Урок № 21 Створення зображень у середовищі графічного редактора за розробленим планом. Практична робота № 3. Створення графічних зображ - Інформатика 5 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Інформатика 5 клас

Урок № 21 Створення зображень у середовищі графічного редактора за розробленим планом. Практична робота № 3. Створення графічних зображ

Урок № 21      Створення зображень у середовищі графічного редактора за розробленим планом. Практична робота № 3. Створення графічних зображень за поданим планом

Мета уроку: вдосконалити вміння та навички щодо створення зображень у графічному редакторі Paint.

Очікувані результати:учні повинні знати послідовність дій для створення графічного зображення в середовищі графічного редактора; призначення й спосіб використання основних інструментів для створення графічних об’єктів у середовищі графічного редактора; учні повинні вміти створювати зображення у графічному редакторі Paint.

Обладнання: ПК, підручники, таблиця «План побудови зображення».

Тип уроку: формування вмінь та навичок.

1. Організаційний етап

1.1. Привітання вчителя й учнів, організація уваги.

1.2. Перевірка наявності робочих зошитів, підручників тощо.

1.3. Бесіда щодо правил техніки безпеки та роботи учнів у ком­п’ютерному класі (файл D9.doc).

2. Перевірка домашнього завдання

Учні зачитують власні плани створення зображень, демон­струють малюнки на папері, створені за планом.

3. Мотивація навчальної діяльності

3.1. Бесіда.

Запитання для бесіди

1.      Чи намагалися ви вдома самостійно створювати малюнки в середовищі графічного редактора?

2.      Скільки часу вам для цього знадобилось?

3.      Які елементи малюнка викликали у вас труднощі?

3.2. Повідомлення теми та мети уроку.

4. Узагальнення і систематизація отриманих знань, умінь та навичок

Вправа «Скарбничка»

Запитання для вправи «Скарбничка»

1.      Як намалювати прямокутник у середовищі програми Paint? (Відповідь: за допомогою палітри інструментів.)

2.      Як обрати колір для основного малюнка? (Відповідь: за допомогою палітри кольорів (квадратик, розташований лі­воруч).)

3.      Як обрати колір тла? (Відповідь: за допомогою палітри кольорів (квадратик, розташований праворуч).)

4.      Як стерти частину малюнка? (Відповідь: за допомогою інструмента Ластик групи клавіш Знаряддя вкладки По­чаток.)

5.      Як повернути фрагмент зображення на 180°? (Відповідь: виділити фрагмент та скористатись відповідною командою групи кнопок Знаряддя вкладки Початок.)

6.      Як змінити розмір фрагмента зображення? (Відповідь: виділити фрагмент та скористатись відповідною командою групи кнопок Знаряддя вкладки Початок.)

7.      Як зафарбувати фігуру? (Відповідь: за допомогою інструмента Заливка групи кнопок Знаряддя вкладки Початок.)

8.      Як нахилити фрагмент малюнка? (Відповідь: виділити фрагмент та скористатись відповідною командою групи кнопок Знаряддя вкладки Початок.)

9.      Як виділити фрагмент малюнка? (Відповідь: За допомогою інструмента Прямокутник групи кнопок Фігури вкладки По­чаток.)

Учні відповідають на запитання та накопичують бали до скарбнички (кожна правильна відповідь — 1 бал).

Для цієї вправи можна створити іграшкові монетки.

5. Застосування знань, умінь і навичок у стандартних та змінених умовах

Практична робота № 3. «Створення графічних зображень за поданим планом»

Альтернативне завдання: [5] Практична робота № 3 на с.111; [4] Практична робота № 4 на с. 184.

6. Контроль і самоперевірка знань

Взаємоперевірка.

Учні міняються місцями та проводять взаємоперевірку за зразком (файл Pr_21.bmp).

7. Підбиття підсумків уроку

Учитель оцінює практичну роботу, виставляє оцінки.

8. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Підручник_________________________________________________________________

Робочий зошит_____________________________________________________________

Додаткове завдання. Запишіть основні команди для створення графічних зображень.

Категорія: Інформатика 5 клас | Додав: uthitel (05.02.2014)
Переглядів: 2793 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: