Урок № 11 Контрольна робота № 1. «Вступ. Усна народна творчість» - Українська література 8 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Українська література 8 клас

Урок № 11 Контрольна робота № 1. «Вступ. Усна народна творчість»

Урок № 11

Контрольна робота № 1. «Вступ. Усна народна творчість»

Мета: перевірити знання учнів із теми «Вступ. Усна народна творчість»; оцінити рівень знань та вмінь із метою подальшої корекції; розвивати акуратність, уважність, здатність зосереджуватися на виконанні завдання

Очікувані результати: учні демонструють добрі знання теоретичного матеріалу, уміють застосувати їх на практиці.

Теорія літератури: художній образ, художній твір, народні історичні пісні, думи.

Обладнання: тестові завдання у двох варіантах

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.

§ І.   Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

На цьому уроці в кожного з вас є можливість продемонструвати володіння теоретичним матеріалом з теми «Вступ. Усна народна творчість», уміння застосувати його на практиці. Успіхів вам!

§ ІІ.  Основний зміст роботи

1.   Інструктаж щодо виконання тестових завдань.

2.   Виконання учнями тестових завдань.

Початковий та середній рівні

(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)

1.   Продовжте речення.

      Історична пісня — це ... Наприклад ...

2.   Яка з історичних пісень належить до циклу про боротьбу козаків із турецько-татарськими нападниками?

А   «Та, ой, як крикнув же козак Сірко»;

Б   «Ой Морозе, Морозенку, ти славний козаче...»;

В   «Чи не той то Хміль»;

Г   «За Сибіром сонце сходить».

3.   Укажіть, чому козаки проклинали Марусю Богуславку з однойменної народної думи?

А   Тому що вона їх зрадила;

Б   тому що не відпустила їх на волю;

В   тому що сміялася з них;

Г   тому що нагадала про Великдень.

4.   Художній образ козака Сірка — це:

А   образ-персонаж;

Б   образ-пейзаж;

В   образ-переживання;

Г   образ-символ.

5.   Укажіть троп, використаний у наведеному уривку.

       «Чи щаслива та билинка, що росте на полі?»

А   Звертання;

Б   риторичне питання;

В   окличне речення;

Г   поетичний паралелізм.

6.   Продовжте речення.

      Головна думка пісні «Максим козак Залізняк» — ...

Достатній рівень

(Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)

7.   Дайте характеристику ліричної героїні пісні Марусі Чурай «Ой не ходи, Грицю...».

Високий рівень

(Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь оцінюється в 4 бали.)

8.   Виконайте одне із завдань.

А   Порівняйте героїв історичних пісень «Чи не той то Хміль» та «Ой, Морозе, Морозенку, ти славний козаче...».

Б   Напишіть, якою ви уявляєте собі темницю, де тримали сімсот козаків — героїв думи про Марусю Богуславку.

В   Складіть твір-роздум «Як я ставлюсь до відмови Марусі Богуславки повернутися додому».

Відповіді: 2 Б, 3 Г, 4 А, 5 Б.

§ ІІІ.  Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

1.   Завдання для всього класу.

1)   Прочитати «Слово про похід Ігорів».

2)   Повторити відомості про героїчний епос.

2.   Індивідуальне завдання.

Підготувати декламацію «Плачу Ярославни» у перекладі Т. Г. Шевченка.

§ ІV.  Підсумок уроку

Заключна бесіда.

— Як ви оцінюєте свої знання з теми «Вступ. Усна народна творчість»?

— Які завдання були для вас складними?

— Що з теорії літератури ви знаєте недостатньо?

— Як би ви оцінили свою контрольну роботу?

Категорія: Українська література 8 клас | Додав: uthitel (29.11.2013)
Переглядів: 5864 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: