Урок № 12 Узагальнюючий урок за темою 1 «Велика Французька революція кінця XVIII ст. Європа в період наполеонівських війн» і темою 2 «Європ - Всесвітня історія 9 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Всесвітня історія 9 клас

Урок № 12 Узагальнюючий урок за темою 1 «Велика Французька революція кінця XVIII ст. Європа в період наполеонівських війн» і темою 2 «Європ

Урок № 12

Узагальнюючий урок за темою 1 «Велика Французька революція кінця XVIII ст. Європа в період наполеонівських війн» і темою 2 «Європа в добу революцій 1848—1849 рр.»

Мета: повторити, узагальнити та закріпити знання учнів про особливості розвитку суспільства; формувати вміння порівнювати історичні події й особистостей; визначити закономірності та особливості становлення й розвитку суспільства, ролі держави, станів, впливу зовнішніх і внутрішніх чинників на суспільство; розглянути закономірності й особливості революцій; висловлювати власну думку та поважати думку інших.

Тип уроку: узагальнюючий урок.

Форма проведення:  урок-подорож.

Обладнання: роздавальний матеріал.

Очікувані результати:  учні навчаться: називати дати історичних подій, які вивчалися; показувати на карті території країн, де відбувалися революції та війни; пояснювати поняття тем, які вивчалися; давати характеристику видатних особистостей цього періоду; тлумачити, співвідносити і застосовувати поняття, які вивчалися.

І.   Організаційний момент

Повідомити учням тему та завдання уроку, проінформувати про форми роботи.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь

Перевірка творчого домашнього завдання

Учні презентують узагальнюючу таблицю «Революції 1848—1849 рр. у Європі».

ІII.  Узагальнення й систематизація навчальних знань

Проблемне запитання

Чи можна вважати революції кроком до прогресивного розвитку суспільства?

Робота в групах

Об’єднати учнів у п’ять груп відповідно до кількості країн, запропонованих для розгляду: Велика Британія, Франція, Російська імперія, німецькі держави, італійські держави, Австрійська імперія. Кожна група готує розповідь про відповідну країну за планом:

1.   Державний устрій.

2.   Економічний розвиток.

3.   Суспільно-політичні відносини.

4.   Революційні події.

5.   Війни.

Після підготовки учні представляють результати роботи, які узагальнюються у вигляді єдиної таблиці. Обговорення відбувається за пунктами плану.

IV.   Підсумки уроку

Робота над проблемним запитанням

Організувати роботу над проблемним запитанням. Узагальнюючи відповіді учнів, звернути їхню увагу те, що революція — це миттєва (у розумінні загального розвитку) зміна, яка не завжди приводить до очікуваних результатів, але іноді без революційних змін подальший розвиток неможливий.

V.  Домашнє завдання

Підготуватися до уроку підсумкового контролю.

 

З�m� �;(  p{ yle-link:Shapka; mso-ansi-font-size:12.0pt; mso-bidi-font-size:12.0pt; color:black; mso-ansi-language:UK; font-style:italic;} span.SubHead0 {mso-style-name:"SubHead Знак"; mso-style-unhide:no; mso-style-locked:yes; mso-style-parent:"MainText Знак"; mso-style-link:SubHead; mso-ansi-font-size:12.0pt; mso-bidi-font-size:12.0pt; color:black; mso-ansi-language:UK; font-weight:bold; font-style:italic;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt;} @page WordSection1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:2.0cm 42.5pt 2.0cm 3.0cm; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} -->

Урок № 12

Узагальнюючий урок за темою 1 «Велика Французька революція кінця XVIII ст. Європа в період наполеонівських війн»
і темою 2 «Європа в добу революцій 1848—1849 рр.»

Мета: повторити, узагальнити та закріпити знання учнів про особливості розвитку суспільства; формувати вміння порівнювати історичні події й особистостей; визначити закономірності та особливості становлення й розвитку суспільства, ролі держави, станів, впливу зовнішніх і внутрішніх чинників на суспільство; розглянути закономірності й особливості революцій; висловлювати власну думку та поважати думку інших.

Тип уроку: узагальнюючий урок.

Форма проведення:  урок-подорож.

Обладнання: роздавальний матеріал.

Очікувані результати:  учні навчаться: називати дати історичних подій, які вивчалися; показувати на карті території країн, де відбувалися революції та війни; пояснювати поняття тем, які вивчалися; давати характеристику видатних особистостей цього періоду; тлумачити, співвідносити і застосовувати поняття, які вивчалися.

І.   Організаційний момент

Повідомити учням тему та завдання уроку, проінформувати про форми роботи.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь

Перевірка творчого домашнього завдання

Учні презентують узагальнюючу таблицю «Революції 1848—1849 рр. у Європі».

ІII.  Узагальнення й систематизація навчальних знань

Проблемне запитання

Чи можна вважати революції кроком до прогресивного розвитку суспільства?

Робота в групах

Об’єднати учнів у п’ять груп відповідно до кількості країн, запропонованих для розгляду: Велика Британія, Франція, Російська імперія, німецькі держави, італійські держави, Австрійська імперія. Кожна група готує розповідь про відповідну країну за планом:

1.   Державний устрій.

2.   Економічний розвиток.

3.   Суспільно-політичні відносини.

4.   Революційні події.

5.   Війни.

Після підготовки учні представляють результати роботи, які узагальнюються у вигляді єдиної таблиці. Обговорення відбувається за пунктами плану.

Категорія: Всесвітня історія 9 клас | Додав: uthitel (19.11.2013)
Переглядів: 1180 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: