УРОК № 34 Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Твір-роздум за казкою-новелою Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобе - Зарубіжна література 9 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Зарубіжна література 9 клас

УРОК № 34 Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Твір-роздум за казкою-новелою Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобе

УРОК  №  34
Тема:   Розвиток зв’язного мовлення. Твір-роздум за казкою-новелою Е. Т.  А. Гофмана 
«Крихітка  Цахес  на  прізвисько  Циннобер».
Мета:  перевірити  рівень  засвоєння  учнями  вивченого  матеріалу,  рівень  його  розуміння; 
навчати  формулювати  власну  думку,  аргументувати  її;  розвивати  навички  писем -ного мовлення, логічного мислення, уміння формувати структуру твору; виховувати 
негативне  ставлення  до  будь-яких  проявів  міщанської  психології.
Обладнання:   зошити  учнів;  текст  казки  «Крихітка  Цахес  на  прізвисько  Циннобер»  у  перекладі 
С.  Сакидона.
ХІД УРОКУ
I.   ОГОЛОШЕННЯ  ТЕМИ  Й  МЕТИ  УРОКУ
II.  АКТУАЛІЗАЦІЯ  ОПОРНИХ  ЗНАНЬ  УЧНІВ
Бесіда з учнями.
—  Згадайте  з  уроків  української  мови,  у  чому  полягає  особливість  написання 
твору-роздуму? (Теза — аргумент — висновки.)
—  Яке  значення  має  робота  над  цим  твором?  (Навчає  формулювати  й   ви-словлювати власну думку.)
III.   СПРИЙНЯТТЯ  І   ЗАСВОЄННЯ  УЧНЯМИ  НАВЧАЛЬНОГО  МАТЕРІАЛУ
Оголошення тем для твору-роздуму.
Орієнтовні теми
1.   У чому полягає небезпека цахесів для суспільства?
2.   У  чому  виявляється  актуальність  проблем,  піднятих  Е.  Т.  А.  Гофманом  у   каз -ці-новелі «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»?
IV.   ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Підготуватися до уроку позакласного читання за творчістю Е. По. Прочитати но-вели Е. По (на вибір учителя). Підготовити повідомлення про життя і творчість Е. По.
Категорія: Зарубіжна література 9 клас | Додав: uthitel (14.01.2014)
Переглядів: 4917 | Рейтинг: 1.6/14
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: