Паспорт класу - Портфоліо класного керівника - Виховна робота - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Виховна робота » Портфоліо класного керівника

Паспорт класу

Паспорт класу

Зразок

Проблема класу: створення тісного колективу класу, мотивація учнів до навчання, сприяння формуванню норм етики та моралі, культури поведінки учнів, формування життєвих компетенцій школярів шляхом усебічного розвитку.

 

У класі навчається ___учня, з них ___ хлопців і ___дівчат. ____ учнів — 199_ року народження, __ учнів — 199__ року народження, __ учень — 199__ року народження. Усі діти класу навчаються у      № _______ з 1 класу. Клас середнього рівня успішності, ___ учнів класу мають високий рівень знань, ____ учнів навчаються на достатньому рівні, ____ мають знання середнього рівня і _____ учнів знаходяться на початковому рівні знань. ___________ та ______________ закінчили курс ____ класу з однією ___­кою з алгебри. Доcягти певних результатів з вивчення предметів прагнуть __ дітей класу.

Навчальний план для ____ класу передбачає вивчення курсу ________________________. В програму класу введено спецкурс «_____________________________», заплановано виховні години, які дають змогу розуміння культури спілкування, а також сприяють формуванню колективу.

Переважна більшість дітей виховуються в повних сім’ях, доброзичливій атмосфері. На особливу увагу потребують сім’ї, де діти виховуються з бабусями, а батьки з ними не проживають — ______ та сім’я _______ — батьки випивають, конфлікти, які відбуваються в сім’ї відображуються на поведінці дітей.

Усі діти беруть активну участь у житті школи та класу, серед учнів класу було організовано розподіл обов’язків, які вони виконуватимуть протягом року. Клас досить згуртований. Яскравого лідера у класі немає, але є група ____ юнаків та ___ дівчаток, які є організаторами всіх класних справ. Це відповідальні діти, вони ніколи не підводять (ПІБ). Зовсім байдужих до роботи класу немає. Є група дітей ___, які не виявляють ініціативи, але всі доручення виконують. Треба звернути увагу, що на уроках існує проблема надмірного шуму, яка заважає вчителям та викликає натяки з їх боку. Особливо насторожує гіперактивна поведінка окремих учнів — ___________ ___________. Для боротьби з цим потрібен постійний контроль за поведінкою у класі.

Є в класі інвалід дитинства, ця дитина знаходиться на індивідуальному навчанні.

Враховуючи індивідуальні особливості класу, можна визначити задачі виховної роботи на _________ навчальний рік.

Задачі виховної роботи на ___________ навчальний рік:

виховувати в учнів почуття дружби, співчуття, допомоги ближньому;

виховувати вміння планувати свій вільний час;

вивчати етичну граматику, сприяти формуванню норм етики та моралі;

вчити дітей піклуватися про стан свого здоров’я та прищеплювати вміння запобігати випадкам дитячого травматизму;

сприяти становленню іміджу класу, школи;

виховувати повагу до рідного краю, української культури та національних обрядів.

демократичний,

авторитарний,

нестійкий.

5.  Порушення в сімейному вихованні:

панівна гіперпротекція;

потуральна гіперпротекція;

гіперпротекція;

емоційне викладання;

жорстка поведінка;

підвищена моральна відповідальність.

6.  Ставлення до школи:

підтримують тісний зв’язок;

підтримують контакти епізодично.;

зв’язки мають випадковий характер;

батьки уникають контактів;

протидіють шкільному вихованню.

 

ІІ. Особливості сімейного виховання:

1.  Батьки створюють умови для правильного розвитку дитини:

нормальні житлово-побутові умови;

організація місця для занять;

створення домашньої бібліотеки;

наявність ігрових куточків;

контроль за дотриманням санітарно-гігієнічного режиму.

2.  Батьки розвивають пізнавальні інтереси дитини:

разом із дітьми слухають радіопередачі;

дивляться й обговорюють телепередачі;

читають книжки, обговорюють їхній зміст;

ходять із дітьми до театру;

відвідують кінотеатр;

заохочують улюблені заняття дитини.

3.  Батьки надають допомогу в навчанні, організації навчання вдома.

 

4.  Діти мають конкретні трудові обов’язки в сім’ї.

 

5.  Батьки виконують рекомендації педагогів щодо виховання дитини.

 

6.  Батьки бачать недоліки у вихованні своїх дітей.

 

7.  Сім’я допомагає педагогу в організації на­вчаль­но-виховної роботи.

 

8.  Батьки справляються із вихованням дитини.

 

III. Недоліки сімейного виховання

Причини недоліків:

неблагополуччя сім’ї (мікроклімат, здоров’я);

відсутність єдиних вимог;

незнання психологічних особливостей своєї дитини;

низький освітній, культурний, психолого-педа­гогічний рівень батьків;

відсутність контролю, бездоглядність, психічна деривація дитини;

використання антипедагогічних заходів впливу;

неправильне оцінювання дитини, її ідеалі­зація;

невиконання рекомендацій педагога;

невіра у можливості дитини, у свої сили;

переоцінювання виховних можливостей сім’ї;

інші причини (вказати які).

 

 

 

Категорія: Портфоліо класного керівника | Додав: uthitel (26.11.2013)
Переглядів: 1669 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: