Урок № 55 Поезії М. Рильського. Виразне читання напам’ять - Українська література 5 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Українська література 5 клас

Урок № 55 Поезії М. Рильського. Виразне читання напам’ять

Урок № 55

Поезії М. Рильського. Виразне читання напам’ять

Мета: допомогти учням за допомогою виразного читання напам’ять глибше усвідомити ідейно-художній зміст і красу поетичного слова М. Рильського; розвивати пам’ять, образне мислення, навички виразного читання напам’ять, артистичні здібності

Очікувані результати: учні вміють добре розповідати напам’ять поезії М. Рильського, аналізувати їх, висловлювати власні думки та враження, відчувають красу художнього слова.

Теорія літератури: інтонація, темп, пауза, логічний наголос, міміка, жести.

Обладнання: підручник, портрет М. Рильського, збірки його поезій

Тип уроку: виразне читання напам’ять.

§ І.   Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

Красиве, виразне читання, у яке вкладаються душа й почуття, дає нове життя кожній поезії. Читач ніби стає співавтором письменника, відкриває для себе й інших красу поетичного слова. Подивимося, як ви справилися зі своїм завданням — вразити слухачів майстерністю та знанням віршів М. Рильського.

§ ІІ.  Основний зміст роботи

1.   Колективна робота.

Повторення відомостей із теорії виразного читання (про темп, паузу, інтонацію, логічний наголос, міміку, жести).

2.   Робота в парах.

Повторення віршів напам’ять, відпрацювання техніки виразного читання.

3.   Виразне читання віршів напам’ять.

(Можна провести у вигляді конкурсу з обранням журі та визначенням переможців.)

§ ІІІ.  Закріплення знань, умінь та навичок

Інтерактивна вправа «Сонечко».

— Які риси характеру притаманні, на вашу думку, ліричному героєві поезій М. Рильського?

(Ліричний герой — чутливий до краси, любить природу, вразливий, поетичний, патріот рідного краю, талановитий, розуміє необхідність бережливого ставлення до навколишнього середовища.)

§ ІV.  Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

1)   Дібрати й записати 4–5 прикладів різних художніх засобів із поезій М. Рильського.

2)   Підготуватися до уроку «Література рідного краю».

§ V.  Підсумок уроку

Інтерактивна вправа «Мікрофон».

— Найкращим читцем, на мій погляд, сьогодні був (була)…

Категорія: Українська література 5 клас | Додав: uthitel (01.01.2014)
Переглядів: 689 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: