Урок № 52 А. Малишко. «Пісня про рушник». Виразне читання напам’ять - Українська література 7 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Українська література 7 клас

Урок № 52 А. Малишко. «Пісня про рушник». Виразне читання напам’ять

Урок № 52
А. Малишко. «Пісня про рушник». Виразне читання напам’ять
Мета: допомогти учням глибше усвідомити ідейно-художні особливості поезії А. Малишка, сприйняти її як художньо-естетичну цінність; розвивати навички виразного читання на-пам’ять, артистичні та ораторські здібності учнів
Очікувані результати: учні виразно читають вірш напам’ять, уміють його аналізувати, вислов-лювати власну думку.
Теорія літератури: ліричний вірш, ліричний герой; художні засоби.
Обладнання: підручник, портрет письменника, видання твору, ілюстрації до нього, аудіозапис пісні, художнього читання
Тип уроку: виразне читання напам’ять.
Дім — це там, де твоє серце.
Пліній Старший
І. Мотивація  навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку
1. Робота з епіграфом.
Поясніть зміст епіграфа до уроку.
2. Вступне слово вчителя.
Виступ перед аудиторією — це завжди подія. Ваше проникливе, задушевне читання поезії А. Малишка допоможе розкрити її багатий ідейно-художній зміст, красу й естетичну доверше-ність.
ІІ. Основний зміст роботи
1. Повідомлення учня.
(Учень розповідає про символіку вишитих українських рушників-оберегів.)
2. Колективна робота.
Повторення відомостей із теорії виразного читання.
3. Постановка виконавського завдання.
4. Робота в парах.
Читання поезії напам’ять.
5. Виразне читання напам’ять.
(Можна провести у вигляді конкурсу. Можливе виконання пісні соло чи групою.)
ІІІ. Закріплення знань, умінь і навичок
Творча робота.
Складіть сенкан до слів «мати», «рушник».
(Наприклад:
Ненька (мати)
Любляча, турботлива
Клопочеться, турбується, виглядає
Усе на її любові тримається
Порадниця (сила, опора, основа)
Полотно (рушник)
Біленьке, розшите
Витирає, зустрічає, проводжає
Скільки традицій у ньому закладено…
Оберіг)
ІV. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
Визначити риму, ритм поезії А. Малишка, виписати з вірша приклади художніх засобів.
V. Підсумок уроку
Пісенний конкурс.
(Клас об’єднується у дві-три команди (можна за рядами). Перемагає та команда, що назве пісню чи слова з неї останньою.)
Назвіть чи проспівайте рядки відомих народних або літературних пісень, що стали народ-ними.

Категорія: Українська література 7 клас | Додав: uthitel (11.02.2014)
Переглядів: 924 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: