УРОК №50 ТЕМА: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ТЕМОЮ «ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ» (ТВОРЧІСТЬ МАЦУ О БАСЬО, Р, БЕРНСА, Г. ЛОНГФЕЛЛО, ДЖ. РОДАРІ) - Зарубіжна література 6 клас (Нова програма) - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Зарубіжна література 6 клас (Нова програма)

УРОК №50 ТЕМА: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ТЕМОЮ «ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ» (ТВОРЧІСТЬ МАЦУ О БАСЬО, Р, БЕРНСА, Г. ЛОНГФЕЛЛО, ДЖ. РОДАРІ)

УРОК №50

ТЕМА:   КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ТЕМОЮ «ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ» (ТВОРЧІСТЬ МАЦУ О БАСЬО, Р, БЕРНСА, Г. ЛОНГФЕЛЛО, ДЖ. РОДАРІ)

Мета:   перевірити рівень знань учнів з теми «Поетичне бачення світу»; розвивати ,    в учнів логічне мислення, зв'язне писемне мовлення; формувати вміння концентрувати увагу на виконанні завдання, застосовувати набуті знання; виховувати відповідальність, зібраність. Очікувані результати:  учень (учениця) демонструє знання з теми, виконує завдання різних

типів,

Обладнання:  зошити учнів; картки із завданнями (див. СО-додаток).

Тип уроку:   урок перевірки і контролю знань.

Вид уроку:   самостійна робота.

Хід уроку.

І.   ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II.   ВИКОНАННЯ УЧНЯМИ ЗАВДАНЬ

Початковий рівень  

1.  У чому полягає своєрідність культури Японії? А Вона пов'язана з політикою; Б  вона пов'язана з філософією та мистецтвом; В  вона пов'язана з реальним життям; Г   вона пов'язана з наукою. (Відповідь: Б)

2.  Мацуо Басьо жив... А у XVI ст.;

Б  у першій половині XVII ст.; В  у другій половині XVII ст.; Г   у XVIII ст. (Відповідь: В)

3.   Псевдонім Мацуо Басьо перекладається як...

А «бананове дерево»;               В «бананове тістечко»; Б «банановий сік»; Г «банановий листок». (Відповідь: А)

4.  Р. Берне народився у...

А  1756 р.;           В 1758 р.; Б   1757 р.;                                   Г 1759 р. (Відповідь: Г)

5.  Хто  з українських  поетів  назвав  Р.  Бернса  «поетом  народним і великим»?

А Т. Шевченко;               В Леся Українка; Б  І. Франко;                   ,          Г П. Грабовський. (Відповідь: А)                                        ,

6. Який прийом використав Р. Берне у вірші «Моє серце в верховині...»?

А Епіфора;         В градація;                           Б  антитеза;                                 Г ретардація.          . (Відповідь: Б)

7. Якому поетові належить рядок «Моя мрія лине в гори навздогін вітрам»?

А Мацуо Басьо;              В Г. Лонгфелло; Б  Дж. Родарі;                            Г Р. Бернсу. (Відповідь: Г)

8.  У  поемі  Г.  Лонгфелло  «Пісня  про  Гайавату»  використовуються міфи...

А англійців;       .                                                        Б  американців;

В  північноамериканських індіанців; Г   французів. (Відповідь: В)

9. Птчі-Маніто з поеми Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату» — це... А мисливець;

    'В шаман; Б  верховний вождь;                  Г великий дух. (Відповідь: Г)

10.Історичний Гайавата жив у... А XIV ст.; Б  XV ст.; (Відповідь: Г)

В XVI ст.; Г XVII ст.

11.Дж. Родарі став всесвітньо відомим як... А поет;   В казкар; Б  прозаїк;                                                          Г журналіст; (Відповідь: В)

12..Хто є автором рядків «Картинки веселі, життя — суворе»?                                                                                                       А Мацуо Басьо;   '                                     В Г. Лонгфелло;
Б  Р. Берне;                                                            Г Дж. Родарі. (Відповідь: Г)

Середній рівень  

1.  У чому полягає особливість структури хайку?

2.  Хто  з  японських  поетів  досяг  найбільших  успіхів  у  мистецтві хайку?   

3.  Що таке підтекст?

4.  Назвіть українських перекладачів творів Р. Бернса.

5.  Які художні засоби використав Р. Берне у вірші «Моє серце в верховині...»?

6.  Із яким твором давньогрецької літератури порівнюють «Пісню про Гайавату» Г. Лонгфелло?

7.   Із яким героєм давньогрецької міфології порівнюють Гайавату?

8.  З яі&ю метою Гітчі-Маніто («Пісня про Гайавату» Г. Лонгфелло») зібрав вождів індіанських племен?

9.  Який художній прийом лежить в основі вірша Дж. Родарі «Листівки з видами міст»?

10. Яке символічне значення має образ листівки у вірші Дж. Родарі?

Достатній рівень  

1.            Схарактеризуйте особливості японської поезії.

2.            Розкрийте роль підтексту в ліриці Мацуо Басьо.

3.            Визначте тему та ідею вірша Р. Бернса «Моє серце в верховині...».

4.  Схарактеризуйте   образ   Гайавати   як   головного   героя   поеми Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату».

5.  Проаналізуйте зміни настрою ліричного героя та причини, які їх викликали (вірш Дж. Родарі «Листівки з видами міст»}.

6.  Розкажіть про те, яким постає світ перед ліричним героєм вірша Дж. Родарі «Листівки з видами міст».

Високий рівень 

1.  З'ясуйте роль фольклорних елементів у творчості Р. Бернса.

2.  Проаналізуйте декілька хайку Мацуо Басьо (на вибір) і висловте свою думку про творчість японського поета.

3.  Розкрийте ідейно-тематичні особливості поеми Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату», висловте свою думку про її актуальність.

4.  Знайдіть у вивчених творах художні деталі та проаналізуйте їх роль у поетичних текстах (на вибір).

5.  Напишіть твір-мініатюру на тему «Роль поезії у спогляданні краси світу».

^'   6.  Схарактеризуйте образ ліричного героя одного з вивчених творів (на вибір). Поясніть, чому ви обрали саме його.

III.   ОГОЛОШЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Підготуватися до уроку позакласного читання: підготувати повідомлення про життя і творчість П. Л. Треверс, прочитати казкову повість «Мері Поппінс».

Категорія: Зарубіжна література 6 клас (Нова програма) | Додав: uthitel (28.03.2015)
Переглядів: 8535 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 2.1/10
Всього коментарів: 1
1  
ntgj

Ім`я *:
Email *:
Код *: