Урок № 14 Контрольна робота № 1. «Повторення вивченого в початкових класах». Тестування - Українська мова 5 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Українська мова 5 клас

Урок № 14 Контрольна робота № 1. «Повторення вивченого в початкових класах». Тестування

Урок № 14

Контрольна робота № 1. «Повторення вивченого в початкових класах». Тестування

Мета: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь і навичок; розвивати комунікативні вміння, культуру мовлення учнів

Очікувані результати: учні розрізняють самостійні та службові частини мови; знають вивчені правила, знаходять і виправляють помилки у власних відповідях.

Обладнання: тестові завдання у двох варіантах

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.

  • І.   Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

Сьогодні ви виконаєте контрольну роботу з теми «Повторення вивченого в початкових класах». Намагайтеся бути зібраними й уважними. Бажаю вам успіхів!

  • ІІ.  Основний зміст роботи

Проведення контрольного тестування.

1)   Інструктаж щодо виконання тестових завдань.

Ознайомлення п’ятикласників із критеріями оцінювання тестових завдань: за правильне виконання завдань № 1–6 (початковий та середній рівні) учні отримують по 1 балу; за правильне виконання завдань № 7–8 (достатній рівень) — по 1,5 бала; за виконання завдання № 9 (високий рівень) максимальна оцінка — 3 бали.

2)   Виконання учнями тестових завдань.

Варіант І

1.   Укажіть рядок, у якому всі слова — іменники.

А   дуб, височінь, стеля, жайвір

Б   день, веселка, зоріти, щастя

В   матінка, життя, високо, м’яч

Г   зоря, дідусь, озеро, мій

2.   Укажіть рядок, у якому всі слова — прикметники.

А   учорашній, березовий, хвилястий, твій

Б   веселий, багряний, барвистий, квітка

В   блакитний, осінній, мамин, шкільний

Г   урочистий, почорніти, ведмежий, пухнастий

3.   Укажіть рядок, у якому всі слова — прислівники.

А   вранці, віч-на-віч, п’ятеро, швидко

Б   старанно, де-не-де, бігти, сьогодні

В   безмежно, гарно, зліва, віддавна

Г   турботливо, надворі, двір, голосно

4.   Укажіть рядок, у якому всі дієслова належать до І дієвідміни й пишуться з літерою е (є).

А   пиш..те, малю..ш, розповіда..ш, печ..ш

Б   люб..ш, каж..ш, крич..ш, усміха..шся

В   сп..ш, роб..ш, приход..ш, диха..ш

Г   говор..ш, ід..ш, хлюпа..ш, плив..ш

5.   Укажіть речення, у якому вжито прийменник.

А   Степові квіти приваблюють комах весною й улітку.

Б   Найбільше я люблю лагідну пору бабиного літа.

В   Уже вітер ворушив на леваді чуби туманів.

Г   Хочете почастувати своїх близьких чаєм?

6.   Укажіть речення, у якому вжито сполучник.

А   Дрібні осінні дощики зовсім не схожі на літні грози.

Б   Моторні білочки ховають під мох у дупла дерев лісові горіхи й жолуді, збирають і сушать гриби.

В   У багатьох походах побував Кий.

Г   Козаки жили в Січі товариством у кількох довжелезних куренях.

7.   Поставте особові займенники я, він у форму родового відмінка, складіть із ними речення.

8.   Запишіть два числівники, які відповідають на питання скільки? Складіть із ними речення.

9.   Перепишіть речення, розкривши дужки й, де треба, поставивши лапки. Визначте частини мови.

В опері (К,к)атерина за твором (Т,т)араса (Ш,ш)евченка головну партію виконувала видатна українська співачка (О,о)ксана (П,п)етрусенко.

Відповіді: 1 А, 2 В, 3 В, 4 А, 5 В, 6 Б.

Варіант ІІ

1.   Укажіть рядок, у якому всі слова — іменники.

А   мудрість, сопілка, радіти, будинок

Б   мрія, олень, одинадцять, брат

В   правда, барвінок, річка, зозуля

Г   легенда, козак, черешня, зелений

2.   Укажіть рядок, у якому всі слова — прикметники.

А   залізний, український, бабусин, вересневий

Б   великий, Валин, мій, білий

В   красивий, дерев’яний, вербовий, плакати

Г   дужий, кольоровий, п’ятнадцятий, різдвяний

3.   Укажіть рядок, у якому всі слова — прислівники.

А   восени, учора, дзвінко, де-не-де

Б   напам’ять, чарівно, кобза, чисто

В   лагідно, старанно, безперервно, посмішка

Г   вгорі, троє, казково, опівночі

4.   Укажіть рядок, у якому всі дієслова належать до ІІ дієвідміни й пишуться з літерою и (ї).

А   кле..ш, сп..ш, крич..ш, тям..ш

Б   біж..ш, їд..ш, танцю..ш, береж..ш

В   ход..ш, чита..ш, співа..ш, диву..шся

Г   кот..ш, сид..ш, чеш..ш, розповіда..ш

5.   Укажіть речення, у якому вжито прийменник.

А   Сині тумани вкривають поля, сади, луки й ліси.

Б   Ранками на пониклі трави падають холодні роси.

В   Дерева тут одягнуті глицею й не пропускають холодного вітру.

Г   Школярі, допоможіть птахам пережити люті морози.

6.   Укажіть речення, у якому вжито сполучник.

А   Важкі коричневі жолуді падають із дубів.

Б   Кожна травичка на своєму корені росте.

В   Удень ще літо, а надвечір — осінь.

Г   На висохлій сосновій верхівці дятел вистукує барабанний дріб.

7.   Поставте особові займенники ми, вона в давальному відмінку, складіть із ними речення.

8.   Запишіть два числівники, які відповідають на питання котрий? Складіть із ними речення.

9.   Перепишіть речення, розкривши дужки й, де треба, поставивши лапки. Визначте частини мови.

Відомий український композитор (М,м)икола (Л,л)исенко за твором (М,м)иколи (Г,г)оголя написав оперу (Т,т)арас (Б,б)ульба.

Відповіді: 1 В, 2 А, 3 А, 4 А, 5 Б, 6 В.

  • ІІІ.  Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

1)   Повторити теоретичний матеріал

2)   Виконати вправи

  • ІV.  Підсумок уроку

Інтерактивна вправа «Мікрофон».

— Сьогодні на уроці найскладнішим для мене було…

Категорія: Українська мова 5 клас | Додав: uthitel (29.08.2014)
Переглядів: 15347 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: