Урок № 28 Моя уявна подорож історичними місцями України - Вступ до історії України 5 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Вступ до історії України 5 клас

Урок № 28 Моя уявна подорож історичними місцями України

Урок № 28

Моя уявна подорож історичними місцями України

Мета: розширити знання про історичні пам’ятки та місця України, навчити самостійно здобувати знання, користуючись додатковою літературою та Інтернет-джерелами, розвивати ораторські здібності та творчі уміння, уміння працювати у малих групах; виховувати інтерес до вивчення вітчизняної історії та розуміння необхідності збереження історичних пам’яток.

Тип уроку: сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу.

Форма уроку: практичне заняття.

Обладнання: підручник, атлас, ілюстрації.

Очікувані результати: учні зможуть розповідати на основі матеріалу додаткової літератури про історичні пам’ятки та місця України, уживаючи при цьому відповідні історичні поняття та терміни; висловлювати власне ставлення до цих пам’яток і усвідомлювати необхідність їх збереження, показувати на карті місце розташування вказаних пам’яток.

Історія — це жива пам’ять навколо нас.

І.   Організаційний етап

II. Актуалізація опорних знань

Бесіда

1.   У яких історичних місцях України ви бували?

2.   Які історичні пам’ятки вам запам’яталися?

ІІІ.  Мотивація навчальної діяльності

Вправа «Незакінчені речення»

Запропонувати учням продовжити одне з речень, формулюючи свої очікування від уроку.

1.   Я хочу дізнатися про…

2.   Я хочу навчитися…

IV.   Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу

Завдання

Поставте запитання, на які маємо знайти відповідь наприкінці уроку.

Уявна подорож

Учні по черзі запрошують однокласників до уявної подорожі історичними місцями України. Свої розповіді п’ятикласники супроводжують роботою з картою та демонструванням відповідних ілюстрацій.

Учні-екскурсанти ставлять уточнюючі запитання учням-екскурсоводам.

Журі, до складу якого входять, наприклад, учні інших п’ятих класів або старших класів навчального закладу, оцінює роботу екскурсоводів за такими критеріями:

1.   Історична достовірність інформації.

2.   Мовленнєва культура екскурсоводів.

3.   Робота з картою.

4.   Ілюстративний матеріал.

5.   Відповіді на запитання однокласників.

6.   Внесок у роботу кожного члена групи.

Наприкінці уроку журі оголошує кращих екскурсоводів, які в подарунок отримують, наприклад, книгу з історії України або відповідне посвідчення.

V.  Закріплення та систематизація вивченого матеріалу

Робота з епіграфом

Прочитайте епіграф до уроку, записаний на дошці. Поясніть, як ви розумієте зміст цих слів.

Вправа «Незакінчені речення»

Закінчіть речення.

1.   Для мене сьогодні важливим було…

2.   Сьогодні я навчився/дізнався…

3.   Мені хотілося б надалі дізнатися/навчитися…

VІ.   Підсумки уроку

Перевірка виконання завдань, аналіз типових помилок.

VІІ. Домашнє завдання

1.   Підручник.

2.   Творче завдання. За допомогою художніх засобів (малюнок, графіка) на аркуші формату А4 відобразіть історичну пам’ятку або історичне місце України, яке вам найбільше сподобалося під час уявної подорожі.

 

Категорія: Вступ до історії України 5 клас | Додав: uthitel (31.12.2013)
Переглядів: 6111 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.3/3
Всього коментарів: 1
1  
123

Ім`я *:
Email *:
Код *: