Інтелектуально-розважальна програма «14 лютого — міжнародний день усіх закоханих» - Шкільні свята - Виховна робота - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Виховна робота » Шкільні свята

Інтелектуально-розважальна програма «14 лютого — міжнародний день усіх закоханих»
Інтелектуально-розважальна програма
«14 лютого — міжнародний день усіх закоханих»
Зал прикрашений різноманітними символами кохання:
сердечками, янголятами, квітами, повітряними кульками
тощо.
Можливо, діти заздалегідь самі намалюють святкові га -зети, виготовлять «валентинки» — значки і т. п.
Звучить сучасна лірична музика.
Ведуча. Добрий вечір, дорогі друзі!
Ведучий. Вітаємо всіх закоханих!
Ведуча. Дружба, кохання, любов — одвічні теми поезії,
музики, сенс повноцінного людського життя.
Ведучий. Коханням «хворіли» у всі епохи. Тому
про нього так багато написано. Але повторень немає, бо не-повторні самі люди, і кожне кохання прекрасне і величне.
Ведуча. Кохання — це не лише висока поезія, а й ве-лика відповідальність підставити плече, розділити біль
і радість. Кохання — це передусім єднання двох сердець.
Закохана людина відкриває у собі дивовижні багатства.
Тому 14 лютого — за католицькою традицією День святого
Валентина — поступово трансформувався в усьому світі
у День закоханих.
Ведучий. Це — миле, домашнє, забавне і незвичайне
свято — День святого Валентина, або Свято всіх закоханих!
Ведуча. Незвичайне воно тому, що зовсім не слов’ян -ське… Але Європа святкує його з великим задоволенням
уже 120 років. Мабуть, це чудово, що до жіночо-чоловічих
свят приєдналося ще одне — прекрасне свято з надзвичайно
сумною і романтичною історією, яку, правда, мало хто з нас
знає. Послухайте одну з легенд, пов’язаних із цим святом.
Ведучий. У дні, коли молодий християнин-лікар
на ім’я Валентин потрапив до в’язниці (це було в часи го-нінь на християн за імператора Клавдія, у ІІІ ст. н. е.),
римський календар відраховував останні дні року. В Італії
починалася весна.
Ведуча. За римським календарем саме в середині лю-того святкували Новий рік. Незаміжні дівчата в цей час
ворожили. Тоді ж вирувало і язичницьке свято Люперкалія,
якому була заступницею сама богиня любові — Юнона. Па-рочки, що вже склалися, оголошували про свої заручини,
а для вільних від стріл Амура, і навіть заміжніх, воно було
часом бурхливих любовних пристрастей.
Ведучий. А Валентин тим часом їв сухий хліб у в’язниці,
молився і знав напевно, що справжньої весни вже не поба-чить. Якщо вірити зображенню у книгах, він був дуже врод-ливим. Мабуть, у нього закохувалися дівчата. Але навряд
чи, сидячи за ґратами, він міг припустити, що останньому
в його житті коханню судилося статися саме в цих стінах.
Ведуча. Його наглядач у в’язниці був суворим і не-навидів християн. Про те, що молодий християнин, якого
нещодавно привели до нього, ще й лікар, він дізнався, коли
спіймав під віконцем його камери декількох хлоп’ят, які
кидали туди маленькі записки (можливо, це й були перші
«валентинки»). В записочках була всяка всячина: поздо -ровлення зі святом, привіти і побажання людині, яка була
до них доброю і привітною, яка лікувала їх і навчала.
Ведучий. Наглядач замислився. Його улюблена дочка
була сліпою і просиджувала всі дні вдома на самоті: кому по-трібна сліпа наречена? Наглядач привів дочку до ув’язненого
лікаря, але не міг знати, що горе сліпої дівчини стане горем
закоханої.
Ведуча. Сталося диво: Валентин повернув їй зір і вона
покохала його. Від їхнього кохання залишилося свідо -цтво, про яке не забула легенда,— невеличкий лист, май-же записочка, «валентинка», яку склав юнак для коханої,
сором’язливо підписавши: «Ваш Валентин». І невідомо, може,
саме дочка наглядача вперше вигукнула: «Він — святий!»
Ведучий. І кожного року, за народними переказами,
саме в цей день усі птахи знаходять собі пару.
Ведуча. Давайте й ми серед вас виберемо п’ять пар,
які візьмуть участь у наших цікавих святкових конкурсах.
А допоможе нам у цьому гра «Знайди свою половинку».
Ведучий. Ви, напевне, не раз чули, як дорослі кажуть
про свого чоловіка або дружину: «Моя друга половина».
А чи знаєте ви, звідки з’явився такий вислів? Послухайте,
які чудеса відбувалися у Стародавній Греції.
Ведуча. Першою людиною був Андрогін. Але це була
дуже незвичайна людина. Він поєднував у собі два нача-ла — чоловіче та жіноче, тобто раніше не існувало окремо
жінок і чоловіків, а був лише Андрогін. І відчув він у собі
велику силу і гармонію двох начал, за знався і осмілився
навіть сказати самому Зевсу, що він сильніший і кращий
за нього.
Ведучий. Розгнівався Зевс на Андрогіна і вирішив його
покарати, та так, щоб запам’ятали люди надовго цю помсту.
Він розділив Андрогіна на дві половинки — чоловіка та
жінку — і сказав: «Відтепер людина зможе бути щасливою
і сильною, тільки якщо знайде свою половинку в житті».
З того часу люди ходять по землі в пошуках «другої поло-винки», іншими словами — коханої людини. Тільки разом
вони стають дійсно сильними і щасливими.
Ведуча. Отже, відшукайте і ви свою «половинку» за до-помогою нашої гри.
(Кожному гравцю вручається конверт, у якому містить-ся половинка паперового серця з висловом про кохання ви-датної, відомої особи. Гравці (5 хлопців і 5 дівчат) мають
знайти другу половинку серця, зібрати частинки докупи,
прочитати вислів і сказати, кому він належить. )
Ведучий. Отже, тепер ми маємо п’ять пар гравців.
А наступний конкурс допоможе нашим парам «налагодити
теплі стосунки». І це обов’язково буде так, тому що нази-вається він «Компліменти».
(Хлопець і дівчина стають одне проти одного на одна-ковій відстані. Хлопець каже дівчині комплімент і водночас робить крок. Кожний комплімент — крок до обраниці. Приз
отримує пара, яка зустрінеться першою, адже час на роз-думи над компліментом — не більше ніж 5 секунд. Мовчить
хлопець — хід переходить до наступного гравця.)
Ведуча. Зараз я пропоную учасникам одну веселу і теж
не зовсім звичайну гру — «Арочка».
(У ритмі веселої танцювальної музики пари проходять
(обов’язково взявшись за руки і пританцьовуючи) під натяг -нутою стрічкою (варіанти — гірлянда із квітів, сердечок або
просто мотузка). Головна умова — не доторкнутися до стріч -ки, яка кожного разу опускається все нижче й нижче додолу.)
Ведучий. День святого Валентина в кожній країні свят-кують по-різному.
Наприклад, у середньовічній Англії був поширений зви -чай обирати собі «Валентину». Кілька молодих людей писа-ли на шматочках пергаменту імена, складали їх до капелюха
і тягли жеребок. Та дівчина, ім’я якої випадало юнакові,
на цілий рік ставала його «Валентиною», а він, відповідно,
її «Валентином». Хлопець складав своїй дівчині сонети,
грав на лютні, всюди супроводжував — тобто був справжнім
лицарем. Саме цей звичай оспівувала у своїй відомій пісні
Шекспірівська героїня Офелія. До наших часів Британія
зберігає ці «язичницькі» традиції.
Безтурботні італійці святкують Валентинів день по-іншому — вони вважають за необхідне робити коханим по-дарунки, найчастіше — солодощі. Бо вважають, що тоді
спільне життя обов’язково буде «солодким».
Ведуча. Найцікавіше святкують День святого Валенти-на в Японії. Цього дня на головній площі Токіо проходить
«найгучніше зізнання в коханні». Юнаки та дівчата по черзі
горлають що є сили всілякі зізнання в коханні. Хто гучніше
прокричить про своє кохання, отримує спеціального приза.
Ведучий. Ось які цікаві речі іноді пізнаєш, якщо багато
читаєш. До речі, наш наступний конкурс допоможе пере-вірити, як ви знаєте літературу: вітчизняну та зарубіжну.
Ведуча. Отже, на черзі — гра з глядачами «Ще раз
про кохання». Умови дуже прості: назвіть якомога більше
літературних творів про кохання. Це можуть бути казки,
повісті, оповідання тощо. Переможе той, хто останнім при -гадає назву твору. І обов’язково отримає приз.
(Проводиться конкурс. )
Ведучий. День святого Валентина — давнє свято зі сво -їми традиціями. Одне з головних правил — робити коханим
подарунки, так звані «валентинки», вони обов’язково по-винні мати форму серця. За допомогою подарунків ви зі -знаєтесь у коханні. До речі, за часів Середньовіччя існував
звичай: найдовшим кохання буде, якщо зізнатися у своїх по-чуттях саме у Валентинів день — Валентин буде берегти вас!
Ведуча. Якщо ви вирішили обмінятися подарунками
із «сердечною» символікою, знайте, що італійці вважають
найкращим сувеніром цукерки або льодяники в коробчці-серці, але можна подарувати янголятко з луком, брелок,
кулон або сумочку із сердечком.
Ведучий. А які сувеніри можна вигадати самому? За-тишне ситцеве серденько-прихватку, пухке терпляче серце-подушечку для голок, печиво-сердечка. В крайньому випад -ку, прикрасьте свій подарунок гарною стрічкою, на кінчику
якої наклеєні сердечка з оксамитового паперу.
Ведуча. Дарувати у цей день квіти — це не «за тра -дицією». Вони будуть доречними тільки як додаток
до «валентинки»-листівки любовного змісту, бажано ві -ршованої.
Ведучий. У цей день жодні романтичні безумства не за -боронені. Можна співати серенаду під балконом коханої,
і тебе не поведуть до міліції. Напевне, ви не раз читали
в книгах, бачили в кінофільмах, як закохані кавалери спі-вають серенади.
Ведуча. Зараз же пропоную нашим парам цікаву і ро-мантичну гру — «Серенада». Приз і перемога тому, хто
з лицарів згадає найбільше «серенад» і останнім вийде з гри.
(Хлопці-«лицарі» стають проти своїх «дам серця» і по
черзі співають їм рядок із пісні про кохання або декламу-ють декілька віршованих рядків.)
Ведучий. Сьогодні наші милі дами, я вважаю, по-чули дуже багато приємних слів, компліментів і зізнань.
А тепер надійшла черга зробити приємне і нашій силь-ній половині. У цьому нам допоможе конкурс «Домашнє
завдання».
Ведуча. Напевне, всі знають такий вислів: «Шлях
до серця чоловіка лежить через його шлунок». Що ж, пере-віримо. Наші дівчата отримали домашнє завдання: самостій-но приготувати смачну «валентинку», цікаво представити
її і подарувати своєму обранцю.
(Смачними «валентинками» можуть бути будь-які ви-роби з тіста: печиво, тістечко, шматок пирога, торту
тощо. )
Ведучий. Мені здається, що наша зустріч допомогла
вам зрозуміти, що кохання — це прекрасно. Перш ніж по-прощатися, я бажаю всім, щоб кожен день вашого життя
був сповнений кохання, як і День святого Валентина —
найбільш поетичний, найтаємничіший, найромантичніший
день року.
Ведуча. Я знаю, що кожний у цьому залі приготував
маленьку «валентинку» тому, до кого прихильний. Пода-руйте ці маленькі символи кохання одне одному, подаруйте
одне одному трішечки тепла, любові і добра.
Ведучий. Переходимо до інтелектуально-розважальної
частини вечора. Сьогодні на вечорі ми сподіваємось вибрати
найніжнішу, найтендітнішу, найпривабливішу, найінтелек-туальнішу, найчарівнішу, найтаємничішу дівчину, яка стане
Валентиною нашої школи на весь рік, аж до наступного
свята закоханих.
Ведуча. Ми не маємо сумнівів також у тому, що зу-міємо всі разом обрати найвродливішого, наймужнішого,
най-най-найпринаднішого Валентина, який буде еталоном
джентльмена впродовж цього року.
Ведучий. Ми вдячні всім, хто завітав до нас на вечір.
Бо саме ви, дорогі друзі, своїми аплодисментами допоможете
визначити, хто ж стане титулованим переможцем.
Ведуча. Кожен з учасників отримає нині почесний ти-тул. Розподілити їх доручено шановному журі. (Представ-ляються члени журі.) А от якими будуть титули — це вже
сюрприз. І не тільки в цьому, повірте, магія сьогоднішньої
зустрічі.
Ведучий (називає ім’я ведучої ). Ти, безперечно, закоха-на, але не замріюйся й не відхиляйся від теми, ми ж ведучі…
Ведуча. Пробач, … (називає ім’я ведучого) на чому я зу-пинилася?
Ведучий. На самому початку!
Ведуча. Наш інтелектуально-розважальний вечір від-буватиметься у два тури.
Ведучий. Спочатку ми запрошуємо на цю сцену дівчат,
які погодилися брати участь у цьому нелегкому змаганні
(дівчата виходять під звуки вальсу).
Я оголошую перший конкурс «Ситуація». Кожна з шести
учасниць має відповісти на три запитання, відповіді на які
допоможуть нам з’ясувати рівень розвитку мислення (тоб-то виявити так звану жіночу логіку, загальний світогляд,
уміння орієнтуватися в ситуації)
1. Кого б ти взяла до себе додому: приблудного собаку
чи приблудного кота?
2. Ти знаєш багато смішних історій про одного зі своїх при -ятелів. Як ти чинитимеш? (Розповіси всім; розкажеш
лише декому; залишиш у таємниці).
3. Чи варто розводити вдома квіти? Як їх доглядати? Які
квіти тобі до вподоби?
4. Як, по-твоєму, треба було б продовжити речення і чому?
«Той, хто дарує на день народження тварин… (чинить
необдумано; має бути впевненим у тому, що іменинник
мріє про тваринку й доглядатиме її; без сумніву, принесе
радість іменинникові).
5. А чи знаєш ти, як цариця Клеопатра виграла парі в Мар -ка Антонія? ( Довідка: єгипетська цариця Клеопатра
посперечалася з римлянином Марком Антонієм, що він
буде її чоловіком, якщо програє парі. Клеопатра запев-нила, що, не встаючи з-за столу, вип’є вина на 10 міль -йонів сестерціїв. Антоній не повірив. На превеликий
подив усіх присутніх вона вкинула в кубок із вином дві
перлини вартістю 10 мільйонів, проковтнула їх разом
із вином і — виграла!)
6. Як ти гадаєш, чи досить для щастя одного кохання?
7. Твій друг часто щось позичає, але ніколи не повертає
річ, яку взяв. Зараз він просить покористуватися доро-гим ноутбуком. Якою буде твоя реакція і чому? (Даси
без роздумів; скажеш, що в тебе ноутбук зіпсувався;
відмовишся дати, пояснивши причину.)
8. Чим займаєшся у вільний час?
9. Кажуть, що для жінки домашнє вогнище — трон, з якого
вона керує світом. Чи так це?
10. Друг випадково розбив твій годинник. Що ти зробиш
і чому? (Скажеш, що збиралася купити новий; приму-сиш заплатити; відмовишся від нового годинника, який
запропонує друг, але влаштуєш невеличкий скандал.)
11. Чи варто, по-твоєму, годувати голубів чи лебедів у міс-тах? Чому?
12. Багато сучасних молодих людей стверджують, що справж -нього світлого почуття кохання не існує. Що думаєш
про це ти?
13. Уяви ситуацію. Ти відчуваєш, що у твого друга незаба-ром будуть великі неприємності. Як ти діятимеш? (Пере -станеш зустрічатися з ним, щоб самій не постраждати;
відверто поговориш із ним; дружитимеш, як і раніше.)
14. Левів вважають царями савани. А які хижаки вражають
твою уяву і чому?
15. Чи любиш ти анекдоти?
16. Ти вважаєш, що справжній друг повинен… (обговорюва -ти з тобою абсолютно все; говорити тільки те, що хоче;
залишати свої думки і проблеми при собі.)
17. Про що думаєш, дивлячись на папугу в клітці?
Ведуча. Переходимо до другого конкурсу «Кохання і …
гроші». Дівчатам доведеться розв’язувати конкретні й на-гальні ситуації.
Ситуація 1 . Ти отримуєш на місяць 1500 гривень. Чо-ловік — 2500. Хто і як укладатиме бюджет витрат у твоїй
сім’ї?
Ситуація 2 . Ти поїхала на курорт, квиток додому вже
придбано. У тебе є ще гроші. Ти маєш можливість купити
сукню або щодня ласувати солодощами, фруктами тощо.
На що ти витратиш гроші й чому?
Ситуація 3. Ти отримуєш 1000 доларів на місяць. Твій
чоловік на цей час безробітний. Хто і як розподілятиме
гроші у твоїй сім’ї?
Ситуація 4 . Ти — домогосподарка, ніде не працюєш
і нічого не заробляєш. Тебе повністю утримує чоловік. Як
ти вестимеш господарство, як узагалі уявляєш своє життя
за таких умов?
Ситуація 5 . Ви з чоловіком безробітні. Як можна ви-жити за такої ситуації?
Ситуація 6. Ти вже доросла, маєш сім’ю. Грошей чомусь
постійно бракує навіть на необхідне. А завтра в тебе день
народження. Чи купить чоловік тобі подарунок?
Ведучий. Третій конкурс називається «Відвертий лист».
Щоб хлопці краще дізналися, якими дівчата уявляють су-часного юнака, потрібно скласти колективного листа коха-ному за три хвилини.
(Звучить тиха мелодія вальсу.)
Ведуча. Четвертий конкурс «Перевтілення» буде своє-рідним випробуванням. Багато психологів схиляються
до думки, що, маючи ідеал у житті, легше творити власний
характер. (Тримає в руці тацю з «жеребками». ) Зараз кож-на з вас спробує уявити себе в ролі тієї героїні, яка випаде
їй за жеребкуванням. Думати можна 30 секунд. (Дівчата
по черзі витягають жеребки: княгиня Ольга, Роксолана,
Катерина ІІ, Жанна д’Арк, Маргарет Тетчер, Клеопатра.)
Ведуча. П’ятий конкурс не поступається за напругою
попереднім. Він називається «Скринька». Упродовж десяти
днів у цю скриньку дівчатам надсилали запитання всі, хто
бажав. Запитання адресувалися конкретним особам. Нині
нашим конкурсанткам доведеться відповідати на них.
Ведучий. А тепер надамо слово журі. (Журі оголошує
титули «Воля», «Шарм», «Чаклунка», «Чарівність», «Кра-са», «Жіночність», кожній дівчині вручається відповідне «по-свідчення», на кожну одягається «корона», звучить туш.)
А тепер визначимо вашу Валентину. Обдаруємо по чер-зі кожну дівчину аплодисментами. Та, якій їх дістанеться
найбільше, і буде переможницею. (Дівчатка йдуть до зали,
а шість юнаків під музичний супровід піднімаються на сцену. )
Ведуча. Дорогі друзі! Вам належить пройти подібні
випробування. Та ми певні, що ви впораєтеся з усіма за-вданнями по-джентльменськи. Отож починаємо. Перший
конкурс «Ситуація».
1. Твоя подруга підтримує стосунки з людиною, яку ти не-долюблюєш. Що ти зробиш у такому разі? (Перестанеш
бачитися з подругою; нічого не скажеш і продовжува -тимеш із нею дружити; скажеш подрузі, що вона має
вибрати між тобою і ним (нею).)
2. Який колір тобі до вподоби та чому?
3. Собаку якої породи ти мрієш завести?
4. Як ти позичиш грошей у подруги? (Делікатно натяка-тимеш; просто попросиш у борг; нічого не скажеш: хай
сама здогадується про твою потребу.)
5. Чи подобається тобі готувати і яку страву — най -більше?
6. Кого ти вважаєш справжнім другом?
7. Твоя подруга купила одяг, який, на твою думку, їй
не личить. Як ти поведешся? (Відразу скажеш, що він
їй не личить і поясниш чому; нічого не скажеш.)
8. Яким ти уявляєш свій ідеал?
9. Ти сидиш у колі мовчазного товариства. Що ти робиш?
(Мовчимо — ну то й що? Я намагатимусь якось «оживи -ти» компанію; запитаю, коли скінчиться хвилина мов-чання.)
10. Як ти гадаєш, кому треба освідчуватися першим: хлоп-цеві чи дівчині?
11. Тобі подобаються дівчата оптимістки чи песимістки?
12. Як ти ставишся до захоплення бадмінтоном? (Краще
подивлюсь відео; у хорошому товаристві це непогано;
рух — це життя.)
13. Як би ти освідчився у коханні дівчині?
14. Хто з жінок є для тебе ідеалом?
15. Якими думками починається твій робочий день? (Споді-ваєшся, що він буде успішним; мрієш, щоб час пройшов
швидше; тобі приємно побачитись і поговорити з одно-класниками; сподіваєшся, що з цього дня у тебе закін-чаться неприємності.)
16. Як ставишся до читання газет?
17. Які квіти подаруєш коханій на першому побаченні?
Ведучий. А тепер «Конкурс талантів». Було б добре,
звичайно, якби ми, юнаки, навчилися освідчуватися перши-ми. Було б добре, якби ми чітко засвоїли правило: дівчата так
люблять красиві слова й поезію, їм потрібне постійне відчут-тя дива, хай маленького, але здійснюваного неодмінно заради
них. Жінка любить вухами. А чоловік — очима. Ця істина
давно відома. Проте переходимо до конкурсу безпосередньо.
На моїй таці — шість віддрукованих поезій. Кожен учасник
має виразно прочитати вірш, який йому випаде за жеребкуванням. 30 секунд дається на ознайомлення з текстом —
а потім кожен виявить свої акторські здібності. Тягнімо же-ребки! (Учасникам пропонуються такі твори: «Спади мені
дощем на груди…» В. Симоненка, «Коли б тобі бажав я сліз
і муки…» В. Симоненка, «Так ніхто не кохав…» В. Сосюри,
«Дихали, дихали віхоли…» І. Драча, «Моя любове, ти — як
Бог» Д. Павличка, «Моя душа чекає дива» Д. Павличка.)
Спади мені дощем на груди…
Василь Симоненко
Спади мені дощем на груди,
Пустелю-душу ороси —
Я стану жить. Я мріять буду,
Як мріють ранками ліси,
Коли салютами-громами
Гуркоче небо навесні.
Ти тільки спокою ні грама
Не дай воскреслому мені.
Якщо ж ти хмара, а без грому,
Якщо ти буря без води —
Пливи у далеч невідому,
А душу збоку обійди…
Коли б тобі бажав я сліз і муки…
Василь Симоненко
Коли б тобі бажав я сліз, і муки,
І кари найстрашнішої бажав,
Я б не викручував твої тендітні руки
І в хмурім підземеллі не держав.
Ні, я б не став тебе вогнем палити,
З тобою б розквитався без жалю:
Я б побажав тобі когось отак любити,
Як я тебе люблю!
Дихали, дихали віхоли…
Іван Драч
Дихали, дихали віхоли
В долині й на оболоні,
І губи посивілі дихали,
Як світ золотий, солоні,
А коні до прірви доїхали,
І в прірву пощезали коні,
А ми залишились у віхоли
На полі як на долоні.
Тополі там у небо вигули.
Де наші пропали коні,
З твоєї долоні, з моєї долоні —
Тополі на оболоні…
Поїхали в гості до віхоли!
Стогнуть застояні коні!..
Все ніколи, ніколи й ніколи
Поїхати в гості до віхоли
По губи її по солоні…
Моя любове, ти — як Бог
Дмитро Павличко
Моя любове, ти як Бог,—
Я вже не вірю, що ти є.
У безлічі земних тривог
Згубилося ім’я твоє.
Та я належу ще тобі,
Хоч сам від себе це таю,
Хоч не в молитві, а в клятьбі
Я силу згадую твою.
Жорстоко в правоті своїй
Невірство не суди моє.
З’явись, благослови, зігрій,
Якщо ти є, якщо ти є!
Моя душа чекає дива
Дмитро Павличко
Моя душа чекає дива
І вся тривогою щемить.
Десь недалеко мить щаслива,
Мого життя найкраща мить.
А може, це лишень омана,
І не діждусь нічого я.
Ту мить, як зірку ніч весняна,
Згубила молодість моя.
Чому ж не спомин, а чекання
Щодня в душі моїй тремтить,
Так наче мить моя остання
Те диво має об’явить?
Так ніхто не кохав…
Володимир Сосюра
Так ніхто не кохав. Через тисячі літ
Лиш приходить подібне кохання.
В день такий розцвітає весна на землі
І земля убирається зрання…
Дише тихо і легко в синяву вона,
Простягає до зір свої руки…
В день такий на землі розцвітає весна
І тремтить од солодкої муки…
В’яне серце моє од щасливих очей,
Що горять в тумані наді мною…
Розливається кров і по жилах тече,
Ніби пахне вона лободою…
Гей, ви, зорі ясні!.. Тихий місяцю мій!..
Де ви бачили більше кохання?..
Я для неї зірву Оріон золотий,
Я — поет робітничої рані…
Так ніхто не кохав. Через тисячі літ
Лиш приходить подібне кохання.
В день такий розцвітає весна на землі
І земля убирається зрання…
Дише тихо і легко в синяву вона,
Простягає до зір свої руки…
В день такий на землі розцвітає весна
І тремтить од солодкої муки…
Ведуча. Третій конкурс «Відкритий лист». Дівчата вже
написали такого листа юнакам. А зараз ви, дорогі джентль-мени, складіть колективного листа до коханої і представте
його на суд присутніх через три хвилини.
(Звучить мелодія.)
Ведучий. Ми підійшли аж до четвертого конкурсу «По -дарую букет коханій». А тепер зав’яжемо юнакам очі, і вони
спробують намалювати коханим квіти. Роботу виконуємо
доти, поки звучить музика.
(Звучить мелодія.)
Ведуча. П’ятий конкурс «Скринька». Не тільки дівча-там, а й юнакам надійшли цікаві та непрості запитання,
на які зараз доведеться відповісти.
Ведучий. Нарешті для наших Валентинів останній кон -курс — «Перевтілення». Слід не тільки показати знання
історії, а й перевтілитись у певного героя конкретної істо-ричної доби. На роздуми дається 30 секунд. Але спочатку
потягнемо жеребки. ( Юнаки по черзі витягають аркуші
з написами: Олександр Македонський, Ярослав Мудрий,
Батько Махно, Павло Полуботок, Богдан Хмельницький,
Наполеон Буонапарт. )
Ведуча. Щоб остаточно розсекретити наш сюрприз,
надаємо слово журі. (Журі оголошує титули «Дипломат»,
«Дотепник», «Мужність», «Відвага», «Інтелектуал», «Ці-леспрямованість». Кожному юнакові вручається відповідне
посвідчення, для кожного звучить туш.)
Ведучий. Оберемо ж, друзі, нашого Валентина. Ним
стане той, кому дістанеться найбільше аплодисментів.
(Ведучий бере за руку Валентину, а ведуча — обраного
Валентина. )
Ведуча
Моя душа чекає дива
І вся тривогою щемить.
Десь недалеко мить щаслива,
Мого життя найкраща мить.
Ведучий
Чому ж не спомин, а чекання
Щодня в душі моїй бринить —
Так, ніби мить моя остання
Те диво має об’явить!
(Д. Павличко)
( Звучить вальс. Валентин запрошує Валентину, а ве -дучий — ведучу до танцю.)
Категорія: Шкільні свята | Додав: uthitel (22.01.2014)
Переглядів: 677 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: