Урок № 28 Вставлення зображень. Змінення значень їх властивостей - Інформатика 5 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Інформатика 5 клас

Урок № 28 Вставлення зображень. Змінення значень їх властивостей

Урок № 28      Вставлення зображень. Змінення значень їх властивостей

Мета уроку: навчити учнів вставляти зображення до слайдів презентації, змінювати значення їх властивостей.

Очікувані результати: учні повинні знати інструменти роботи зі слайдами; текстові та графічні об’єкти слайда презентації; способи вставлення зображень; призначення фотоальбому; учні повинні вміти вставляти зображення до слайда презентації; форматувати графічні об’єкти на слайдах: зміна розміру, перефарбування.

Обладнання: ПК, підручники, картки із завданням тренувальної вправи, додаткові матеріали для створення презентацій, приклади готових презентацій.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу, формування вмінь і навичок.

1. Організаційний етап

1.1. Привітання вчителя й учнів, організація уваги.

1.2. Перевірка наявності робочих зошитів, підручників тощо.

2. Перевірка домашнього завдання

Робота з підручником.

[5] Учні перевіряють правильність виконання домашнього практичного завдання за зразком, який учитель демонструє на екрані.

[4] Учні разом з учителем обговорюють відповіді на запитання 1, 3 блоку «Працюємо в парах». Найточніші відповіді учитель оцінює.

3. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування.

•     Фронтальне опитування

  1. Назвіть способи вставлення зображень до слайдів презентації PowerPoint. (Відповідь: вставка готової картинки з колекції Microsoft Office; вставка готового зображення з файлу; створення фігур із використанням набору Фігури.)
  2. Які кнопки спеціальної рамки дають можливість вставити зображення? (Відповідь: Вставити рисунок з файлу, Кліп.)
  3. Які кнопки групи кнопок Ілюстрації дозволяють вставити зображення? (Відповідь: Рисунок, Кліп.)
  4. За допомогою якої вкладки можна відформатувати зображення на слайді? (Відповідь: Формат.)
  5. За допомогою якого діалогового вікна можна відформатувати зображення? (Відповідь: Формат рисунка.)
  6. Що треба зробити, щоб змінити розмір зображення? (Відповідь: треба покажчиком миші розтягнути межі малюнка.)
  7. Назвіть способи копіювання зображення. (Відповідь: за допомогою буфера обміну та способом перетягування.)
  8. Як видалити графічний об’єкт зі слайду? (Відповідь: виділити об’єкт та натиснути кнопку Delete.)
  9. Що треба зробити, щоб перемістити зображення? (Відповідь: за допомогою буфера обміну, попередньо виділивши об’єкт (кнопки ВирізатиВставити), або перетягуванням покажчиком миші.)

4. Мотивація навчальної діяльності

4.1. Бесіда.

Запитання для бесіди

  1. Як людина сприймає інформацію? (Відповідь: за допомогою органів чуття.)
  2. За якими параметрами ви аналізували презентації на першому уроці з теми «Презентації»? (Відповідь: зміст, оформлення, грамотність, спосіб подання.)
  3. Для чого використовують малюнки в презентаціях? (Від­повідь: для наочності.)
  4. Чи можна обійтись без зображень у презентаціях? (Відповідь: ні.)
  5. Чи багато зображень треба використовувати на слайді презентації? (Відповідь: ні.)

4.2. Розповідь учителя.

Розповідь учителя

Основними каналами прийому інформації є зоровий та слуховий. Візуальна форма подання інформації є продуктивнішою. Однак найефективніше сприйняття інформації забезпечує оптимальне поєднання візуальної та вербальної форм її подання.

Саме такий спосіб подання інформації застосовується в електрон­них презентаціях.

Під час створення презентації величезне значення має її оформлення. Саме дизайн презентації визначає комфортність слухачів під час ознайомлення із поданим матеріалом.

4.3. Повідомлення теми та мети уроку.

5. Вивчення нового матеріалу

Дослідницька діяльність.

Учні разом з учителем за учительським комп’ютером досліджують кнопки вкладки Формат та форматують обране вчителем ­зображення.

Учитель (або хтось з учнів) завантажує файл та вставляє зображення з колекції кліпів. Учні записують групи кнопок, учитель демонструє дію деяких з них на екрані (файл T_28.doc).

6. Закріплення знань

Усна вправа.

Учні називають параметри зображень, які запам’ятали під час дослідницької діяльності.

7. Застосування знань, умінь і навичок із перенесенням їх у нові умови

Тренувальна вправа (файли Pr_28.doc, P_28.ppt).

Альтернативне завдання: [5] завдання 2 на с. 154.

8. Контроль і самоперевірка знань

Взаємоконтроль.

Учні міняються робочими місцями, перевіряють наявність необхідних елементів у презентації.

9. Підбиття підсумків уроку

9.1. Вправа «Продовж речення».

Сьогодні ми навчились додавати до слайдів презентації ... об’єкти двома способами: ... Форматування зображення здійснюється за допомогою ... та ... Змінення розмірів об’єкта краще виконати ... Обертання об’єктів можна здійснити за допомогою ... та ...

9.2. Виставлення оцінок.

Учитель виставляє в журнал оцінки, враховуючи усні відповіді та практичну вправу.

10. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

 

Категорія: Інформатика 5 клас | Додав: uthitel (09.04.2014)
Переглядів: 1373 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: