Урок № 69 Презентація творчого проекту «Свято літератури». Повторення та узагальнення вивченого за рік з української літератури - Українська література 5 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Українська література 5 клас

Урок № 69 Презентація творчого проекту «Свято літератури». Повторення та узагальнення вивченого за рік з української літератури

Урок № 69

Презентація творчого проекту «Свято літератури».
Повторення та узагальнення вивченого за рік з української літератури

Мета: актуалізувати й узагальнити вивчене про українських письменників та їхні твори; розвивати пам’ять, уважність, уміння висловлювати власні думки й судження, образне та логічне мислення, зв’язне мовлення

Очікувані результати: учні знають зміст вивчених творів; уміють їх аналізувати та висловлювати про них власну думку; володіють навичками роботи у групах та індивідуально; уміють знаходити відповідну інформацію з різних джерел; презентувати результати своєї роботи.

Обладнання: костюми для вікторини «Упізнай героя», кросворди, ілюстрації за вивченими творами, відеокліпи та відеофільми учнів, стіннівки

Тип уроку: нестандартний (презентація творчого проекту).

§ I.   Актуалізація опорних знань учнів

Аналіз контрольної роботи.

§ ІІ.  Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

Зустріч із новою цікавою книгою, новим героєм — це завжди свято. Є надія, що таке свято було в нас протягом навчального року. А сьогодні ми підсумуємо вивчене, ви продемонструєте набуті навички й уміння працювати в групах та індивідуально з додатковою літературою, свої малярські, акторські та інші таланти. Уміння презентувати результати власної праці дуже важливі в сучасному світі, і ця перша наша спроба, сподіваюся, буде вдалою.

§ IІІ.  Основний зміст роботи

Презентація творчого проекту «Літературне свято».

1)   Виступ групи «акторів».

Група представляє костюмовану вікторину «Упізнай героя».

2)   Виступ групи «поетів».

Група проводить конкурс «Продовж поетичний рядок» (із вивчених напам’ять упродовж року віршів).

3)   Виступ групи «літературознавців».

Група презентує складені кросворди, що включають вивчені літературознавчі поняття й терміни, назви творів, імена героїв.

4)   Виступ групи «художників».

Група представляє свої ілюстрації (можна діафільми, комікси) за вивченими творами.

5)   Виступ групи «операторів-сценаристів».

Група представляє відеокліпи й відеофільми за вивченими у 5-му класі творами.

6)   Виступ групи «журналістів».

Група коментує матеріали стіннівок (подати результати соціологічного дослідження, анкетування про ставлення однокласників до вивчення літератури тощо).

7)   Виступ групи «мовознавців».

Група представляє найцікавіші, найдотепніші відповіді однокласників (усні та письмові) під рубрикою «Страшне перо не в гусака».

§ ІV.  Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Підготуватися до підсумкового уроку.

§ V.  Підсумок уроку

Інтерактивна вправа «Мікрофон».

— Я задоволений тим, що…

Категорія: Українська література 5 клас | Додав: uthitel (01.01.2014)
Переглядів: 1382 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: