Урок № 39 Контрольна робота з теми «Популяція. Екосистема. Біосфера» - Біологія 11 клас - Старша школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Старша школа » Біологія 11 клас

Урок № 39 Контрольна робота з теми «Популяція. Екосистема. Біосфера»


Урок № 39

 

Контрольна робота з теми
«Популяція. Екосистема. Біосфера»

 

Мета уроку: узагальнити і проконтролювати знання учнів із теми «Популяція. Екосистема. Біосфера»; розвивати в учнів пам’ять і увагу, логічне і критичне мислення, уміння робити висновки; виховувати вміння працювати самостійно та навички самооцінки.

Очікувані результати: учні мають робити висновки про цілісність і саморегуляцію живих систем, про роль біологічного різноманіття, регулювання чисельності видів, охорони природних угруповань для збереження рівноваги у біосфері.

Обладнання: ___________________________________________________________

Тип уроку: урок контролю знань.

 

n  1.      Організаційний етап

1.1. Привітання.

1.2. Перевірка готовності класного приміщення до уроку.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

1.4. Перевірка присутності учнів: кількість за списком ____, кількість присутніх на уроці ___, відсутніх ___.

1.5. Розминка «Бажаю вам…».

Учні висловлюють свої побажання товаришам щодо сьогоднішньої роботи. Це допоможе учням розслабитись і позитивно налаштуватись на роботу.

n  2.      Повідомлення теми, мети і завдань уроку

2.1. Повідомлення теми уроку.

2.2. Визначення мети і основних завдань уроку.

Мета уроку: узагальнити і проконтролювати знання з теми «Популяція. Екосистема. Біосфера».

Завдання уроку:

1.   Закріпити знання з вивченої теми.

2.   Виявити рівень знань із цієї теми.

3.   Підбити підсумок вивченої теми.

n  3.      Актуалізація опорних знань учнів

3.1. «Швидка допомога».

Учні за короткий час у стислій формі ставлять запитання учителю з тих частин теми, що були незрозумілими або не зовсім зрозумілими, або тих, в яких заплутались.

3.2. «Згадаємо основне».

Учням пропонується кілька хвилин на те, щоб повторити основні терміни з вивчених тем за допомогою словника.

n  4.      Мотивація навчальної діяльності

Обговорення вислову

Знання є сила, сила є знання.

Ф. Бекон

Ми вивчили дуже важливу тему (важливу не лише для нас, а й для людства в цілому), дістали багато знань про екологічні закономірності, навчились будувати ланцюги живлення і розв’язувати складні задачі з екології. Сьогодні ми зможемо перевірити свої знання, дізнатись про те, наскільки добре засвоївся матеріал, хто з вас засвоїв його найкраще.

Можливо, колись наші знання допоможуть людству вирішити складні екологічні проблеми.

n  5.      Контроль знань

1.   Роздача карток із надрукованими завданнями, інструктаж щодо оформлення робіт.

2.   Інструктаж щодо виконання завдань, пояснення можливої оцінки (скількома балами оцінюється певне завдання), акцент на завданнях, які є більш складними, або потребують більшої уваги учнів.

Контрольну роботу доцільно розробити з різноплановими завданнями (тести
з однією правильною відповіддю, з кількома правильними відповідями, на співвідношення терміну і визначення, незакінчені речення, знаходження правильних
і неправильних тверджень, таблиці, задачі на визначення типу мутації, питання відкритого типу).

3.   Виконання завдань.

Учням слід закінчити і здати контрольні роботи за п’ять хвилин до перерви. Це допоможе підбити підсумки роботи, відповісти на запитання учнів, розв’язати незрозумілі або складні для учнів завдання.

n  6.      Підбиття підсумків уроку, рефлексія

6.1. Фронтальна бесіда

1.   Які завдання були легкими для розв’язування?

2.   Які завдання здались вам найбільш складними?

3.   Що незрозумілого ви зустріли в завданнях?

6.2. Обговорення помилок. Учні можуть поставити запитання вчителю.

n  7.      Інформування учнів про домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

7.1. Завдання для всього класу (не є обов’язковим).

Підручник _______________________________________________________________

Робочий зошит ___________________________________________________________

7.2. Індивідуальне завдання.

Підготувати повідомлення про історію становлення еволюційного вчення.

 

Категорія: Біологія 11 клас | Додав: uthitel (02.01.2014)
Переглядів: 3711 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: