Урок № 46 Контрольна робота № 4. «Творчість Е. Андієвської, В. Нестайка» - Українська література 6 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Українська література 6 клас

Урок № 46 Контрольна робота № 4. «Творчість Е. Андієвської, В. Нестайка»

Урок № 46

Контрольна робота № 4. «Творчість Е. Андієвської, В. Нестайка»

Мета:            виявити рівень знань, умінь і навичок учнів із метою корекції; розвивати творчу уяву, пам’ять, уміння висловлювати свої погляди на авторські ідеї та художні образи

Очікувані результати: учні знають зміст вивчених творів, уміють визначати елементи сюжету й жанрові ознаки, коментувати найяскравіші епізоди, характеризувати героїв, висловлювати власні судження про проблеми, порушені у творі.

Теорія літератури: неримований вірш (верлібр), притча, повість, пригодницький твір.

Обладнання: тестові завдання у двох варіантах

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.

  • І. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

Сьогодні у вас є можливість довести, що ви знаєте цікаві твори української дитячої пригодницької літератури, умієте визначати й переказувати ключові епізоди, розповідати про улюблених героїв, характеризувати їх, висловлювати свою думку про їхні вчинки, моральний вибір; можете робити висновки. Успіхів вам у виконанні контрольної роботи.

  • ІІ. Основний зміст роботи

1.   Інструктаж щодо виконання тестових завдань.

2.   Виконання тестових завдань.

Початковий і середній рівні

(За кожну правильну відповідь учні отримують по одному балу.)

1.   Риба з казки Е. Андієвської «Говорюща риба» опинилася на суші, тому що

А   її штормом викинуло на берег

Б   вона розбагатіла й захотіла помандрувати, побувати в інших світах

В   її прогнали за балакучість інші риби

Г   вона дуже закохалася в рибалку й вирішила спробувати щастя

2.   Головна думка казки Е. Андієвської «Говорюща риба»

А   коли потрібно, треба вміти промовчати

Б   треба вміти слухати одне одного, дружити

В   не можна мати секретів від подружжя

Г   не можна прагнути до неприродного для себе середовища

3.   За твором Е. Андієвської «Казка про яян», щоб вийти за межі свого міста, яянину треба було

А   довго та наполегливо шукати вихід

Б   підійти до брами й сказати: «Ти»

В   підійти до брами й просто відчинити її

Г   вчинити якийсь подвиг

4.   За повістю В. Нестайка «Тореадори з Васюківки», корову, що брала, за задумом хлопців, участь у кориді, звали

А   Контрибуція

Б   Контрреволюція

В   Констанція

Г   Революція

5.   Невелика повчально-алегорична оповідь, у якій приховано присутня мораль,— це визначення

А   притчі

Б   пригодницького твору

В   повісті

Г   поеми

6.   Продовжте речення.

Твір В. Нестайка «Тореадори з Васюківки» за жанром є…

Достатній рівень

(За кожну правильну відповідь учні отримують по 1,5 бала.)

7.   Схарактеризуйте Яву, героя повісті В. Нестайка «Тореадори з Васюківки», порівнявши його з Павлушею.

8.   Прокоментуйте останнє висловлювання консервної бляшанки з казки Е. Андієвської «Говорюща риба»: «…Сум, як відомо, має довгі ноги…»

Високий рівень

(За правильну відповідь учні отримують 3 бали.)

9.   Виконайте одне із завдань.

А   Висловіть свої міркування про те, чи добре бути в реальному житті «яянином».

Б   Продовжте пригоди Яви та Павлуші.

Відповіді: 1В, 2Б, 3Б, 4А, 5А.

  • ІІІ. Домашнє завдання

Повторити теоретичний матеріал.

  • IV. Підсумок уроку

Інтерактивна вправа «Мікрофон».

— Найважчим на уроці для мене було…

Категорія: Українська література 6 клас | Додав: uthitel (04.01.2015)
Переглядів: 3522 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: