Урок № 53 Аналіз контрольної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Навчальне аудіювання - Українська мова 8 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Українська мова 8 клас

Урок № 53 Аналіз контрольної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Навчальне аудіювання

Урок № 53

Аналіз контрольної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Навчальне аудіювання

Мета: проаналізувати результати контрольної роботи, удосконалювати знання та вміння учнів, формувати вміння знаходити помилки у своєму й чужому мовленні, уміти пояснювати їх за допомогою правил; навчати вміння сприймати на слух незнайомий текст і розуміти з одного прослуховування зміст, тему, ідею; розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу

Очікувані результати: учні аналізують результати контрольної роботи; знаходять помилки у власному й чужому мовленні, пояснюють їх за допомогою вивчених правил; сприймають на слух незнайомий текст і розуміють з одного прослуховування зміст, тему, ідею.

Обладнання: словники, пам’ятка «Робота над власними помилками», тексти для аудіювання

Тип уроку: контроль і корекція знань.

§ I.   Актуалізація опорних знань учнів

1.   Опрацювання таблиці «Види помилок».

(Див. урок № 10.)

2.   Бесіда.

— Які бувають види помилок?

— Як їх уникнути?

§ II.  Мотивація навчальної діяльності школярів. Повідомлення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

Сьогодні на уроці ми повинні вдосконалити знання та вміння знаходити помилки в мовленні та пояснювати їх за вивченими правилами.

§ IІІ.  Основний зміст роботи

1.   Аналіз контрольної роботи учителем.

1)   Загальна характеристика виконання контрольної роботи.

2)   Огляд найкращих контрольних робіт.

2.   Опрацювання пам’ятки «Робота над власними помилками».

(Див. урок № 10.)

3.   Колективна робота над типовими помилками.

(Учні записують слова й речення з орфограмами й пунктограмами, на які було зроблено найбільше помилок.)

4.   Індивідуальна робота учнів над помилками.

(Учні самостійно заповнюють таблицю.)

Слово або речення, у якому було допущено помилку

Правило

Приклад

 

 

 

 

5.   Тренувальні вправи, спрямовані на виправлення помилок і повторення та запам’ятовування орфограм.

6.   Складання речень на повторення пунктограм.

7.   Робота з підручником.

1)   Опрацювання теоретичного матеріалу

2)   Виконання вправ і завдань

8.   Проведення навчального аудіювання.

1)   Читання вчителем тексту художнього або наукового стилю.

(Слухаючи учителя, необхідно глибоко проникати в зміст тексту, щоб зрозуміти взаємозв’язок явищ, фактів, подій, описаних у тексті, з’ясувати особливості композиції твору, причинно-на­слідкові зв’язки в ньому.)

2)   Відповідь на запитання до тексту.

§ ІV.  Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

1.   Завдання для всього класу.

1)   Опрацювати теоретичний матеріал

2)   Виконати вправи

2.   Індивідуальне завдання.

1)   Скласти самодиктант, виходячи з найпоширеніших орфографічних та граматичних помилок. Дібрати приклади до слів і речень, у яких допущено помилки.

2)  Підготувати повідомлення на лінгвістичну тему в науковому стилі «Речення зі звертаннями, вставними і вставленими конструкціями».

§ V.  Підсумки уроку

Самостійна робота.

Складіть індивідуальний план роботи над удосконаленням грамотності.

Категорія: Українська мова 8 клас | Додав: uthitel (29.04.2014)
Переглядів: 838 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: