Урок-змагання. Узагальнення знань з теми "Комп'ютерні презентації і публікації" - Інформатика 10 клас - Середня школа - Каталог статей - Учительська світлиця
Головна » Статті » Середня школа » Інформатика 10 клас

Урок-змагання. Узагальнення знань з теми "Комп'ютерні презентації і публікації"
10 клас
Узагальнення знань з теми: « Комп’ютерні презентації та публікації»

Навчальна мета:
• систематизувати основні поняття теми «Комп’ютерні презентації та публікації»
Розвивальна мета:
• розвивати естетичні смаки учнів, творче мислення;
• розвивати уміння виділяти головне, порівнювати і узагальнювати отримані результати;
• сприяти профорієнтації;
Виховна мета: виховувати інформаційну культуру, толерантну поведінку
Тип уроку: урок систематизації та узагальнення знань.
Обладнання:
• карточки для моделювання;
• емблеми «Кольорові листочки»;
• вислови відомих людей;
• кросворди.

ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
Добрий день діти, я рада вітати вас на сьогоднішньому уроці

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Сьогодні у нас урок, на якому ми повинні підвести підсумки вивченого, а саме: «Комп’ютерні презентації та публікації».
Наш сьогоднішній урок буде нестандартним, тобто ми його проведемо у вигляді гри-змагання між трьома командами. На минулих уроках ви успішно здобули право працювати у рекламному агентстві «Глобус». Деякі з вас навіть можуть відкрити власні агентства, але для цього необхідно показати свої теоретичні знання та уміння працювати у команді, приймати неординарні рішення в нестандартних ситуаціях.
Епіграфом уроку стануть слова новозеландського письменника Гор-дона Драйдена : « Пам'ятай: усі ми разом ро¬зумніші, ніж кожен із нас.»
Тож при роботі в групах, я вам бажаю, працювати колективно, згруповано, організовано і при виконанні завдань враховувати думку кожного.
Щоб відкрити власну фірму потрібно мати стартовий капітал, сьогодні на уроці за свої знання ви будете отримувати грошові одиниці, в залежності від їх кількості, буде залежати ваша оцінка та право на відкриття власного підприємства.
Нашою сьогоднішньою валютою буде «Кілобайтик».
Бажаю вам успіху!

ІІІ. Перевірка домашнього завдання
На домашнє завдання вам потрібно було придумати назву фірми, обрати капітана команди, в майбутньому директора підприємства і підготувати презентації про майбутні фірми.
А зараз переглянемо ці презентації.

IV. Мотивація навчальної діяльності
Отримання ліцензії фірми
Отже, перший крок до відкриття фірми зроблено. Ну, а другим, звичайно ж, є отримання ліцензії.
Цей термін для вас є новим. Для того щоб знайти його визначення скористаємось Інтернетом. Хто хоче показати всім алгоритм пошуку визначення цього слова. Mozilla Firefox – Google - ліцензія вікіпедія - ліцензія
Ліцензія — це право на існування. Ось ваші ліцензії. Напишіть на них назви своїх фірм.
Щоб провести серйозну гру, зробимо з вами невеличку розминку. Але перед цим повторіть з підручника 2 хвилини раніше вивчений матеріал

V. Систематизація та узагальнення знань.Інтелектуальна розминка
1) Прийом «Снігова грудка»
Алгоритм прийому: «слово – речення - питання - відповідь».
Вчитель називає слово з понятійного апарату теми, перша група складає з ним речення, друга – питання, третя – дає відповідь.
За кожну вірну відповідь учасники команди отримують «Кілобайтики»
Слова: публікація, буклет, бюлетень, відеокліп, презентація, Windows Movie Maker.

2) Конкурс – «Інтелектуальний поєдинок»
Для конкурсу потрібно підготувати ігрове поле, яке складається із квадратів(4х4). Кожен квадрат має свої координати (горизонтальна лінія – букви, вертикальна – цифри).
Гравці кожної команди по черзі називають координати ходу. Під названими координатами містяться завдання. На роздуми командам дається 10 секунд, називає хід і відповідає гравець за порядком. Якщо відповідь виявляється невірною, то право відповісти надається другій команді. За правильну відповідь – 1 бал.
Завдання
1. А1. Для чого створюють комп’ютерні презентації? (Для представлення особи, підприємства, товару, напр.доповідь, захист проекту)
2. А2. Що таке Power Point? (Програма, призначена для створення презентацій )
3. А3. Що таке медіаплеєр? (Програма, призначена для відтворення файлів мультимедіа)
4.А4.Що таке Microsoft Publisher? (Програма, призначена для створення, оформлення та публікування документів різного типу)
5.Б1.Windows Movie Maker – це? (Відеоредактор, тобто програма, що містить набір інструментів, за допомогою яких опрацьовують відео файли на комп’ютері)
6.Б2.Додаткові2бали
7. Б3. Які існують способи створення презентацій?(Нова презентація, із шаблону оформлення, з майстра авто змісту, з існуючої презентації)
8. Б4. Назвати типи публікацій. (Публікації для друку, веб-вузли та електронна пошта, набори макетів, порожня публікація)
9.В1. Як до фільму додати назви і титри? (Сервіс - назви і титри або на панелі операцій з фільмами в розділі монтаж фільму – створення назв і титрів )
10.В2.Що відбудеться коли при створенні публікацій натиснути клавішу F9? (Збільшиться масштаб відображення об’єкта)
11.В3. Що означає знак текст в області переповнення А…? (Якщо весь текст не вміщається всередині текстового поля, то відображається цей знак. Текст не зникає, а деяка його частина схована)
12.В4. Як в презентацію вставити текст? (Вибрати пункт меню Вставка-Напис)
13.Г1. Що таке шаблон оформлення презентації? (Файл, який містить стилі презентацій, тобто тип і розмір шрифтів, оформлення фону і т.д.)
14.Г2. Які ви знаєте види публікацій? Навести приклади. (Друковані та електронні. Книжки, газети, файли на диску…)
15. Г3. Що таке макет публікації? (Заготовка, яка допоможе створити публікацію певного типу, це зразок книжки, журналу)
16. Г4. Що таке анімація? (Спеціальний відео- або аудіо ефект, який додається до тексту або певного об’єкта).

3) Конкурс капітанів.
Фізкультхвилинка
Капітанам дається кросворд, із ключовим словом Публікація. Як нагорода, отримаєте по Кілобайтику за кожну вірну відповідь.
А ми з вами трішки відпочинемо. В нас пауза. Ваш однокласник загадає вам загадку. Ви повинні відгадати про яку систему числення йдеться?

Вона в 101 клас ходила,
З собою по 100 книг носила.
Усе це правда, а не марення.
Коли йдучи десятком ніг,
Вона крокувала по дорозі,
За нею завжди бігло щеня
З одним хвостом, зате стоноге,
Вона ловила кожен звук
Своїми десятьма вухами.
10 засмаглих рук
Портфель і повідок тримали.
10 темно-синіх очей
Оглядали світ звично.
Але стане все зовсім звичайним,
Коли зрозумієте нашу розповідь.
Кросворд
1. Вид комп’ютерної презентації
2. Публікація, виготовлена на одному аркуші та складена згинанням у кілька сторінок.
3. Коротке офіційне повідомлення, яке містить повідомлення з певного кола питань.
4. Твір кіномистецтва.
5. Невеличкий відеофільм
6. Програма призначена для записування, редагування та відтворення звуку.
7. Програми для запису відео
8. Представлення будь чого
9. Детально розроблений план створення відеофільму.
10. Моделювання руху об’єктів з використанням комп’ютерних програм
VI. Практична робота (робота за комп’ютерами).
1. Перевірка правил техніки безпеки
2. Створення бюлетеня, буклету та відеофільму
Я переконалася, що співробітники ваших фірм компетентні в теоретичних питаннях. А зараз пропоную вам ознайомитись з практичним завданням. Вам необхідно показати Майстер-клас у сфері реклами.
До вашого агентства звертається туристична фірма "Мандруймо разом", яка розробила новий туристичний маршрут. Вона пропонує іноземцям здійснити подорож до одного з курортних міст України - Буковель, де познайомитися з казковими будинками, туристичними маршрутами, місцями для відпочинку. Проте більшість туристів майже нічого не чули про ці неповторні архітектурні шедеври, тому вони віддають перевагу відомішим і популярнішим подорожам до Туреччини та Єгипту. Саме Вам потрібно виправити цю ситуацію, підготувавши на замовлення туристичної фірми:
 інформаційний бюлетень "Знайомтесь - Буковель!", після перегляду якого кожен з читачів зацікавився би цим неповторним містом і його справжніми шедеврами.
 Інформаційний буклет "Знайомтесь - Буковель!", після перегляду якого кожен з читачів зацікавився би цим неповторним містом і його справжніми шедеврами.
 Невеличкий відеофільм "Знайомтесь - Буковель!", після перегляду якого кожен з читачів зацікавився би цим неповторним містом і його справжніми шедеврами.

Матеріали для груп знаходяться у вас на комп’ютерах на диску D у папці 10 клас.
VIІ.Релаксація
А зараз скориставшись стендом проведемо зарядку для зняття втоми з очей і м’язового напруження.

VIІІ. Підсумок уроку.
1. Підведення підсумку змагання
Зараз ми ознайомимося із результатами роботи ваших фірм.
За хороші результати ви отримуєте по …Кілобайтиків.
Всі учасники показали хороші знання з даної теми, хороші навички роботи з використанням сучасних комп’ютерних технологій. А зараз підрахуйте загальну кількість Кілобайтиків для визначення результатів нашого змагання. Отже, перемогу здобула команда…і ви показали, що готові для відкриття власної фірми.
2. Підведення підсумку уроку
Проводиться з використанням методу «Рюкзак» та «Кольорові капелюшки»
Вирушаючи в дорогу ми беремо з собою необхідні речі. Закінчуючи урок, можна також зібрати «рюкзак», щоб узяти в дорогу знання, вміння, способи діяльності, рецепти досягнення успіху, настрій, тощо.
У кожного з вас на столі є кольорові капелюшки:голубий, рожевий та жовтий. Жовтий-факти про знання та вміння; рожевий – настрій, емоції; голубий - важливість уроку. Ви оберіть один капелюшок та висловіть свою думку про урок.
Результати вибірково зачитуємо
Знання та вміння Важливість уроку Настрій, емоції
Я знаю…
Я вмію…
Я досягла успіху, тому що… Урок важливий, тому що…
Я досягла успіху, тому що… Мені сподобалося…
Мій настрій…
Я досягла успіху, тому що…



ІХ. Домашнє завдання.
1. Скласти тест по темі «Комп’ютерні публікації та презентації».
2. *Підготувати презентацію «Чи є життя без Інтернету?»
Категорія: Інформатика 10 клас | Додав: danysjka (16.10.2016) | Автор: Лахманюк Богдана Олегівна E
Переглядів: 27 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: