Урок № 27 Контрольна робота № 2. «Давня поезія та драматургія. Творчість Г. Сковороди та І. Котляревського» - Українська література 9 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Українська література 9 клас

Урок № 27 Контрольна робота № 2. «Давня поезія та драматургія. Творчість Г. Сковороди та І. Котляревського»

Урок № 27

Контрольна робота № 2. «Давня поезія та драматургія.
Творчість Г. Сковороди та І. Котляревського»

Мета: узагальнити знання учнів з вивчених тем, виявити рівень знань, умінь та навичок з метою контролю й корекції; розвивати вміння висловлювати власні думки, логічне мислення, навички раціонального використання навчального часу

Очікувані результати: учні вміють користуватися набутими знаннями; обґрунтовують власні думки; пишуть зв’язне висловлювання на запропоновану тему.

Теорія літератури: фігурний (курйозний) вірш, шкільна драма, вертеп, афоризм, травестія, бурлеск, алюзія, пародія, силабо-тонічна система віршування.

Обладнання: тестові завдання у двох варіантах

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.

§ I.   Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

На цьому уроці в кожного з вас є можливість продемонструвати рівень володіння теоретичним матеріалом із теми «Давня поезія та драматургія. Творчість Г. Сковороди та І. Котляревського», уміння застосовувати знання на практиці. Успіхів вам!

§ ІІ.  Основний зміст роботи

1.   Інструктаж щодо виконання тестових завдань.

2.   Виконання учнями тестових завдань.

Початковий та середній рівні

(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)

1.   Віртуозним творцем фігурних (курйозних) віршів був

А   С. Климовський

Б   І. Котляревський

В   І. Величковський

Г   Б. Тетерваковський

2.   І. Карпенко-Карий зазначав, що «праматір’ю українського театру» є твір

А   «Володимир» Ф. Прокоповича

Б   «Наталка Полтавка» І. Котляревського

В   «Всякому місту — звичай і права» Г. Сковороди

Г   «Милость Божа» анонімного автора

3.   «Енеїда» за жанром є

А   байкою

Б   історичною драмою

В   соціально-побутовою драмою

Г   епічною бурлескно-травестійною поемою

4.   Подайте тлумачення поняття «алюзія».

5.   Що таке травестія?

6.   Продовжіть речення.

Літературний процес перших десятиліть ХІХ ст. відзначається одночасним розвитком таких літературних течій: ...

Достатній рівень

(Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)

7.   Виконайте одне із завдань.

А   З’ясуйте, у чому полягає національно-патріотичний пафос поезії «De libertate», яка ідея в ній втілена?

Б   Напишіть, що таке національний характер, які типи характерів змальовано в «Енеїді».

В   Визначте ознаки, що відрізняють нову українську літературу від давньої.

Високий рівень

(Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь оцінюється в 4 бали.)

8.   Виконайте одне із завдань.

Напишіть міні-твір на одну з тем.

А   Чи спроможна людина творити свою долю? (за п’єсою І. Котляревського «Наталка Полтавка»).

Б   Яке значення має для нас творчість Григорія Сковороди?

Відповіді: 1 В, 2 Б, 3 Г.

§ ІІІ.  Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

1.   Завдання для всього класу.

Повторити матеріал з теорії літератури.

2.   Індивідуальні завдання.

Підготувати розповідь-повідомлення про Г. Квітку-Основ’яненка.

3.   Творче завдання.

Скласти кросворд до вивченої теми.

§ ІV.  Підсумок уроку

Заключна бесіда.

— Чи задоволені ви якістю виконання контрольної роботи?

— Які завдання вам видалися найважчими?

— Чи виникла потреба повторити матеріал ще раз?

Категорія: Українська література 9 клас | Додав: uthitel (03.12.2013)
Переглядів: 4753 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: