11 КЛАС УРОК №39 - Поняття й призначення бази даних. Модель сутність-зв’язок - Інформатика 11 клас - Старша школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Старша школа » Інформатика 11 клас

11 КЛАС УРОК №39 - Поняття й призначення бази даних. Модель сутність-зв’язок
Урок №39.Поняття й призначення бази даних. Модель сутність-зв’язок.

Цілі:

навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, сформувати поняття потреби використання баз даних ;
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Що таке інформаційна система? Назвіть складові інформаційної системи та їх призначення.

2. Що таке модель об’єкта? Які різновиди моделей ви знаєте?

3. Що таке предметна область? Наведіть приклади предметних областей.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні на уроці ми будемо говорити про обсяги інформації. Та про те скільки інформації накопилось до нашого часу

IV. Вивчення нового матеріалу

IV – III ст до н.е. 20 тис. глиняних табчичок
Єгипет ІІІ ст до н.е. Александрійська бібліотека. Понад 700 тис. рукописів
Наш час – Британська бібліотека. Понад 150 млн. одиниць
База даних – це впорядкований за певними правилами набір взаємопов’язаних даних.

Перша в Україні комп’ютерна база даних була розроблена в ході робіт з проектування і експлуатації електронної обчислювальної машини «Київ» (1959 р.) Віктору Михайловичу Глушкову (1923–1982) (рис. 3.1) належить цикл робіт з використання ЕОМ

Сутність предметної області – це тип реального або уявного об’єкта предметної області.

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

1. Розгляньте діаграму «сутність–зв’язок» Визначте:

а) кількість і назву сутностей, зображених на діаграмі;

б) властивості кожної сутності;

в) види зв’язків для випадків:

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. Для чого потрібне упорядковане зберігання даних?

2. Які вимоги до зберігання даних висуваються сучасним інформатизованим суспільством?

3. Що таке база даних? Де використовуються бази даних?

4. Поясніть, що таке сутність.

5. Що таке екземпляр сутності? Наведіть приклади.

6. Назвіть типи зв’язків між сутностями предметної області.

7. Опишіть особливості зв’язку «один до одного» між сутностями предметної області.

8. Опишіть особливості зв’язку «один до багатьох» між сутностями предметної області, наведіть приклади таких зв’язків.

9. Опишіть особливості зв’язку «багато до багатьох» між сутностями предметної області.

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 3.1 на сторінках 115 - 120

---------------------------------
Якщо Ви бажаєте завантажити до цього конспекту презентацію та відео фізкультхвилинку перейдіть за посиланням нижче
Всі матеріали безкоштовні та розповсюджуються у вільному доступі

Автор:
Цупа Василь
Сайт VsimPPT

Джерело:
http://vsimppt.com.ua/lessons/11klas/39-poniattia-bd

Класи: 11 клас
Предмети: Інформатика

Джерело: http://vsimppt.com.ua/lessons/11klas/39-poniattia-bd
Категорія: Інформатика 11 клас | Додав: web_tsupa (06.01.2016) | Автор: Цупа Василь W
Переглядів: 190 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: