Ігри-єдиноборства на уроках фізичної культури - Фізична культура - Щоб урок був цікавим... - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Щоб урок був цікавим... » Фізична культура

Ігри-єдиноборства на уроках фізичної культури

ІГРИ-ЄДИНОБОРСТВА
1.    «Швидке захоплення».Учні стають обличчям один до одного
на відстані 2 м. Учитель дає завдання на виконання різних
захоплень  певної  частини  тіла.  Учні  по  черзі  за  командою
вчителя виконують захоплення. Дозволяється пересуватися
вбік і захищатися від захоплень. Перемагає той, хто більшу
кількість  разів  виконає  обумовлене  захоплення  супротив­
ника.
2.    «Виштовхування  з кола». Гравці  стають  у колі  діаметром
2–3 м  спиною  один  до  одного.  За  командою  вчителя  вони
намагаються виштовхнути спиною супротивника з кола без
допомоги рук. Забороняється наступати на ноги.
Перемагає той, хто виштовхне супротивника за лінію.
3.    «Відірви  від  підлоги». Учні  стоять  обличчям  один  до  од­
ного  в стійці  борця.  За  сигналом  учителя  вони  виконують
захоплення  тулуба  супротивника  й намагаються  відірвати
його від підлоги. При цьому забороняється виконувати кид­
ки, удари, больові захоплення.
Перемагає  той,  хто  більшу  кількість  разів  відірвав  супро­
тивника від підлоги.
4.    «Дістань  булаву». Учні  стають  парами  на  відстані  3–4 м
один  від  одного.  У кожної  пари  одна  гімнастична  палиця,
яку  учасники  тримають  за  кінці.  На  відстані  1,5–2 м від
кожного  учасника  стоїть  кегля.  За  сигналом  учителя  учні
намагаються  вільною  рукою  дотягнутися  до  кеглі  й узя­
ти її.
Перемагає  той,  хто  виконав  завдання  швидше.  Гру  прово­
дять  кілька  разів  (3,  5).  Кращого  визначають  за  кількістю
перемог.
5.    «Намотай  мотузку  на  палицю». До  двох  естафетних  або
гімнастичних палиць прикріплюють мотузку загальною до­
вжиною  3–4 м.  Посередині  мотузки  прив’язують  кольоро­
ву стрічку. Двоє учнів беруться за кінці палиць і відходять
один  від  одного  на  довжину  прямої  (напнутої)  мотузки.  За
сигналом учителя кожний учасник починає швидко крути­
ти свою палицю, намотуючи на неї мотузку, й таким чином
просувається вперед.
Перемагає  той,  чия  палиця  раніше  торкається  кольорової
стрічки.
6.    «Боротьба  на  поясах». Для  змагання  в силі  й спритності
в коло діаметром 3–4 м запрошують двох хлопчиків або ді­
вчаток. На учасників одягають широкі пояси, які сильно не
затягуються.
За сигналом учителя учасники беруться руками за пояс су­
противника й намагаються покласти його на землю або ви­
штовхнути з кола (підніжки та інші прийоми ногами забо­
роняються).
7.    «Канадські  півні». У нас  є гра  «Бій  півнів»,  а в  Канаді  за
такими самими правилами проводять двобій, але на ковза­
нах.  Для  цього  на  льоду  малюють  коло  діаметром  2–3 м.
У колі  перебувають  два  хокеїсти,  які  тримають  ключки  за
спиною.
Наближаючись один до одного на одному ковзані, учасники
гри  намагаються  поштовхами  плече  в плече  виштовхнути
супротивника з кола або примусити його стати на двоє ков­
занів.
8.    «Хто  сильніший». У грі  беруть  участь  хлопчики  з одного
класу  (бажано  однакового  зросту).  Гравці  стають  спиною
один до одного й, піднявши руки вгору, тримаються за одну
гімнастичну палицю. За сигналом учителя кожний учасник,
нахиляючись  уперед,  намагається  відірвати  супротивника
від підлоги.
9.    «Сильні  й спритні». У цій  грі  з’ясовують,  хто  з учнів  не
тільки сильний, а ще й уміє тримати рівновагу. Двоє учнів
стають  обличчям  один  до  одного  на  низькій  колоді  або  на
вузькій рейці гімнастичної лави.
За  сигналом  вони  намагаються  вивести  один  одного  з рів­
новаги ударами долоней у долоні супротивника. Учасника,
який  торкнувся  ногою  підлоги,  вважають  переможеним.
Після цього в гру вступає наступний учень. Перемагає най­
сильніший та найспритніший.

Категорія: Фізична культура | Додав: uthitel (17.09.2016)
Переглядів: 32 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: