Урок № 9 Тема: Образ народного захисника Робіна Гуд - Зарубіжна література 7 клас (нова програма) - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Зарубіжна література 7 клас (нова програма)

Урок № 9 Тема: Образ народного захисника Робіна Гуд

Урок № 9

Тема: Образ народного захисника Робіна Гуда

Мета: навчати учнів давати образну характеристику головного героя; розвивати

логічне і образне мислення, зв’язне мовлення, здатність висловлювати свої

думки повно і обґрунтовано, спираючись на текст твору; сприяти вихованню

моральних якостей в учнів.

Очікувані результати: учні характеризують образ головного героя, використовуючи цитати

з тексту, розуміють відмінність образу Робіна Гуда від персонажів інших епосів,

дають повні обґрунтовані відповіді на питання.

Ключові поняття: образна характеристика головного героя твору.

Обладнання: ілюстрації до твору, малюнки учнів.

Тип уроку: урок закріплення навчального матеріалу.

Вид уроку: урок-діалог.

 

Епіграф до уроку.

Май душу, май серце —

і будеш людиною на всі часи.

Д. Фонвізін

Перебіг уроку

I. Організаційний етап

II. Ет ап усебічної перевірки знань учнів

;; Бесіда

1. Згадайте, що називають фольклорною баладою.

2. Розкажіть про історичне тло балад про Робіна Гуда.

3. Хто став прообразом героя?

4. Що ви можете сказати про вшанування пам’яті Робіна Гуда

в Англії?

III. Ет ап підготов ки учнів до активного

та свідомого засво єння нового матеріалу

;; Повідомлення теми нового матеріалу

;; Формулювання разом з учнями цілей та завдань вивчення нового матеріалу

Отже, сьогодні на уроці ми повиннік:

повторити…

зрозуміти…

дізнатися…

розвинути…

;; Показ практичної значущості вивчення нового матеріалу, мотивація

навчальної діяльності

;; Слово вчителя

У кожного народу є власні уявлення про свого захисника, від-

важного лицаря, який захистить, допоможе у скруті. А от якими

рисами наділили англійці свого героя, ми спробуємо з’ясувати сьо-

годні на уроці.

;; Постановка перед учнями навчальної проблеми

Досліджуючи текст та порівнюючи Робіна Гуда з героєм би-

лин Іллею Муромцем, ми спробуємо з’ясувати особливості уявлень

англійців про героя-захисника.

IV. Ет ап перевірки знань учнів

;; Бесіда

1. Розкажіть, як Робін Гуд став розбійником.

2. Як ви гадаєте, чи могла доля юнака скластися інакше? Чому?

;; Творче завдання. «Відповідаємо ланцюжком»

Учень називає рису характеру, інший учень підтверджує її цитатою та називає іншу

рису характеру.

Охарактеризуйте образ Робіна Гуда, використовуючи цитати

з тексту.

;; Робота з ілюстраціями

Представлення та захист учнями самостійно створених ілюстрацій до балади.

;; Робота з епіграфом

Прочитайте вислів Д. Фонвізіна. Чи можна цими словами

охарактеризувати Робіна Гуда? Чи є він людиною «на всі часи»?

Відповідь аргументуйте.

;; Евристична бесіда

1. Які прагнення простого народу втілено в образі Робіна Гуда?

(Визначити проблематику балад.)

2. Кого і чому в наш час називають «робінами гудами»?

;; Робота в парах

Порівняйте образи Робіна Гуда й Іллі Муромця, визначте

їхню схожість і відмінність.

;; Проблемне питання

Як ви гадаєте, чому саме розбійник став героєм англійського

фольклору?

V. З акріплення нового матеріалу

;; Творча робота

Написати твір-мініатюру «Робін Гуд — улюблений герой англійського

народу».

VI. Ет ап інформув ання учнів про дом ашнє завдання,

інстру ктаж з його виконання

;; Завдання для всього класу

Дописати твір.

;; Індивідуальні завдання

Підготувати повідомлення про життя й творчість Ф. Шиллера.

Категорія: Зарубіжна література 7 клас (нова програма) | Додав: uthitel (08.10.2016)
Переглядів: 233 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: