Урок № 5 Підсумковий контроль за темою 1 «Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики першої половини ХІХ ст.» - Історія України 9 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Історія України 9 клас

Урок № 5 Підсумковий контроль за темою 1 «Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики першої половини ХІХ ст.»

Урок № 5

Підсумковий контроль за темою 1
«Формування модерної української нації.
Теорія та суспільні виклики першої половини ХІХ ст.»

Мета: оцінити рівень навчальних досягнень учнів за темою «Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики першої половини ХІХ ст.».

Тип уроку: контроль та перевірка рівня знань, умінь, навичок.

Очікувані результати: учень/учениця зможе: оцінити рівень власних навчальних досягнень за темою «Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики першої половини ХІХ ст.»; визначити ті питання, що були ними недостатньо опрацьовані; здобути навички роботи над завданнями різних рівнів складності.

I.     Організаційний момент

Ознайомити учнів із порядком роботи.

Вибрати учнів, які допоможуть провести тематичний контроль. (Помічниками стають найбільш підготовлені учні, які першими складають залік або одержують оцінку за тему автоматично, тобто береться до уваги їхня успішна робота під час вивчення матеріалу, що виноситься на залік.)

Слово вчителя

Контроль знань й оцінювання навчальних досягнень проводиться за завданнями різних рівнів складності. Кожен учень повинен виконати три завдання I рівня; упоравшись із ними, учень виконує завдання II і III рівнів складності. Учням, які впоралися із цими завданнями і перейшли до IV рівня, досить виконати одне завдання високого рівня. Оцінки виставляються відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, при цьому враховуються неточності, помилки, а також повнота й глибина відповідей (ІІІ і IV рівні). Припустімо, що учень виконав три завдання І рівня і два — ІІ рівня, максимальна оцінка, яку він може одержати, — 6 балів, але в процесі відповіді на одне з питань ІІ рівня була допущена помилка, тому його оцінка буде знижена до 5 балів.

За такої системи проведення контролю визначення рівня досягнень учня є найбільш об’єктивним, оскільки відбувається емпіричним шляхом у ході просування від простих питань до більш складних. Крім того, виконуючи завдання всіх рівнів (а не тільки ІІІ і IV), учень може продемонструвати знання хронології, уміння працювати з контурною картою, порівнювати однотипні явища, а також узагальнювати, давати характеристику, установлювати причинно-наслідкові зв’язки.

II.   Контроль і перевірка рівня знань, умінь, навичок

Урок проводиться за посібником: Святокум О. Є. Історія України. 9 клас : комплексний зошит для контролю знань. — Х. : Вид-во «Ранок», 2012. — 48 с.

III. Підсумки уроку

Помічники перевіряють виконання завдань І і ІІ рівнів, заносять результати до оцінювальних аркушів.

Проаналізувати роботу учнів, повідомити оцінки.

Категорія: Історія України 9 клас | Додав: uthitel (19.11.2013)
Переглядів: 1661 | Рейтинг: 1.5/4
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: