Урок № 26 Узагальнення за темою 4 «Культурне життя на українських землях наприкінці ХVІІІ — у першій половині ХІХ ст.» - Історія України 9 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Історія України 9 клас

Урок № 26 Узагальнення за темою 4 «Культурне життя на українських землях наприкінці ХVІІІ — у першій половині ХІХ ст.»

Урок № 26

Узагальнення за темою 4
«Культурне життя на українських зем
лях
наприкінці ХVІІІ — у першій половині ХІХ ст.»

Мета: повторити, узагальнити й систематизувати навчальний матеріал за темою, підготуватися до уроку підсумкового контролю; удосконалити вміння й навички учнів, набуті протягом вивчення теми; закріпити здатність використовувати набуті знання, уміння й навички на практиці; виховувати інтерес до вітчизняної історії.

Обладнання: роздавальний матеріал.

Тип уроку: узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок.

Форма проведення уроку: дидактична гра «Аукціон».

Очікувані результати: учень/учениця повторить, узагальнить і систематизує навчальний матеріал із теми, підготується до уроку підсумкового контролю; удосконалить уміння й навички, набуті протягом вивчення теми; закріпить здатність використовувати набуті знання, уміння й навички на практиці; відчує інтерес до вітчизняної історії.

I.     Організаційний момент

Учитель оголошує, що урок узагальнення відбудеться у формі гри «Аукціон».

II.   Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок

Запитання

Що таке «аукціон»?

Зразок відповіді

Аукціон — це вид продажу товарів із публічних торгів у заздалегідь призначений час і в певному місці. Товари, виставлені на аукціон, продаються тій особі чи організації, яка запропонувала найвищу ціну.

Методичний коментар. Запропонувати учням умовно придбати твори художньої літератури, архітектури та скульптури, образотворчого й музичного мистецтв, традиційно-побутової культури тощо. Лотами аукціону виступають ілюстрації, репродукції картин, малюнки, фотокартки реальних предметів. Щоб не піти з аукціону з порожніми руками, учням необхідно якомога більше розповісти про певний лот. Прослідкувати, щоб не було повторів. Той учень, який зробить останнє доповнення, й отримає лот.

Орієнтовний перелік лотів

Ілюстрації: «Університет Св. Володимира в Києві. Фото ХІХ ст.», «Харківський університет. Фото ХІХ ст.», «Рішельєвський ліцей. Одеса», «Київський інститут шляхетних дівчат», «Оссолінеум»; титульні аркуші першого видання «Енеїди» І. Котляревського та «Кобзаря» Т. Шевченка; «Одеський оперний театр», «Палацово-парковий ансамбль у Батурині», «Декоративно-пейзажні парки "Олександрія”, "Софіївка”», «Пам’ятник А. Рішельє в Одесі», «Успенський собор у Харкові» тощо.

Портрети: М. Максимович, М. Остроградський, М. Берлінський, В. Караваєв, В. Каразін, Д. Бантиш-Каменський, М. Костомаров; І. Котляревський, Є. Гребінка, Т. Шевченко, М. Шашкевич, І. Вагилевич, Я. Головацький, М. Щепкін; Й. Витвицький, М. Вербицький; В. Беретті; В. Тропінін, І. Сошенко тощо.

Репродукції картин: «Портрет українця», «Дівчина з Поділля», портрет У. Кармелюка В. Тропініна; «Жіночий портрет», «Продаж сіна на Дніпрі» І. Сошенка; «Катерина», «Селянська родина», офорти «Живописна Україна» Т. Шевченка тощо.

III. Домашнє завдання

Підготуйтесь до уроку підсумкового контролю.

 

Категорія: Історія України 9 клас | Додав: uthitel (19.11.2013)
Переглядів: 1392 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: