Урок № 21 Контрольна робота з тем «Закономірності мінливості» та «Генотип як цілісна система» - Біологія 11 клас - Старша школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Старша школа » Біологія 11 клас

Урок № 21 Контрольна робота з тем «Закономірності мінливості» та «Генотип як цілісна система»

Урок № 21

 

Контрольна робота з тем «Закономірності мінливості»
та «Генотип як цілісна система»

 

Мета уроку: узагальнити та проконтролювати знання учнів із тем «Закономірності мінливості» та «Генотип як цілісна система»; розвивати в учнів пам’ять і увагу, мислення, уміння робити висновки; виховувати самостійність та навички самооцінки.

Очікувані результати: учні мають порівнювати класичні методи селекції з біотехнологічними; учні мають застосовувати знання для оцінки можливих позитивних і негативних наслідків застосування сучасних біотехнологій.

Обладнання: ___________________________________________________________

Тип уроку: урок контролю знань.

 

  • 1.      Організаційний етап

1.1. Привітання.

1.2. Перевірка готовності класного приміщення до уроку.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

1.4. Перевірка присутності учнів: кількість за списком ____, кількість присутніх на уроці ___, відсутніх ___.

1.5. Розминка «Бажаю вам…». Учням пропонується висловити свої побажання товаришам щодо сьогоднішньої роботи. Це допоможе учням розслабитись і позитивно налаштуватись на працю.

  • 2.      Повідомлення теми, мети і завдань уроку

2.1. Повідомлення теми уроку.

2.2. Учитель визначає мету й основні завдання уроку.

Мета уроку: узагальнити і проконтролювати знання з тем «Закономірності мінливості» та «Генотип як цілісна система».

Завдання уроку:

1.   Закріпити знання з вивчених тем.

2.   Виявити рівень знань із цих тем.

3.   Підбити підсумок вивчених тем.

  • 3.      Актуалізація опорних знань учнів

3.1. «Швидка допомога».

Учням пропонується за короткий проміжок часу у стислій формі поставити запитання вчителю до тих частин теми, які були незрозумілими або не зовсім зрозумілими, або тих, в яких учні «заплутались».

3.2. «Згадаємо основне». Учням пропонується кілька хвилин на те, щоб повторити основні терміни з вивчених тем за допомогою словника.

  • 4.      Мотивація навчальної діяльності

Обговорення вислову

Знання — це укриття і притулок, зручні і необхідні нам в похилі роки, і якщо ми не посадимо дерева, доки молоді, то коли ми постаріємо, у нас не буде тіні, щоб укритись від сонця.

Ф. Честерфілд

Ми вивчили велику і важливу тему, набули багато знань про закономірності спадковості й мінливості, навчились розв’язувати складні задачі на основі цих закономірностей. Нам лишилось тільки перевірити свої знання, дізнатись про те, наскільки добре засвоївся матеріал, хто з вас засвоїв його найкраще.

  • 5.      Контроль знань

1.   Роздача карток із надрукованими завдання, інструктаж щодо оформлення робіт.

2.   Інструктаж щодо виконання завдань, пояснення можливої оцінки (у скільки балів оцінюється певне завдання), наголос на завданнях, які є більш складними або потребують більшої уваги учнів.

Контрольну роботу доцільно розробити з різноплановими завданнями (тести з однією правильною відповіддю, з кількома правильними відповідями, на встановлення відповідності між терміном та його визначенням, закінчення речень, визначення правильних і неправильних тверджень, таблиці, задачі на визначення типу мутації, питання відкритого типу).

3.   Виконання завдань.

Учням слід закінчити і здати контрольні роботи за п’ять хвилин до перерви. Це допоможе підбити підсумки роботи, відповісти на запитання учнів, розв’язати незрозумілі або складні для учнів завдання.

  • 6.      Підбиття підсумків уроку, рефлексія

6.1. Фронтальна бесіда.

1.   Які завдання були легкими для розв’язування?

2.   Які завдання здались вам найбільш складними?

3.   Що незрозумілого було в завданнях?

6.2. Обговорення помилок. Учні можуть поставити запитання вчителю.

  • 7.      Інформування учнів про домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

7.1. Завдання для всього класу (не є обов’язковим).

Підручник _______________________________________________________________

Робочий зошит ___________________________________________________________

7.2. Індивідуальне завдання.

Підготувати повідомлення про К. Бера та біогенетичний закон.

 

Категорія: Біологія 11 клас | Додав: uthitel (13.10.2014)
Переглядів: 4236 | Рейтинг: 2.8/4
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: