Урок № 35 Контрольна робота № 3. «Творчість В. Винниченка, С. Чернілевського, І. Жиленко, О. Іваненко» - Українська література 6 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Українська література 6 клас

Урок № 35 Контрольна робота № 3. «Творчість В. Винниченка, С. Чернілевського, І. Жиленко, О. Іваненко»

Урок № 35

Контрольна робота № 3. «Творчість В. Винниченка, С. Чернілевського,
 І. Жиленко, О. Іваненко»

Мета:            виявити рівень знань, умінь і навичок учнів із метою їхньої корекції; розвивати пам’ять, уміння зосереджуватись, логічне та образне мислення, зв’язне мовлення

Очікувані результати: учні знають зміст творів, що вивчалися, уміють виділяти ключові епізоди, коментувати їх; визначають провідні мотиви поезій; висловлюють свою думку про них, характеризують героїв, описують своє ставлення до них, роблять висновки, оформлюють зв’язні висловлювання.

Теорія літератури: ліричний твір, строфа, епічний твір, головний герой, другорядні герої.

Обладнання: тестові завдання у двох варіантах

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.

  • І. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

Стосунки людини й світу завжди складні. Розібратися в них нелегко навіть дорослим. Та інколи діти дають уроки добра старшим. Що ви з цього приводу думаєте, як оцінюєте художній твір, як умієте висловлювати свої думки, покажете на контрольній роботі.

  • ІІ. Основний зміст роботи

1.   Інструктаж щодо виконання тестових завдань.

2.   Виконання тестових завдань.

Початковий і середній рівні

(За кожну правильну відповідь учні отримують по одному балу.)

1.   Федькові з оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник» забороняли навіть наближатися до Толі

А   бо Толя усі провини звертав на Федька

Б   тому що Толя дуже хворів

В   тому що Федько весь час підбивав панського синка на нерозважливі вчинки

Г   бо батьки ненавиділи панів

2.   Головна думка поезії С. Чернілевського «Теплота родинного інтиму» співзвучна з прислів’ям

А   чого мати навчить, того й батько не перевчить

Б   біля рідної матінки добре дитятку

В   мати однією рукою б’є, а другою гладить

Г   у семи няньок дитя без ока

3.   Учителем і натхненником Івана Федорова за історичною повістю О. Іваненко «Друкар книжок небачених» був

А   Іван Грозний

Б   Костянтин Острозький

В   Максим Грек

Г   Григорій Ходкевич

4.   Прочитайте рядки з вірша І. Жиленко й визначте, які художні засоби в ньому використано.

І раптом протрюхикав на коні
Дідусь Мороз. І загубив підкову.
Та не просту. А золоту. Таким,
На місяць схожим, серпиком лежала,—
аж розгубились в небі літаки,
кричали: «Мама!» —
Й крильцями дрижали.

А   метафори й порівняння

Б   пестливі слова й метафора

В   епітети й порівняння

Г   епітети й пестливо-зменшувальні слова

5.   Жар-птиця з однойменної поезії І. Жиленко є символом

А   світлої радості

Б   народної казки

В   екзотичної країни

Г   свята, карнавалу

6.   Продовжте речення.

Головний герой — це…

Достатній рівень

(За кожну правильну відповідь учні отримують по 1,5 бала.)

7.   Схарактеризуйте образ Федька-халамидника з однойменного оповідання В. Винниченка, порівняйте його з образом Толі.

8.   Коротко опишіть, як друкована книжка з’явилася в Україні.

Високий рівень

(За правильну відповідь учні отримують 3 бали.)

9.   Виконайте одне із завдань.

А   Висловіть свої судження про значення фантазії, творчої уяви, мрії в житті людини (на основі вивчених творів та власних спостережень).

Б   Продовжте історію Федька-халамидника, якби він залишився живим.

Відповіді: 1В, 2Б, 3В, 4Б, 5А.

  • ІІІ. Домашнє завдання

Повторити теоретичний матеріал.

  • IV. Підсумок уроку

Інтерактивна вправа «Мікрофон».

— Найважчим на уроці для мене було…

Категорія: Українська література 6 клас | Додав: uthitel (04.01.2015)
Переглядів: 2693 | Рейтинг: 4.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: