Урок № 13 Тема: Розвиток мовлення. Характеристика героїв літературних балад (усно) - Зарубіжна література 7 клас (нова програма) - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Зарубіжна література 7 клас (нова програма)

Урок № 13 Тема: Розвиток мовлення. Характеристика героїв літературних балад (усно)

Урок № 13

Тема: Розвиток мовлення. Характеристика героїв літературних балад (усно)

Мета: навчати виділяти основні риси літературного героя, складати його характе-

ристику; розвивати логічне та образне мислення, зв’язне мовлення; сприяти

вихованню критичного мислення.

Очікувані результати: учні дають розгорнуту характеристику героїв літературних балад,

будують висловлювання послідовно і логічно, використовуючи цитатний матеріал, критично оцінюють виступи однокласників.

Ключові поняття: складний план, цитата, характеристика літературного героя.

Обладнання: ілюстрації учнів до вивчених балад.

Тип уроку: урок застосування вмінь та навичок.

Вид уроку: урок розвитку зв’язного мовлення.

Перебіг уроку

I. Організаційний етап

II. Ет ап усебічної перевірки знань учнів

;; Бесіда

1. Що називають баладою?

2. Назвіть балади, які ми з вами вивчали, та їхніх авторів.

3. Згадайте, що включає в себе характеристика літературного

героя.

4. Що потрібно зробити, щоб розповідь була послідовною та пе-

реконливою?

III. Ет ап підготов ки учнів до активного

та свідомого засво єння нового матеріалу

;; Повідомлення теми нового матеріалу

;; Формулювання разом з учнями цілей та завдань

вивчення нового матеріалу

Отже, сьогодні на уроці ми повинні:

повторити…

зрозуміти…

дізнатися…

розвинути…

;; Показ практичної значущості вивчення нового матеріалу, мотивація

навчальної діяльності

Протягом минулих уроків ми вивчали і фольклорні, і літературні балади. Сьогодні на уроці я пропоную вам дати характеристику герою однієї з цих балад, який вам найбільше сподобався.

А хто буде найбільш переконливим, вирішимо наприкінці уроку.

;; Постановка перед учнями навчальної проблеми

Отож я пропоную вам докласти максимум зусиль для пред-

ставлення улюбленого героя епосу.

IV. Етап перевірки знань учнів

;; Запитання до учнів

1. Що називають планом?

2. Який різновид плану найкраще підійде для нашої роботи?

Чому?

;; Перевірка та корекція складених удома планів характеристики

літературного героя

;; Робота в четвірках над коригуванням планів

Приблизний план

I. Героєм якого твору є персонаж?

II. Характеристика літературного героя.

1. Історичні умови появи персонажа.

2. Походження.

3. Зовнішність, мова.

4. Вчинки.

5. Моральні якості.

6. Стосунки з людьми.

III. Пояснити, чому був вибраний саме цей герой.

;; Підготовка учнів до відповідей. Робота в парах

Виклад характеристики персонажа сусідові по парті. Аналіз

характеристики, зауваження щодо її викладу.

;; Заслуховування відповідей учнів

;; Вибір найбільш переконливої розповіді та його обґрунтування

V. З акріплення нового матеріалу

;; Рефлексія. Інтерактивна вправа «Продовж речення»

  • Для мене відкриттям стало те, що…
  • На уроці мені найбільше запам’яталося…
  • Я зрозумів (зрозуміла), що…

VI. Ет ап інформув ання учнів про дом ашнє завдання,

інструктаж з його виконання

;; Завдання для всього класу

Повторити вивчене, підготуватися до тематичної контрольної

роботи за темою «Билини і балади».

Категорія: Зарубіжна література 7 клас (нова програма) | Додав: uthitel (08.10.2016)
Переглядів: 258 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: