Урок № 91 Аналіз контрольної роботи - Українська мова 5 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Українська мова 5 клас

Урок № 91 Аналіз контрольної роботи

 

Урок № 91

Аналіз контрольної роботи

Мета: удосконалити знання, уміння й навички з фонетики та орфографії; розвивати вміння узагальнювати, систематизувати вивчене, проводити колективну та індивідуальну роботу над допущеними помилками; розвивати самостійність мислення; підвищувати культуру усного й писемного мовлення

Очікувані результати: учні вміють знаходити, аналізувати, виправляти помилки, допущені в контрольній роботі; добирають власні приклади на вивчені правила; грамотно висловлюють думки.

Обладнання: підручник, дидактичний матеріал, картки

Тип уроку: застосування знань і формування вмінь.

§ І.   Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

Зараз ми, нарешті, дізнаємось, хто одержить перепустку до країни Лексикології. А деякі учні попрацюють над допущеними помилками, і в них теж з’явиться можливість потрапити до цієї чудової країни.

§ ІІ.  Основний зміст роботи

1.   Загальна характеристика результатів контрольної роботи.

2.   Колективна робота над типовими помилками.

(Учні записують слова з орфограмами, на які було зроблено найбільше помилок.)

3.   Індивідуальна робота над помилками.

(Учні самостійно заповнюють таблицю.)

Слово, у якому було допущено помилку

Орфограма

Власні приклади

Земля

Уживання великої літери та лапок у власних назвах

Венера, Архімед, вірш «Заповіт»

Кам’яні

Уживання апострофа

 

 

 

 

4.   Робота з картками.

4.    Робота з картками.

Картка 1

Запишіть слова, вставляючи пропущені букви, поясніть правопис.

Як одспіває хурделицями з..ма, як від..звонить вона ожеледцем — тоненькою і бл..скучою, мов кр..шталь, кригою на кущах та д..р..вах, і сонечко вгріє землю та води, зби-раєт..ся Данило Коряк до лісу, до своєї сторо..ки. Там він має оберігати од усякої напасті ці-лий лан лісової розсади: дрібнен..ких дубків, що недавно ще спали у ж..лудях, а в..сною про-клюнулися із землі двома-трьома листочками та й пішли в ріст, бер..зок, в’язків, кленочків, осичок і приземкуватих пухнастих сосонок, схожих на їжаків.

(Гр. Тютюнник)

 

Картка 2

Запишіть слова, вставляючи пропущені букви, поясніть правопис.

Чого тіл..ки немає у Даниловому ланту..і: тут і ніж, і ложка, і шматок дроту, і казанок; пш..но і сало, цибуля й борошно, картопля й сіль, хліб і сухарі; а ще в..ликі садівниц..кі но-жиці, пилка, сокира, терпуг; а ще гачки, важки та поплавці до вудок; ще коробочок десять сірників, загорнутих у шмат парусини, щоб не одвологли в дощ.

(Гр. Тютюнник)

 

Картка 3

Запишіть слова, вставляючи пропущені букви, поясніть правопис.

Дорога до лісу низова, де-не-де п..р..лита повінню, хоч і не глибоко: Данилові можна перебр..сти, а Кузь..і треба об..ігати кружка, по сухому, якщо старий не візьме його під пахву та не перенесе. Проте Кузь..і дужче подобається об..ігати, бо по дорозі можна буде погавкати на лелек, що, немов сажнями, обмірюють кроками калюжки, шукаючи поживи. Кузьки вони не боят..ся, знають уже його жартівливу вдачу: підбігти близенько й погавкати. Адже вони щов..сни прилітают.. сюди, а Кузька щов..сни йде в ліс, то й звикли до нього.

(Гр. Тютюнник)

 

Картка 4

Запишіть слова, вставляючи пропущені букви, поясніть правопис.

За зиму сторо..ка — хатка об однім віконці й під соломою — постаріла, дужче вгрузла в землю, стоїт.. під самісін..кою горою серед грушевого та черемхового цвіту, як вулик. Кузька об..ігає її кругом, шкребет..ся лапами в низьке віконце, що немовби вицвіло за зиму, тоді ки-дається під поріжок до свого кубла. Але там во..ко, сіно пахне цвіл..ю, дошки — гри..ком і трухлявиною.

(Гр. Тютюнник)

§ ІІІ.  Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

1)   Повторити теоретичний матеріал

2)   Виконати вправи

§ VI.  Підсумок уроку

1.   «Опитування-інтерв’ю».

(Використовується інтерактивний метод «Мікрофон».)

— Що, на вашу думку, треба робити, щоб удосконалювати свої знання?

2.   Завдання учням.

1)   Наведіть декілька народних прислів’їв про науку.

2)   Поясніть значення наведеного вислову.

З усіх скарбів знання найцінніше, тому що воно не може бути ні вкраденим, ні загубленим, ані знищеним.

Категорія: Українська мова 5 клас | Додав: uthitel (28.03.2014)
Переглядів: 887 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: