Психолого-педагогічна характеристика класу - Портфоліо класного керівника - Виховна робота - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Виховна робота » Портфоліо класного керівника

Психолого-педагогічна характеристика класу


Психолого-педагогічна характеристика класу 

(за Л. Гуткіною)

  І.   Склад класу

  1.   Віковий склад.

  2.   Пізнавальний рівень, загальний розвиток учнів.

  3.   Працездатність і успішність учнів.

  4.   Громадське «обличчя» класу.

  ІІ.  Згуртованість класу

  1.   Чи є групи за діловими інтересами або негативного характеру? Як учні ставляться одне до одного і до справ класу?

  2.   Чи полюбляють учні разом проводити час у школі й поза нею, разом відпочивати і навчатися?

  3.   Чи товаришують хлопці і дівчата?

  4.   Чи є у класі кругова порука?

  5.   Чи переживають учні за успіхи і невдачі свого класу, чи вболівають за свій колектив?
ІІІ.   Організованість класу

1.   Чи вміють учні самостійно організовуватися для виконання колективних справ? Чи вміють розподіляти між собою роботу і раціонально її виконувати?

2.   Чи вміють толерантно й уважно вислуховувати одне одного?

IV.  Громадська думка у класі

1.   Які вчинки своїх однокласників учні схвалюють, а які —

осуджують?

2.   У  якій  формі  вони  виказують  своє  схвалення  або  осудження?

3.   Чи є розходження між тим, що учні говорять, і тим, що

роблять?

V.   Характер зв’язків у колективі

1.   Що пов’язує учнів класу: спільне місце проживання, місце

за партою, інтереси та інше?

2.   Де товаришують учні, тільки в школі чи поза нею?

3.   Чи уважні вони одне до одного, чи намагаються допомогти? У чому виявляється ця допомога?
4.   Чи виявляють учні вимогливість до своїх друзів? Чи вміють бачити в них недоліки?

5.   Як колектив класу ставиться до дезорганізаторів, відмінників, активу класу, неуспішних учнів?

VI.  Актив класу
1.   Склад активу.
2.   Чи має актив авторитет?
3.   Чи виконуються його розпорядження учнями класу?
4.   Чи є у класі учні, які постійно перебувають у активі?

VII.   Зв’язок класного колективу із загальношкільним колективом
1.   Чи знають у класі, що відбувається в школі та в інших класах?
2.   Чи виконуються загальношкільні доручення?
3.   Яку участь бере клас у загальношкільних заходах?

VIII. Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу

1.   Які педагогічні заходи треба провести класному керівникові щодо згуртованості й організації учнівського колективу?
2.   Як використовувати класний колектив для виховного впливу на окремих учнів?

Категорія: Портфоліо класного керівника | Додав: uthitel (28.01.2014)
Переглядів: 1558 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: