УРОК №9 Тема. (РМ) Контрольний твір-роздум за романом Стендаля «Червоне і чорне» - Зарубіжна література 10 клас - Старша школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Старша школа » Зарубіжна література 10 клас

УРОК №9 Тема. (РМ) Контрольний твір-роздум за романом Стендаля «Червоне і чорне»

УРОК 9

Тема. (РМ) Контрольний твір-роздум за романом Стендаля «Червоне і чорне»

Мета:  перевірити рівень розуміння учнями змісту художнього твору; удо­сконалювати навички ідейно-художнього аналізування вивченого твору за обраною темою; розвивати творчі здібності, писемне зв'язне мовлення школярів; виховувати кращі людські якості.

Обладнання: портрет Стендаля, художній текст роману «Червоне і чорне», ілю­страції до твору.

Тип уроку: розвиток мовлення.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

II. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. «Я хочу говорити про те, що відбувається в глибині душі»,— пи­сав Стендаль. Читач завжди є співавтором письменника у сприйнятті його тво­ру, тем, ідей та проблем, що в ньому порушено. Сьогодні ви спробуєте описати, як ваша душа й розум відгукнулися на твір великого французького письмен­ника; як ви сприйняли ті загальнолюдські цінності, які він пропагує у своєму творі; завдяки чому розширили свій кругозір.

III. Оголошення теми й мети уроку

IV. Розвиток мовлення

1. Коментування вчителем запропонованих тем

Орієнтовні теми

1) Внутрішня драма головного героя роману Стендаля « Червоне і чорне »: шлях від наполеонізму до злочину.

2) «Червоне» і «чорне» в романі Стендаля «Червоне і чорне».

3) Роль жіночих образів у долі Жульєна Сореля та втіленні авторського задуму в романі Стендаля «Червоне і чорне».

2. Написання твору-роздуму за обраною темою

Орієнтовний план твору-роздуму «Внутрішня драма головного героя роману Стендаля «Червоне і чорне»: шлях від наполеонізму до злочину» І. Вступ. Французьке суспільство І половини XIX століття як тло роману Стен­даля « Червоне і чорне ».

II. Основна частина.

1. Жульєн Сорель — обдарована особистість низького походження:

а) дитинство та юнацтво Жульєна; взаємини в родині;

б) мрії та захоплення юнака;

в) шлях до кар'єрного зростання завдяки впливовості жінок;

г) суперечливість характеру героя; шлях до злочину.

2. Переосмислення життєвих цінностей Жульєном у в'язниці.

3. Переможець чи переможений?

III. Висновок. Проблеми особистості змальованої Стендалем, що є актуальними й донині та хвилюють сучасного читача.

V. Домашнє завдання

Для всіх: розпочати читати повість Бальзака «Гобсек».

 Індивідуальне: підготувати повідомлення на тему «Бальзак і Україна».

VI. Підбиття підсумків уроку

Категорія: Зарубіжна література 10 клас | Додав: uthitel (21.10.2014)
Переглядів: 1486 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: