Урок № 25 Контрольна робота № 2. «“Слово про похід Ігорів”, твори Т. Шевченка, І. Франка» - Українська література 8 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Українська література 8 клас

Урок № 25 Контрольна робота № 2. «“Слово про похід Ігорів”, твори Т. Шевченка, І. Франка»

Урок № 25

Контрольна робота № 2. «"Слово про похід Ігорів”, твори Т. Шевченка, І. Франка»

Мета: перевірити знання, уміння та навички учнів із вивчених тем із метою подальшої корекції; розвивати здатність зосереджувати увагу

Очікувані результати: учні демонструють знання, уміння та навички, набуті під час вивчення теми.

Теорія літератури: філософська лірика, силабо-тонічне віршування, рима, стопа, віршовий розмір, історична поема.

Обладнання: тестові завдання у двох варіантах

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.

§ І.   Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

Сьогодні ви маєте показати знання творів «Слово про похід Ігорів», Т. Шевченка, І. Франка. Успіху вам!

§ ІІ.  Основний зміст роботи

1.   Інструктаж щодо виконання тестових завдань.

2.   Виконання учнями тестових завдань.

Початковий та середній рівні

(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)

1.   Головна думка «Слова про похід Ігорів»

А   величання князів та дружини

Б   заклик до єднання для боротьби проти зовнішніх ворогів

В   заклик до помсти половцям за те, що полонили князя Ігоря

Г   подяка простим воїнам князевої дружини

2.   Рядки

Страшно впасти у кайдани,
Умирать в неволі,
А ще гірше — спати, спати,
І спати на волі...

      взято з вірша Т. Шевченка

А   «Мені однаково...»

Б   «Ой три шляхи широкії...»

В   «Минають дні, минають ночі...»

Г   «Думи мої, думи мої...»

3.   Яким ім’ям не називали І. Франка?

А   Великий Каменяр

Б   Кобзар

В   український Мойсей

Г   велетень філософської думки

4.   Двоскладова стопа з наголосом на першому складі — це

А   ямб

Б   хорей

В   анапест

Г   амфібрахій

5.   Продовжте речення.

      Рима — це...

6.   Дайте визначення філософської лірики.

Достатній рівень

(Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)

7.   Визначте віршовий розмір поетичного уривка.

Наша ціль — людське щастя і воля,
Розум владний без віри основ.

(І. Франко)

Високий рівень

(Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь оцінюється в 4 бали.)

8.   Виконайте одне із завдань.

А   Дайте характеристику князя Ігоря.

Б   Напишіть текст реклами поеми І. Франка «Іван Вишенський».

В   Візьміть «інтерв’ю» у ліричного героя вірша Т. Шевченка «Думи мої, думи мої...»

Відповіді: 1 Б, 2 В, 3 Б, 4 А.

§ ІІІ.  Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

1.   Завдання для всього класу.

Знайти цікаві факти про життя та творчість Лесі Українки.

2.   Індивідуальні завдання.

1)   Підготувати повідомлення про боротьбу письменниці з хворобою.

2)   Підготувати переказ змісту міфу про Прометея.

§ ІV.  Підсумок уроку

Заключна бесіда.

— Як ви оцінюєте свої знання з вивчених тем?

— З якої теми вам забракло знань?

Категорія: Українська література 8 клас | Додав: uthitel (29.11.2013)
Переглядів: 3245 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: