УРОК № 47 Тема. Контрольна робота № 4 за творчістю М. Твена, Е. Портер - Зарубіжна література 5 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Зарубіжна література 5 клас

УРОК № 47 Тема. Контрольна робота № 4 за творчістю М. Твена, Е. Портер
УРОК № 47
Тема. Контрольна робота № 4 за творчістю М. Твена, Е. Портер
Цілі: навчальна: закріпити знання учнів, виявити рівень знань, умінь та навичок для   контролю й корекції; розвивальна: розвивати пам'ять, образне й логічне мислення,    вміння відповідати на питання, складати зв'язні висловлювання, твори із власними і   судженнями; виховна: виховувати на матеріалі літератури повагу до загальнолюдських цінностей. 
 Обладнання: тестові завдання.                                                
Хід уроку
      І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
     II. КОНТРОЛЬ І КОРЕКЦІЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК
1. Пояснення вимог до виконання тестових завдань
2. Виконання контрольної роботи (виконують усі завдання) 
Варіант І
Початковий та середній рівень (за кожну правильну відповідь — 0,5 бала)
    1. Справжнє прізвище Марка Твена:
       а) Віллі Боуен; б) Том Бленкеншип;
       в) Семюел Клеменс; г) Джон Пендлтон.
     2. Том Сойєр залучив хлопців до фарбування паркану: 
       а) пообіцявши поділитися з ними своїми скарбами;
     б) зробивши вигляд, що це дуже приємне заняття; 
в) сказавши, що може їх побити; г) побившись об заклад, що ні в кого з них не вийде краще. 
  3. Коли Том і Беккі заблукали в печері, на них напали:
        а) кажани; б) сови; в) щури;     г) павуки.
4. До приїзду в дім тітки Поллі дівчинкою Полліанною опікувалися: а) Товариство Червоного Хреста;   б) Жіноча допомога; в) бабуся й дідусь; г) працівники дитбудинку.
5. У будинок Поллі Гаррінгстон приходили жителі Белдінгсвіля:
а) щоб дізнатися останні новини;
б) щоб навчитися «гри в радість»;
в) щоб підтримати Полліанну;
г) щоб попросити грошей для дівчинки.
Ключ: 1 — в); 2 — б); 3 — а); 4 — б); 5 — в).
6. Продовжте речення:«Сюжет — це...».
Достатній рівень (за правильну відповідь—1,5 бала)
7. Розкрийте коротко образ Полліанни з однойменного роману Е. Портер.
8. Визначте, якими засобами створений цей опис печери.
«В одному місці вони знайшли велику печеру, де зі стелі спускалося безліч блискучих сталактитів завдовжки та завширшки з людську ногу. Милуючись і захоплюючись її красою, вони обійшли цю печеру. До неї вело багато коридорів. Вони пішли по одному з них і незабаром побачили чудове джерело, дно якого було вимощене іскристими, мов іній, кристалами. Джерело пробивалося якраз у самому центрі іншої високої печери, її стіни підпирали фантастичні колони — з'єднані між собою великі сталактити і сталагміти, що утворилися внаслідок падіння крапель води протягом багатьох століть. Під склепінням цієї печери, мов величезні гірлянди, по декілька тисяч у кожній, висіли кажани».
IVрівень (за правильну відповідь на одне завдання — 3 бали)
9. Напишіть твір-мініатюру «Ідеї дружби, кохання, людяності у творі Марка
Твена».
10. Опишіть одну-дві складні ситуації й запропонуйте вихід із них за допомогою «гри в радість».
Варіант II
Початковий та середній рівні (за кожну правильну відповідь — 0,5 бала)
1. Псевдонім Марк Твен означає:
а) право руля; б) мірка два;
в) віддати швартові; г) повний уперед.
2. Том і Гек вночі пішли на кладовище:
а) щоб випробувати свою сміливість;
б) бо підслухали, що там може бути скоєний злочин;
в) бо побилися з хлопцями об заклад;
г) щоб випробувати «ліки» від бородавок.
3. Том, коли заблукав із Беккі в печері, підтримував її і поділився останніх шматочком:
а) пирога; б) яблука; в) бутерброда;                                    г) шоколадки.
4. Полліанні в пожертву замість ляльки прислали: а) ранець; б) лижі; в) милиці;                                            г) крісло-качалку.
5. Жіноча допомога містечка, де жила тепер Полліанна, вирішила допомогти:
а) голодуючим Африки;
б) тваринам, що перебувають у зоопарку;
в) бездомним собакам;
г) індійському хлопчикові.
Ключ: І — б); 2— г); 3 —а); 4 — в); 5 — г).
6. Продовжте речення: «Портрет — це ...».
Достатній рівень (за правильну відповідь — 1,5 бала)
7. Розкрийте коротко образ Тома Сойєра з однойменної повісті Марка Твен;
8. Визначте художні засоби, якими створений цей образ.
«Незнайомець часто був одягнений у довге чорне пальто і високий оксамитовий циліндр — таких речей звичайні перехожі не носили. Він був гладенький виголений, досить блідий, а волосся, що виглядало з-під капелюха, уже торгнулася сивина. Чоловік завжди ходив прямо і трохи поспіхом, завжди один, і Полліанні чомусь було його шкода.»
Високий рівень (за правильну відповідь на одне завдання — 3 бали)
9. Напишіть твір-мініатюру «Ідея радості життя й відкриття світу у творі
Е. Портер "Полліанна"».
10. Напишіть продовження пригод Тома Сойєра. Або: Запишіть діалог Тома Сойєра із сучасним школярем.
IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Категорія: Зарубіжна література 5 клас | Додав: uthitel (03.03.2014)
Переглядів: 6518 | Рейтинг: 3.0/4
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: