, як би вона вчинила, зіткнувшись
із такими труднощами:
Ситуація 1
Пізнього вечора ти у нічній сорочці, домашніх капцях та в бігуді
вийшла з квартири. Двері раптом захлопнулись, удома нікого
немає. Як ти вчиниш? (Дівчата по черзі відповідають.)
Ситуація 2
На тобі гарне вбрання, через кілька хвилин ти маєш вийти на
сцену для виступу. Але твоє волосся не причесане, розчіска за-губилася, перукаря поруч немає, усі навколо дуже зайняті і не
в змозі тобі допомогти. Як ти вчиниш? (Дівчата по черзі від-повідають.)
Ситуація 3
Ти дуже хотіла познайомитися із принцом. І от нарешті ця мрія
має здійснитися: принц надіслав тобі листівку із запрошенням
на побачення. Проте ви ще жодного разу не бачили одне одного,
а коли зустрілись, то ти побачила, що принц маленького зросту,
набагато старший за тебе і негарний. Як ти вчиниш, щоб прихо-вати розчарування і не образити його, та позбутися небажаних
залицянь? (Дівчата відповідають.)
Після проведення другого туру ж у р і оцінює відповіді
учасниць за п’ятибальною системою та оголошує підсумок.
в е д у ч и й (звертається до учасниць) . Любі дівчата, вам до-велося трішки похвилюватись, зібратись та пофантазувати, щоб
виявити свою винахідливість. Але наступне завдання буде досить
реалістичне. Вам запропонують довести, що ви чудові господині
і вмієте смачно готувати. До речі, не хвилюйтеся, наш принц мо-лодий та гарний. Отже, оголошуємо третій тур конкурсу — «За ре-цептом Попелюшки».
«за рецептом Попелюшки»
До залу вносять столики, фартушки, серветки, дев’ять однако-вих наборів кухонних інструментів (дошка, ніж, тертка, столо-ва ложка, мисочка) і харчових наборів (наприклад, три крабові
палички або сосиски, дві варені картоплини, яблуко, апельсин,
три скибки хліба, варене яйце, маленький пакетик майонезу та
сметани, сіль, цукор). Усе це роздається учасницям. Завдання
конкурсу — кожна дівчина має придумати і приготувати стра-ву. Використовувати усі харчі необов’язково, слід обрати з них
лише необхідні.
Умови конкурсу:
1. Страва має бути смачною.
2. Усі харчі, що входять до складу страви, мають бути акурат-но порізані.
3. Страва має бути гарно прикрашена.
4. Страва повинна мати гарну казкову назву.
За командою в е д у ч о ї у ч а с н и ц і беруться до роботи.
Звучить лагідна музика.
До залу входить т а н ц ю в а л ь н и й г у р т,
виконує бальні танці.
Після виступу т а н ц ю в а л ь н о г о г у р т у у ч а с н и ц і
к о н к у р с у по черзі представляють свої страви, розказують,
що увійшло до їхнього складу.
Жу р і куштує страви у ч а с н и ц ь, оцінює за трибальною
системою та оголошує підсумок.
в е д у ч а (звертається до учасниць) . Дівчата, вам вдалося
довести, що ви справжні чарівниці. Страви за вашими рецепта-ми дійсно казкові. Але час перейти до наступного туру. Усім ві-домо, що Попелюшка була неперевершеною у питаннях краси.
Пам’ятаєте, як їй вдалося зробити своїх сестер красунями, коли
вони збиралися на бал. Тож зараз і вам належить зробити те са-ме. Оголошуємо тур «Салон краси».
«Салон краси»
До залу вносять дев’ять стільців, дев’ять кольорових відрізів
тканини (1,5 × 1,5 м) та дев’ять однакових наборів (розчіска,
шпильки, тіні, помада, кольорові стрічки). Завдання конкур-су — зробити костюм, зачіску та макіяж моделям. У ролі мо-делей виступають дев’ятеро бажаючих дівчат із числа глядачів.
Закінчивши роботу, кожна учасниця конкурсу демонструє свою
модель та розповідає про вигаданий костюм (як він називається,
куди в ньому можна піти та ін.).
Після проведення третього туру ж у р і оцінює майстерність
та виступи у ч а с н и ц ь за п’ятибальною системою, оголошує
підсумок.
в е д у ч и й. Дівчата показали нам справжній майстер-клас. Во-ни добре знаються на красі та моді. А чи вміють вони так само
гарно співати, покаже нам наступний тур «Пісенна скринька».
«Пісенна скринька»
Усі учасниці конкурсу по черзі виконують свої улюблені пісні.
Після проведення четвертого туру ж у р і оцінює пісенну
майстерність дівчат за п’ятибальною системою, оголошує
підсумок.
в е д у ч и й. А зараз слово Його Величності Королю!
К о р о л ь як головуючий журі підводить підсумки основної
частини конкурсної програми. Наперед виходять у ч а с н и ц і,
які набрали найбільше балів, інші відходять на задній план.
в е д у ч и й (звертається до ведучої) . Здається, тепер нашому
журі буде зовсім нелегко визначитись із переможницею. Адже
ці дівчата виявили так багато різних талантів — і господарчих,
і творчих.
в е д у ч а. Так, згодна. То як же нам бути?
Наперед виходить М а л е н ь к и й ч а р і в н и к.
М а л е н ь к и й ч а р і в н и к (звертається до ведучих) . Шановні
ведучі, ви, напевне, забули, що сьогодні у нас бал. А Попелюшка
дуже гарно танцює. Тож цей останній тур і допоможе нам виз-начити, хто з наших учасниць є таємничою гостею королівсько-го палацу.
в е д у ч а. Що ж, оголошуємо останній тур конкурсу — «Тан-цювальний».
«Танцювальний»
Усі учасниці конкурсу по черзі виконують танці, які підготува-ли для конкурсу заздалегідь.
Після проведення п’ятого туру ж у р і оцінює танцювальну
майстерність дівчат за десятибальною системою, оголошує
підсумок і визначає переможницю.
в е д у ч а. А тепер ми запрошуємо усіх учасниць для урочис-того нагородження!
Звучить музика, усі у ч а с н и ц і к о н к у р с н о ї п р о г р а м и
виходять наперед до глядачів.
Король присвоює кожній учасниці один із почесних титулів:
«Міс Винахідливість», «Міс Фантазія», «Міс Посмішка»,
«Міс Майстерність», «Міс Лагідність», «Міс Скромність»,
«Міс Чарівність», «Міс Оригінальність», «Міс Співучість».
К о р о л ь (звертається до Принца) . Ну що, синку, знайшов ти
свою Попелюшку?
П р и н ц. Так, батько. Ось вона.
П р и н ц підходить до переможниці конкурсної програми,
подає їй руку. Звучить лагідна музика. П р и н ц та д і в ч и н а
(Попелюшка) виконують танець.
Свято-конкурс закінчується.
Категорія: Шкільні свята | Додав: uthitel (09.02.2014)
Переглядів: 823 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: