Урок № 17 Відкривання збережених зображень у графічному редакторі - Інформатика 5 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Інформатика 5 клас

Урок № 17 Відкривання збережених зображень у графічному редакторі

Урок № 17 Відкривання збережених зображень у графічному редакторі

Мета уроку: навчити відкривати збережені зображення в графічному редакторі та додавати зміни до створених зображень.

Очікувані результати: учні повинні знати призначення графічного редактора; складові середовища растрового графічного редактора; призначення й спосіб використання основних інструментів для створення графічних об’єктів у середовищі графічного редактора; учні повинні вміти створювати, відкривати і зберігати документи в середовищі графічного редактора Paint; використовувати інструменти середовища графічного редактора для створення зображень за власним задумом.

Обладнання: ПК, підручники, картки із завданнями тесту; картки із завданням практичної ­вправи.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу, формування вмінь і навичок.

1. Організаційний етап

1.1. Привітання вчителя й учнів, організація уваги.

1.2. Перевірка наявності робочих зошитів, підручників тощо.

2. Перевірка домашнього завдання

Учні демонструють виконані практичні вправи, усно відповідають на запитання підручника           .

3. Мотивація навчальної діяльності

3.1. Мозкова атака (файл S_17.doc).

Учитель пропонує учням пригадати, що вони дізналися та чого навчилися на попередніх уроках з теми «Графічний редактор». Учитель на дошці будує схему за відповідями учнів.

3.2. Повідомлення теми та мети уроку.

4. Актуалізація опорних знань

Тестовий контроль (файл Tk_17.doc).

Після виконання тесту учні здійснюють взаємоперевірку. Відповіді 1–6 оцінюються в 1 бал, відповідь 7 — у 2 бали.

Відповіді тесту: 1–В; 2–А; 3–А, Б, В; 4–В; 5–Б; 6–А; 7: 1–А, 2 –Г, 3–Б, 4–В.

5. Вивчення нового матеріалу

Лекція-практикум (файл L_17.doc).

Учитель пропонує учням відкрити файл графічного редактора Paint, створений на попередньому уроці, двома способами.

Спосіб 1: Пуск ® Програми ® Стандартні ® Paint; Файл ® Відкрити Диск D:\, у папці класу оберіть файл Малюнок1.bmp. Закрийте програму.

Спосіб 2: на диску D:\ у папці класу оберіть файл Малюнок1.bmp.

Учні вносять зміни до малюнка.

Під керівництвом учителя учні зберігаюь файл під новим ім’ям:

— Файл ® Зберегти як…;

— на диску D: знайдіть папку класу;

— у полі Ім’я файлу введіть ім’я Малюнок2.bmp та оберіть команду Файл ® Зберегти як…

Учні закривають файл.

6. Застосування набутих знань

6.1. Практична вправа (файл P_17.doc, папка P_17 або папка P_17_1).

Учні виконують вправу за комп’ютерами або виконують альтернативні практичні вправи за підручником: [5] завдання № 2, 3 на с 95; [4] вправа 1 блоку «Досліджуємо» на с. 144.

6.2. Оцінювання практичних вправ.

7. Підбиття підсумків уроку

7.1. Бесіда.

Запитання для бесіди

  1. Чи сподобався вам результат роботи?
  2. На що, на вашу думку, це схоже? (Можливі відповіді: мульт­фільм, анімація.)
  3. Чого не вистачає у ваших малюнках? (Можлива відповідь: не вистачає кольорів.)

7.2. Виставлення оцінок.

Учні обмінюються враженнями від виконаної роботи. Учитель виставляє загальні оцінки, враховуючи тестовий контроль та виконання практичної вправи.

8. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Підручник_________________________________________________________________

Робочий зошит_____________________________________________________________

Додаткове завдання _________________________________________________________

Категорія: Інформатика 5 клас | Додав: uthitel (28.11.2014)
Переглядів: 1210 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: