ТЕМА: РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЖІНОЧИХ ОБРАЗІВ РОМАНУ - Зарубіжна література 7 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Зарубіжна література 7 клас

ТЕМА: РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЖІНОЧИХ ОБРАЗІВ РОМАНУ
УРОК № 24
ТЕМА: РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЖІНОЧИХ ОБРАЗІВ РОМАНУ
Мета: поглибити навички порівняльного аналізу художніх образів твору; розвивати усне й  писемне мовлення учнів, уміння узагальнювати вивчений матеріал, складати план порівняльної характеристики; сприяти вихованню вдумливого читача.
Обладнання: текст роману.
Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення.
Очікувані результати: учні складають план порівняльної характеристики жіночих образів
роману й  аналізують їх; узагальнюють вивчений матеріал; висловлюють свою
думку щодо проблем, порушених у романі, підтверджуючи власні судження
цитатами з  тексту.
Хід уроку
I. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ І  ЗАВДАНЬ УРОКУ
II. СПРИЙНЯТТЯ І  ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
; Слово вчителя
На минулому уроці ми говорили про жіночі образи роману
В. Скотта «Айвенго». У результаті аналізу ми дійшли висновку,
що героїні різні, хоча й наділені спільними рисами. Спробуємо уза-гальнити вивчене і скласти план характеристики Ровени й Ребекки.
Але спочатку відповімо на кілька питань.
; Бесіда з  учнями
1. Що відомо про походження героїнь?
2. Зробіть портретну характеристику Ровени та Ребкеки.
3. У яких ситуаціях розкриваються риси вдачі героїнь?
4. Як до них ставились інші герої роману?
5. Які моральні риси виявили Ровена і Ребекка?
6. Які ідеї втілює автор в образах своїх героїнь?
; Написання складного плану характеристики
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
1. Походження героїнь та  їхня соціальна належність:
а) Ровена  — онука короля;
б) Ребекка  — донька єврея ­лихваря.
2. Віросповідання героїнь:
а) Ровена  — католичка;
б) Ребекка  — іудейка.
3. На лицарському турнірі:
а) Ровена  — королева турніру;
б) Ребекка  — звичайна гостя.
4. Роль Ровени і  Ребекки у  житті Айвенго.
5. Перебування у  полоні.
6. Подальша доля героїнь.
; Складання таблиці
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОВЕНИ І  РЕБЕККИ
РОВЕНА РЕБЕККА
Відмінне
1. Онука короля 1. Донька єврея ­лихваря
2. Католичка 2. Іудейка
3. Королева турніру 3. Звичайна гостя
4. Тиха, сором’язлива 4. Стійка, мужня, рішуча, гордовита, самовпев ­
нена, смілива, має вроджену силу волі
5. Одружується з  Айвенго 5. Стала черницею
Спільне
1. Обидві красиві.
2. Забезпечені матеріально.
3. Кохають Айвенго.
4. Кожна вірна своєму народові.
5. Мають високі моральні чесноти
III. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
; Творче завдання
Складіть усну розповідь про героїнь роману за визначеним
планом.
IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготуйте повідомлення «Мова роману “Айвенго” (ар -хаїми, екзотизми, історизми у мові роману); доберіть описи по-мешкань, побуту, звичаїв, описаних у романі; намалюйте ілюстра -ції до цих завдань; підготуйте до показу відеопрезентацію «Мода
XII століття».
Категорія: Зарубіжна література 7 клас | Додав: uthitel (22.11.2013)
Переглядів: 6484 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 2.7/7
Всього коментарів: 3
3  
Зима... Морозная и снежная, для кого-то долгожданная, а кем-то не очень любимая, но бесспорно – прекрасная. Покрытые белым покрывалом поля, елочки-скромницы в белых шубках, сугробы и скрип снега под ногами – невозможно не попасть в плен к Зимушке-Зиме. Она закружит вьюгами и очарует росписью на стеклах.

1  
Здравствуйте мені потрібна розповідь про Ровену та Ребекку за романом Айвенго по плану
1. Походження героїнь та їхня соціальна належність:
а) Ровена — онука короля;
б) Ребекка — донька єврея ­лихваря.
2. Віросповідання героїнь:
а) Ровена — католичка;
б) Ребекка — іудейка.
3. На лицарському турнірі:
а) Ровена — королева турніру;
б) Ребекка — звичайна гостя.
4. Роль Ровени і Ребекки у житті Айвенго.
5. Перебування у полоні.
6. Подальша доля героїнь.
; Складання таблиці

2  
То ж є план, за яким можна скласти розповідь.  А ще можна глянути тут: http://tvir.at.ua/publ....1-0-202

Ім`я *:
Email *:
Код *: