Урок №32. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2 - Українська література 5 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Українська література 5 клас

Урок №32. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2

Урок №32. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2

-   навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь та навичок з вивчених тем;

•  розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення;

 виховна: виховувати відповідальність, старанність.

Тип  уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання:тести.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

!. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

III. ІНСТРУКТАЖ УЧИТЕЛЯ СТОСОВНО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

IV. ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ 1 варіант Початковий рівень

1. В акровірші Л. Глібова «Химерний, маленький...» ідеться про... А бублик; Б вареник;

В песика; , Г галушку.

2. Головною вадою Недороля з повісті-казки Г. Малик була... А жорстокість; Б заздрісність; В жадібність; Г боягузтво.

3. Яка риса характеру висміюється в казці І. Франка «Фарбований Лис»? А Хитрість; Б жорстокість; В хвалькуватість; Г лінь.

Середній рівень

1. Доведіть, що вислів «Нема троянд без колючок» — приказка.

2. Установіть відповідність між назвами твору та героями.

1  Недороль А «Хуха-Моховинка»

2 Мавпа Фрузя Б «Фарбований Лис»

3 Нудота В «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»

4 Хуха Г   «Цар Плаксій і Лоскотон» Ключ-відповідь: 1-В; 2-Б; 3-Г; 4-А.

3. Чому Аля потрапила до Недоладії? Достатній рівень

1. З поданого уривка випишіть усі художні засоби та вкажіть їхні назви.

«Була вона добра, лагідна, плоха. Звичайненька, слухняна, роботяща, пух­ка, як мох. Мала довгу вовночку, що, мов шовком, вкривала все її тільце. Сама тільки мордочка була голенька й нагадувала садову жовто-фіолетову квіточ­ку— братки».

2. Продовжте речення.                          

   -Віршована мова — ...;

прозова мова — ....

Високий рівень

Як ви розумієте слова В, Королева-Старого, що відповідальність за свої вчинки людина має покладати на себе, а не звинувачувати нечисту силу. Дайте розгорнуту відповідь у вигляді твору-мініатюри.

II варіант

Початковий рівень

1.       Як величав себе Лис із казки «Фарбований Лис»?

А Гостродум;

Б Остромисл;

В Фарбований Лис;

 Г Цар Звірів.

2.       Хто з письменників писав про те, що нечиста сила може бути доброю?

 А В. Королів-Старий;

 Б, І. Франко;

 В Г. Малик; Г

В. Симоненко.

3. З'їсти пуд солі — це...

А прислів'я; Б приказка;

 В загадка;

 Г  акровірш.

Середній рівень

1. Установіть відповідність між автором та твором.

1   Леонід Глібов А «Фарбований Лис»

2 Галина Малик Б  «Цар Плаксій та Лоскотон»

3 Іван Франко В  «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»

4 Василь Симоненко Г   «Хто вона?» Ключ-відповідь: 1-Г; 2-В; 3-А; 4-Б.

2. Чому Хуха-Моховинка змушена була шукати нове житло?

3. Доведіть, що вислів «У біді й недузі пізнаєш своїх друзів» — прислів'я.

Достатній рівень

1. Поєднайте частини прислів'їв та поясніть значення кожного вислову.

1  Вік живи... .                                                                                         А день роком стає

2 Без роботи...                                                                                        Б як робить

3 Сварка до добра...                                                                              В гуляй сміло

4 Зробив діло...                                                                                       Г вік учись

5 На дерево дивись, як родить, а на людину...                                        Д не доведе

Ключ-відповідь: 1-Г; 2-А; 3-Д; 4-В; 5-Е.

2. Продовжте речення.

Портрет — це...; мова автора — це....

Високий рівень

Як ви розумієте'слова Недороля Десятого, що бути «без душі — це на­віть гірше, ніж бути без голови». Дайте розгорнуту відповідь у вигляді твору-мініатюри.

V.ПІДСУМОК УРОКУ ,

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Складіть власні питання щодо вивченого матеріалу за перший семестр.

 

Категорія: Українська література 5 клас | Додав: uthitel (12.12.2013)
Переглядів: 4499 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: