Урок № 9 Узагальнення знань за темою «Середньовічний світ Західної Європи» - Всесвітня історія 7 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Всесвітня історія 7 клас

Урок № 9 Узагальнення знань за темою «Середньовічний світ Західної Європи»

Урок № 9

Узагальнення знань за темою
«Середньовічний світ Західної Європи»

Мета: оцінити навчальні досягнення учнів, набуті під час вивчення теми «Середньовічний світ Західної Європи».

Обладнання: карта світу, Європи, роздавальний матеріал.

Тип уроку: перевірки рівня знань, умінь, навичок.

Очікувані результати: учні зможуть отримати оцінку рівня знань, умінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Середньовічний світ Західної Європи».

I.       Організаційний момент

II.     Перевірка рівня знань, умінь і навичок

Контрольна робота

І варіант

1.   Укажіть, яке твердження є неправильним.

А  Велике переселення народів привело до знищення Західної Римської імперії

Б   На чолі германських племен були конунги

В  Серед варварських племен було поширене християнство

Г   Феодали отримували за службу землю

2.   Підкресліть зайве слово в переліках.

1)  Король, герцог, самурай, маркіз, маркграф.

2)  Цех, ремісник, гільдія, підмайстер, шедевр.

3.   Порівняйте правителів за самостійно визначеними критеріями.

Критерії для порівняння

 

Хлодвіг

 

Карл Великий

 

 

 

 

 

4.   Установіть відповідність між поняттями та їх визначеннями.

1   Ратуша

2   Король

3   Цех

4   Стан

А  Група населення з певними правами та обов’язками

Б   Голова держави

В  Система взаємопідпорядкування всередині класу феодалів

Г   Будинок міського самоврядування

Д  Професійне об’єднання ремісників

 

5.   Дайте визначення наведених понять.

      «Феодальна драбина» — …

      Велике переселення народів — …

6.   Установіть хронологічну послідовність подій.

А  «Чорна смерть» у Європі

Б   Проголошення Карла Великого імператором

В  Прийняття Хлодвігом християнства

Г   Битва при Пуатьє

7.   Намалюйте схему устрою цеху.

8.   Продовжте розповідь.

      Одного разу під час розподілу військової здобичі Хлодвіг забажав понад своєї частки ще й чашу, оздоблену коштовностями. Усі воїни погодилися, крім одного, який…

9.   Продовжте ланцюжок (щонайменше п’ять слів).

      Гільдія — торгівля — …

10. Охарактеризуйте устрій середньовічних міст та їх боротьбу за право на самоврядування (магдебурзьке право).

ІІ варіант

1.   Укажіть, яке твердження є неправильним.

А  Держава вандалів була розташована на Піренейському півострові

Б   Торговці об’єднувалися в гільдії

В  Магістрат засідав у ратуші

Г   Духовенство — це «ті, що моляться»

2.   Підкресліть зайве слово в переліках.

1)  Остготи, вандали, пуни, германці, бургунди.

2)  Гільдія, торгівля, Ганза, склад, трипілля.

3.   Порівняйте держави за самостійно визначеними критеріями.

Критерії для порівняння

 

Держава франків за часів Хлодвіга

 

Імперія Карла Великого

 

 

 

 

 

4.   Установіть відповідність між поняттями та їх визначеннями.

1   Рейхстаг

2   Гільдія

3   Конунг

4   Бургомістр

А  Будинок для засідань місцевої ради

Б   Голова германського племені

В  Виборний голова міста

Г   Об’єднання торговців

Д  Представницький орган у Німеччині

 

5.   Дайте визначення наведених понять.

      Натуральне господарство — …

      Внутрішня колонізація — …

6.   Установіть хронологічну послідовність подій.

А  Укладення Верденської угоди

Б   Проголошення королем Піпіна Короткого

В  Битва при Суассоні

Г   Виникнення папської держави

7.   Намалюйте схему «феодальної драбини».

8.   Продовжте розповідь.

      Посланець Піпіна Короткого прибув до Риму та спитав у Папи Римського, чи може людина, яка не має влади, називатися королем. Папа відповів…

9.   Продовжте ланцюжок (щонайменше п’ять слів).

      Цех — ремесло — …

10. Охарактеризуйте причини та шляхи виникнення середньовічних міст.

Відповіді на завдання контрольної роботи

І варіант

1.   В.

2.   1) самурай; 2) гільдія.

4.   1Г, 2Б, 3Д, 4А.

6.   В, Г, Б, А.

ІІ варіант

1.   А.

2.   1) пуни; 2) трипілля.

4.   1Д, 2Г, 3Б, 4В.

6.   В, Б, Г, А.

III.   Підсумки уроку

Перевірка виконання завдань, аналіз типових помилок.

IV.    Домашнє завдання

Випереджальне завдання. Складіть кросворд (напишіть твір-роздум, реферат тощо) за темою «Релігійно-церковне життя середньовічної Європи».

Категорія: Всесвітня історія 7 клас | Додав: uthitel (29.11.2013)
Переглядів: 3728 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: