Схема складання психолого-педагогічної характеристики класу - Портфоліо класного керівника - Виховна робота - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Виховна робота » Портфоліо класного керівника

Схема складання психолого-педагогічної характеристики класу

Схема складання психолого­ - педагогічної
характеристики класу

I. Загальні дані

За роком народження

За статтю

II. Соціально­психологічні параметри сімей та особливості сімейного виховання учнів

Розподіл сімей:

за кількістю дітей у сім’ї;

за мірою повноти сімей;

за наявністю старших членів сім’ї (одночи багатопоколінні сім’ї);

за ступенем гармонійності внутрішньосімейних стосунків;

за стилем родинного спілкування (авторитарні, турботливі, тривожні, конфліктні);

за характером ставлення до дитини (зацікавлені, турботливі, тривожні, відчужені, безконтрольні).

Типові проблеми внутрішньосімейних стосунків і виховання дітей одного віку.

III. Особливості внутрішньоколективних взаємин учнів і характер педагогічного спілкування

Психологічна структура класного колективу (аналіз соціометричних даних).

Диференціація та інтеграція в колективі (характеристика соціологічного статусу учнів, характер взаємодопомоги, наявність ціннісно­орієнтаційної єдності, психологічна сумісність характерів, оцінок чи самооцінок учнів, згуртованість класу).

Товаришування та дружба в класі (наявність і характер симпатій, ділове співробітництво, групи за інтере­сами).

Рівень соціальної та моральної зрілості класного колективу (ставлення до навчання, сформованість активної життєвої позиції, відповідальність, почуття обов’язку, громадська активність).

Особливості спілкування зі вчителем (наявність індивідуального підходу, його психолого­педагогічна доцільність, труднощі та проблеми).

IV. Характеристика творчого потенціалу учнів

Рівень інтелектуального розвитку.

Індивідуальні особливості пам’яті, мислення, уваги, характеру.

Ставлення до навчання, рівень (%) умінь та навичок навчальної діяльності учнів.

Домінуючі причини низької успішності та вихованості учнів.

Рівень обдарованості дітей (з яких предметів має здібності або не встигає).

Моральна вихованість учнів.

Позаурочна діяльність (відвідування гуртків, секцій, рівень активності (%) в громадському ­житті).

Рівень естетичного розвитку та кругозору, здібності до творчої праці.

V. Загальні висновки і психолого­педагогічний прогноз подальшого розвитку колективу

 

Категорія: Портфоліо класного керівника | Додав: uthitel (26.11.2013)
Переглядів: 467 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: