Конкурс "СВІТ ПЕРШОГО КОХАННЯ" (До дня Валентина) - Шкільні свята - Виховна робота - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Виховна робота » Шкільні свята

Конкурс "СВІТ ПЕРШОГО КОХАННЯ" (До дня Валентина)
СВІТ ПЕРШОГО КОХАННЯ
(До дня Валентина)
Л.Т.Дідук,
вчитель-методист
Мокрокалигірської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Катеринопільського району
Черкаської області

Ведуча: Доброго вам усім дня, люди добрі. Чи бачили ви таке, щоб чоловіки та запізнювалися на побачення? Я прийшла вчасно, а от мій партнер запізнюється. Ви уявляєте: я встигла привести себе в порядок, відвідати цирульню, зробити манікюр, педікюр та ще й з подругою поговорити, а ведучого до цього часу все ще не має. Що ж доведеться самій все робити: вести програму конкурсу, собі компліменти говорити, в коханні признаватися. Хотілось би зі сторони побачити як це все буде.
( Чується тупіт, крики. На сцену вибігає розтріпаний ведучий, в якого слідом летять різні речі)
Ведучий: Слава Богу! Втік.
Ведуча: Не розумію. Чому ти запізнився, засапався, розпатлався? І взагалі, де ти оце був?
І чому не привітався з нашими гостями ?
Ведучий: Привіт, шановне товариство! Зі святом. Пробач, Віточко за запізнення . Я і справді винен. Хотів підгледіти, як наші красуні готуються до конкурсу, та забув, що вони сьогодні будуть не самі, а з партнерами. От і отримав стусанів.
Ведуча: Що ж, приведи себе в порядок і давай розпочнемо наше свято.
Ведуча: Ми – це ведуча _____________ та ведучий ___________. Впродовж всього конкурсу ми будемо з вами вболівати за учасників конкурсу - чарівними нашими парами та доторкнемося до світу кохання.
Ведучий: В день Валентина спостерігаються особливі стосунки між юнаками та дівчатами. І це не дивно. Адже Валентина день, це день всіх закоханих. То ж і ми всіх вас вітаємо зі святом та зичимо дійсно великого ніжного , чистого, вічного кохання.
Ведуча: І великої любові до своїх батьків, до всіх рідних і друзів, до свого народу і землі, на якій ти вперше зробив свої перші невпевнені кроки та до свого краю, рідної неньки України.
Ведучий: Кажуть, що від надзвичайно великої і красивої любові народжуються красиві та розумні діти. Ми переконуємося теж в цьому. Адже в нас найкращі батьки, а отже і ми найкращі в них.
Ведуча: Не знаю чи ти найкращий, а от наші конкурсанти дійсно найкращі. Адже конкурсні пари обиралися класними колективами .І в конкурсі приймають участь найкращі красуні та красені школи. То ж давайте привітаємо учасників нашого конкурсу:
Учасники конкурсу „Світ першого кохання”
Пара № 1.
Учні 11 класу : він -______ вона - ____
Пара № 2.
Учні 10 класу : він -______ вона - _____
Пара № 3.
Учні 9 класу : він -_______ вона - _______
Пара № 4
Учні 8 класу : він -______ вона - _____
Ведучий: А який же конкурс без команди, що спостерігає за конкурсною програмою та учасниками? Без журі нам ніяк сьогодні не обійтися. То ж конкурс оцінює справедливе і серйозне журі в складі : (називає склад журі)
І, звичайно, як же без болільників? Вам наші вітання, а від вас – овації.
Ведуча: У мене сьогодні ведучий чудовий. Він такий вправний, що можуть позаздрити всі, хто нікуди не встигає. А він...
Ведучий: Не зрозумів? Чому це ти почала знайомити публіку зі мною, як я стою поруч? Хто мене не знає в школі?
Ведуча: Та знають добре. Вибач, я це просто так. Хотіла всіх налаштувати на перший конкурс який так і називається

Конкурс 1. Дозвольте з вами привітатися
Учасники конкурсу в оригінальній формі повинні привітатися та представитися. Кожен учасник представляє свого партнера. Максимальний бал за привітання – 5 балів.
Просимо до привітання та представлення наші пари. (По черзі пари вітаються з болільниками, журі та представляють один одного)
Ведучий: Ні для кого не секрет, коли ми довго проводимо час в колі своїх друзів, подруг ми вивчаємо їхні манери, звички, взнаємо здалеку. Отож і наступний конкурс .

Конкурс 2.
Тебе я добре знаю.
І серед мільйонів лиць
Одразу упізнаю.
Для проведення конкурсу я прошу піднятися бажаючим асистентам, які будуть слідкувати за парами. Прошу пари повернутися один до одного спинами. Асистенти стають напроти юнаків. А їхні партнери дівчата опишуть нам своїх хлопців: обличчя, зовнішній вигляд, одяг.
Я думаю, завдання зрозуміле. За правильно зроблений опис партнера дівчата отримають максимальну оцінку – 5 балів.
Ведуча: Молодці, дівчата спостережливі. Я тебе не зуміла б так описати. Ти такий, такий... різнокольоровий, невловимий...
Ведучий:
Приємно чути ці слова -
Вони не ріжуть моє вухо.
Від них аж закрутилась голова
І в горлі стало сухо.
Невже це сказано мені?
Це ти для мене готувала?
Ведуча:
Придумав отаке!
Всього лишень я тренерувала
Освідчення в коханні .
Ведучий: Запитую: мені?
Ведуча: О, ні! Хотіла уявити
Освідчення в коханні
Ромео і Джульєтти.
Ведучий: А що тут уявляти? Пропонуємо кожній парі освідчитися в коханні, а ми побачимо, що з цього вийде.
Ведуча: То ж наступний конкурс так і називається

Конкурс 3. О, миті першого кохання,
Освідчення слова палкі.
Кожна пара обрала собі цікаві образи класичних творів, та підготували освідчення в коханні в сучасній інтерпретації та в їхньому класичному стилі.
То ж запрошуємо на сцену наших закоханих
(Кожна пара освідчується в коханні в ролі героїв за власним вибором.)
Ведучий: Дякуємо нашим учасникам за цікаві варіанти освідчень. Думаю, що найкращі освідчення хлопці намотають собі на вус.
Ведуча: Завершилося три конкурси. Просимо журі оголосити результати цих конкурсів. ( Журі підбиває підсумки за попередні конкурси)
Ведуча: Жодне свято не проходить без концертної програми. До нас на конкурс завітали відомі артисти. На шкільній сцені зазвучать голоси відомих виконавців сучасної естрадної пісні. Наша наступна конкурсна зупинка так і називається

Конкурс 4. На сцені школи заспівали
Зіркові наші кращі пари.
Проте самі зірки не доїхали вчасно до нас, а їхні фонограми знайшлися в організаторській. Отож кожна пара підготувала виступ-імпровізацію своїх пісенних кумирів.
Просимо підтримати конкурсантів оплесками.
На сцені зірки естради: ( ведучі оголошують кожну пару та пісенне вітання. Учасники імітують пантомімою виступи співаків)
Ведучий: Людина передає свої почуття посмішкою, блиском очей, дотиком рук. Ми теж вирішили перевірити відчуття дотиком. Наступний конкурс

Конкурс 5. Я дотик твоїх рук відчую
Й одразу скажу, що це ти.
Просимо дівчат заховати за спину руки, а хлопцям зав'язати очі. Кожен з вас повинен по руках дівчат визначити свою партнершу,
( Дівчата міняються місцями. По черзі хлопців підводять до дівчат . По дотиках рук вони повинні визначити руки своєї партнерші )
Ведучі: Ну. що сказати? Молодці. Так добре справилися з завданням. Надаємо слово журі.
Ведучий: На мою думку, не погано було б зробити пісенний відпочинок. Всім, хто має ім'я Валентина або ж по батькові звучить пісенне вітання.
Ведуча: Кожному з нас доводиться попадати в цікаві екстремальні ситуації, які мають два виходи: або ж вирішив її з гідністю , або ж з не приємністю. Наш наступний конкурс
Конкурс 6. Вирішить проблеми ваші
Душа і розум вам підкаже
Кожна пара підготувала по одній проблемній ситуації, та зараз запропонує вирішити своїм друзям. Оригінальна правильна відповідь оцінюється в 5 балів , запитання приносить парі ще 1 бал.
Свою ситуацію пропонує пара №1 ( після хвилини обдумування кожна пара пояснює, як вони вирішили запропоновану проблему. І так повторюють всі пари)
Ведучий. Закінчився ще один конкурс. Хочеться почути наше журі та результати попередніх конкурсів.
Ведуча. Зі мною всі згодяться, що дівчата стають модницями із пелюшок. Не встигнуть прокричати перше слово „мамо", як починають вередувати, що платтячко не те одягли. Та хто не хоче виглядіти привабливою та красивою? Приміром, як оті моделі в розкішних сукнях славнозвісних модельєрів? Наші учасники отримали завдання приготувати показ зимових моделей одягу. Тому і наступний конкурс назвали

Конкурс 7. Зимова мода також модна
Кожна пара повинна продемонструвати зимові моделі одягу власного дизайну , з використанням різного підручного матеріалу та якнайкраще прокоментувати. То ж просимо кожну пару на шкільний подіум для представлення власних розробок зимового одягу.
(Пари демонструють моду та коментують)
Ведучий: Перед приведенням конкурсу потрібно хвилинку відпочинку та дати змогу підготуватися до наступного конкурсу.
Ми запрошуємо на сцену наших артистів які підготували для учасників конкурсу пісенне вітання.
Ведуча: Скажи мені, будь ласка, ти що краще любиш: ходити в гості ,чи приймати гостей у себе?
Ведучий: Звичайно, ходити. Не треба на кухні самому стояти, посуду мити, кришки з підлоги змітати.
Ведуча: Всі ви отакі! А я, приміром, люблю приймати гостей у себе. Добреників приготую, стіл прикрашу. Словом - клас!
Ведучий: А ти б була рада, якби ти не готувалася, тебе не попереджали про те, що гості прийдуть і от тобі на: приперлися!
Ведуча: Напевне серце б стало, бо ж як встигнути приготуватися за надзвичайно короткий термін.
Ведучий: А я от впевнений, що в наших пар серця не зупиняться, а навпаки, підкажуть їм, як швидко приготуватися до прийому гостей, та так, щоб вечірка їхня надовго запам'яталася. Наш останній конкурс так і називається

Конкурс 8. Ми в гості друзів запросили
І стіл зі смаком ми накрили.
Ведучий: Асистенти вже приготували все необхідне для проведення конкурсу. То ж запрошуємо пари до своїх столиків. Перед вами посуд, необхідні продукти для приготування бутербродів. Вам дається 5 хв. для сервіровки столу та приготування їжі. Конкурс оцінюється максимально 6 балів, Можна приступати до виконання завдання. А я прошу по одному хлопцеві від кожного класу.
Уявіть, що вас викликала учителька до дошки і дала просте завдання з обумовленістю, що отримаєте 12 балів, якщо хоч хвилину протримаєтеся без зупинки, говорячи дівчатам компліменти. То ж спробуйте довести, що ви можете отримати високий бал за вихованість і уміння говорити нам красиві слова.
(Учасники гри по черзі протягом 1 хв. говорять дівчатам компліменти . Найвихованіший отримує приз)
Ведучий: Наші пари закінчили сервірувати столи та готувати добреники на вечірку, ото ж можна надати слово учасникам конкурсу для своїх коментаріїв, а потім запрошуємо журі на сцену для кращого сприйняття оформлення столів. (Пари представляють свої страви та сервіровку столів,)
Ведуча: Надаємо слово журі для підведення підсумків конкурсів та нагородження переможців.
Позаду хвилювання і мандраж..
Та настрій в нас хороший залишився
І хай кусають учні лікті
Які цей кастинг не пройшли.
Повірте, щоб в житті не бути сміттям
Потрібно сміливіше до мети іти.
Не бійтеся шкільної сцени –
Потрібно спробувать всього.
Бо ж у житті одні арени,
Ти там артист, глядач – народ і Бог.
Ведучий:
Шануйтеся, кохайтеся, любіть!
Бо ж варті цього ми з тобою.
Дерзайте, думайте, творіть,
Наповнюючи світ любов'ю

Джерело: http://авторський текст
Категорія: Шкільні свята | Додав: dsdukl (19.02.2016) | Автор: Людмила E
Переглядів: 109 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: