Урок № 29 Введення та редагування тексту. Форматування текстових об’єктів. Збереження презентацій - Інформатика 5 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Інформатика 5 клас

Урок № 29 Введення та редагування тексту. Форматування текстових об’єктів. Збереження презентацій

Урок № 29      Введення та редагування тексту. Форматування текстових об’єктів. Збереження презентацій

Мета уроку: ознайомити учнів з введенням та редагуванням тексту; навчити форматувати текстові об’єкти.

Очікувані результати: учні повинні знати складові середовища редактора презентацій, текстові та графічні об’єкти слайда презентації; учні повинні вміти форматувати текстові об’єкти на слайдах: зміна шрифту, розміру, кольору, накреслення, вирівнювання; відкривати файл, що містить презентацію; демонструвати презентацію з усним супроводом.

Обладнання: ПК, підручники, картки із завданням для роботи в групах, таблиця для дослідницької діяльності.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу, формування вмінь та навичок.

1. Організаційний етап

1.1. Привітання вчителя й учнів, організація уваги.

1.2. Перевірка наявності робочих зошитів, підручників тощо.

2. Перевірка домашнього завдання

Перевірка практичних завдань.

Учні здійснюють взаємоперевірку домашніх практичних завдань, обмінюються враженнями, знаходять відмінності у виконаних завданнях (шрифт, розміщення зображення тощо). Учитель підбиває підсумки в загальному обговоренні.

3. Актуалізація опорних знань

3.1. Робота в малих групах за картками (файл Rg_29.doc).

Приклади карток.

Картка 1. Запишіть способи вставлення текстових об'єктів до слайда презентації.

Картка 2. Запишіть способи вставлення графічних об'єктів до слайда презентації.

Картка 3. Запишіть способи зміни параметрів шрифтів (розмір, накреслення, тип).

Картка 4. Запишіть види графічних об'єктів, що можна додати до слайда презентації.

У кінці роботи представники кожної групи зачитують створені алгоритми.

3.2. Опитування.

Запитання для опитування

  1. Пригадайте способи вставлення текстових об’єктів до слайда презентації. (Відповідь: за допомогою кнопок групи Текст вкладки Вставлення.)
  2. Назвіть параметри шрифту в графічному редакторі Paint. (Відповідь: розмір, накреслення, тип шрифту, колір, тло.)

4. Мотивація навчальної діяльності

4.1. Бесіда.

Запитання для бесіди

  1. Що, на ваш погляд, найголовніше в будь-якій презентації? (Відповідь: зміст.)
  2. Який текст треба розміщувати на першому слайді? (Відповідь: назву презентації.)
  3. Що повинен містити текст слайда? (Відповідь: головну ­думку.)
  4. Чим відрізняється заголовок від звичайного тексту? (Відповідь: типом шрифту, розміщенням.)

4.2. Повідомлення теми та мети уроку.

•    Лекція вчителя

План лекції

Додавання тексту до слайдів.

Форматування текстових об’єктів.

Видалення, копіювання і переміщення текстових об’єктів.

Вирівнювання тексту.

 

Додавання тексту до слайдів

Учитель ще раз нагадує способи додавання текстових об’єктів до слайду:

 

Форматування текстових об’єктів

Для форматування текстових об’єктів (змінення їх параметрів) треба виділити об’єкт (рамку або фрагмент тексту), а далі вибрати потрібні кнопки з групи Шрифт вкладки Основна або скористатися діалоговим вікном Шрифт, викликавши його натисканням кнопки в правому нижньому куті групи кнопок Шрифт.

Видалення, копіювання і переміщення текстових об’єктів на слайді здійснюється за допомогою буфера обміну або способом перетягування, попередньо виділивши фрагмент тексту.

Вирівнювання тексту також можна здійснити за допомогою діалогового вікна Абзац.

 

5.2. Дослідницьке завдання.

Учні разом з учителем проводять дослідження щодо фор­матування тексту за допомогою групи кнопок Шрифт (файл U_29.doc).

6. Закріплення знань

Усна вправа.

Учні називають параметри шрифту, які запам’ятали під час дослідницької діяльності.

7. Застосування узагальнених знань, умінь і навичок у стандартних та змінених умовах

•     Завдання для тренувальної вправи

  1. Завантажте файл Герой.pptx.
  2. На першому слайді у полі заголовка додайте назву мультфільму або книжки, кольором шрифту оберіть червоний.
  3. Зробіть поточним другий слайд. У полі заголовка уведіть повну назву фільму або книжки, з якої ваш улюблений герой.
  4. Під зображенням героя додайте текстовий об’єкт та введіть необхідну інформацію: ім’я героя, назва твору, автор тощо.
  5. Відформатуйте текст за такими параметрами: шрифт — Arіal, розмір шрифту — 24 пт, вирівнювання — за лівим краєм.
  6. На третьому слайді в полі заголовка уведіть ім’я героя. Відформатуйте заголовок за параметрами: шрифт — Calibri, розмір — 44 пт, накреслення — жирний, курсив, колір — синій.
  7. Додайте обрамлення до зображень на третьому слайді за власним вибором.
  8. Перегляньте та збережіть презентацію (рис. 1, файл P_29.ppt).

8. Підбиття підсумків уроку

8.1. Вправа «Рефлексивна таблиця» (файл T_29.doc).

Учитель роздає кожному учню аркуш з рефлексивною таблицею, учні заповнюють її. Якщо вони вважають, що навчилися робити вказані дії, ставлять позначку «+», якщо не навчилися — «–», не можуть точно відповісти — «?».

8.2. Виставлення оцінок.

Учитель виставляє в журнал оцінки, враховуючи усні відповіді та практичну вправу.

9. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Категорія: Інформатика 5 клас | Додав: uthitel (09.04.2014)
Переглядів: 1904 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: